loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 600 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Drive SnapShot برنامه ای کم حجم برای بک آپ گرفتن از کل درایو می باشد. Drive Snapshot یک Disk Image از سیستم شما بر روی یک فایل ایجاد می کند که شامل سیستم عامل ، برنامه های نصب شده ، دیتاهای شما و تمامی اطلاعات امنیتی بر روی سیستم شما می باشد . در حالیکه ویندوز در حال اجرا است و شما در حال انجام کار خود هستید این نرم افزار از دستگاه شما Image می گیرد.Drive Snapshot به شما امکان می دهد که از Partition سیستم و یا درایو Hard Disk تان Backup بگیرد و همچنین یک Disk Image از سیستم شما ایجاد کند . که در صورت بروز مشکل (Virus , Trojan)در کمتر از چند دقیقه امکان Restore کامل سیستمتان را داردید . این Image File میتواند به عنوان یک درایو مجازی باشد ، بنابر این شما می توانید با استفاده از Windows Explorer و یا دیگر برنامه ها به راحتی فایلها و دایرکتوریهای خود را Restore کنید .

 

مصطفی بازدید : 83 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

توسط نرم افزار Backup4All Professional به راحتی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را بروی فضا های مختلف از جمله هارد دیسک، شبکه، FTP ،CD/DVD و فلش دیسک ها ذخیره نمایید تا در صورت از دست رفتن اطلاعات بتوانید از نسخه پشتیبان آن ها استفاده کنید. این نرم افزار با ویندوز ویستا سازگار است و امکان انتقال دادن بک آپ به حافظه های USB و همچین قابلیت رایت را نیز دارا می باشد. توسط این برنامه قادر خواهید بود تا بر روی ورودی فایل های پشتیبان گیری شده رمز عبور گذاشته و اجازه دسترسی به شخص دیگری راندهی. این امکان فقط جهت حصول اطمینان کامل از عدم دسترسی فرد یا افراد دیگر در این نرم افزار طراحی و جاسازی شده است. از طرفی چنانچه قصد استفاده مجدد یا به اصطلاح بازگردانی اطلاعات را دارید، پس از وارد نمودن رمز اختیار شده توسط خود می توانید در کمترین زمان ممکن و تنها با یک کلیک ساده اقدام به این کار نمایید. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی تهیه فایل backup به صورت image قابل رایت بر روی سی دی و دی وی دی نام برد.

مصطفی بازدید : 74 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Tenorshare Data Backup یکی از مشکلاتی که شرکت های بزرگ همیشه در خطر مواجه با آن هستند، از بین رفتن اطلاعات و آرشیو اطلاعاتی آن ها است. مطمئنا شرکت هایی که قصد ندارن با این خطر مواجه شوند و ضرر بسیاری نمایند سعی در تهیه نسخه پشتیبان (Backup) از فایلها و اطلاعات خود مینمایند تا در صورت مشکل از فایلها از Backup استفاده کنند  البته باید گفت مشکل از بین رفتن اطلاعات فقط مختص شرکت ها نیست. بلکه کاربران خانگی هم گاهی اوقات به تهیه نسخه پشتیبان از فایل های خود نیا دارند تا در صورت حذف آنها، با کمک فایل پشتیبان مشکل خود را برطرف نمایند.  گاهی لازم است که سیستم پس از مدت خاصی به صورت اتوماتیک از فایل هایی که قبلا برایش تعریف شده نسخه ی پشتیبان تهیه کند، با قابلیت زمان بندی که در این نرم افزار تعبیه شده این مشکل هم برطرف شده است. Tenorshare Data Backup نرم افزاری قدرتمند برای گرفتن پشتیبان از فایل های شما می باشد که شما با کمک آن هیچ اطلاعاتی را از دست نخواهید داد .

مصطفی بازدید : 235 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

SyncBackPro نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای جهت ایجاد نسخه پشتیبان، بازیابی و هماهنگ سازی می باشد. از قابلیت های این برنامه تهیه پشتیبان بر روی فضای ذخیره سازی ابری و دیسک های CD، DVD و Blu-Ray است. شما با استفاده از SyncBackPro می توانید بدون نیاز به فشرده سازی، اطلاعات خود را بر روی سی دی یا دی وی دی ذخیره کنید و در صورت نیاز آنها را قسمت بندی کنید و یا به صورت فایل ISO ذخیره نمایید. امکان اسکریپت نویسی از دیگر قابلیت های مفید این برنامه است. SyncBackPro اجازه می دهد تا کاربر به پیکربندی پروفایل برنامه خود با استفاده از اسکریپت بپردازد. این اسکریپت ها از کد اصلی برنامه مجزا هستند و به زبان های مختلف نوشته شده اند. دستورالعمل اسکریپت ها مشابه ماکروها در مایکروسافت آفیس و جاوا اسکریپت در صفحات وب است. این برنامه از SFTP که همان پروتکل FTP امن است نیز پشتیبانی می کند.

مصطفی بازدید : 91 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

از بهترین، حرفه ای ترین و قوی ترین نرم افزارها در زمینه همگام سازی و بک آپ گیری از اطلاعات سیستم ها می توان از O&O AutoBackup نام برد. یه کمک این نرم افزار قادرید تا از همه اطلاعات مورد نیاز مانند فایلها و فولدرها بک آپ گیری کنید . پس از این کار میتوانید اطلاعات را همگام سازی کرده یک نسخه پشتیبان مطمئن از آن برای خود تهیه نمایید.این فرایند به صورت خودکار و تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر خواهد بود.از دیگر مزایای این نرم افزار ، قابلیت همگام سازی خودکار اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک , هاردهای قابل حمل و اکسترنال , فلش مموری و کارت های حافظه است. برای نمونه شما قادرید تا تعیین کنید زمانی که فلش خود را به سیستم متصل کردید اگر تغییراتی بر روی یک فایل از پیش تعیین شده صورت گرفته است. نرم افزار فایل ها جدید را بلافاصله بر روی فلش داریو کپی و آپدیت کند ، که این همان فرایند همگام سازی اطلاعات است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 877
  • بازدید سال : 32,461
  • بازدید کلی : 715,768
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR