loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 87 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Q-Dir 5.97.1 مدیریت فایل ها و پوشه ها را برای شما راحت می کند. با استفاده از این نرم افزار دسترسی سریع و آسان به هارد دیسک های شما، پوشه ها، USB و دیگر ابزارهای ذخیره سازی فراهم می شود. این برنامه یک مدیر فایل با روش نمایش Quadro شگفت انگیز است.در واقع این نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت و حرکات اضافی دست خواهد شد. شما می توانید از این نرم افزار بر روی حافظه های قابل حمل نیز استفاده کنید.

مصطفی بازدید : 79 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

TeraCopy Pro نرم افزاری کم حجم و مفید محصول شرکت Code Sector, جایگزینی مناسب جهت کپی و جابجایی فایل های شما توسط ویندوز با سرعتی بالاتر. همچنین می توانید در حین کپی عملیات را متوقف کرده و سپس از همان جا ادامه دهید. این نسخه برای تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷ قابل استفاده است. همچنین می تواند از خطاهای رایج در هنگام کپی نیز جلوگیری نماید و مشکل را برطرف کند. این برنامه از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می کند.

مصطفی بازدید : 127 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال نیاز به پیدا کردن یک رشته خاص از متن در داخل یک فایل شده اید؟ FileSeek نرم افزاری است که می تواند به سادگی این کار را برای شما انجام دهد. FileSeek نرم افزاری از شرکت Binary Fortress Software است که برای جستجوی رشته های متنی در انواع فایل ها، طراحی شده است. این نرم افزار یک ابزار جستجوی سریع، کوچک و با کاربرد فوق العاده آسان است. همچنین برای دسترسی سریع تر و آسان تر شما، این نرم افزار به منوی راست کلیک ویندوز اضافه می گردد. در واقع این برنامه تمام نیاز های جستجو در فایل های متنی را برای شما فراهم خواهد کرد.

مصطفی بازدید : 67 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)

در حال حاضر جمع آوری مجموعه های دیجیتالی مانند آرشیوهای کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم، موسیقی و برنامه های گوناگون در کامپیوتر های اشخاص باعث شده تا نرم افزارهایی مانند MSD Collections Multiuser در این زمینه و به منظور مدیریت و سازماندهی بهتر، ارائه شوند. این نرم افزار علاوه بر اینکه برنامه ای پیشرفته است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی این عناصر را در مجموعه های مجزا دسته بندی و سازماندهی کنید، امکانی را فراهم نموده تا کاربران (user) های مختلف بتوانند از طریق شبکه و یا اینترنت به MSD Collections دسترسی داشته باشند. MSD Collections با بکارگیری تکنولوژی های اولیه در مدیریت داده ها، ویژگی هایی نظیر تعریف رمز عبور برای حفظ امنیت در دسترسی به برنامه، دانلود خودکار اطلاعات در مورد فیلم ها و موزیک ها، مرتب سازی، اعمال فیلترهای مختلف جهت جستجو، طبقه بندی و مشاهده و چاپ گزارش های مختلف و … را برای کاربران فراهم نموده است. یکی دیگر از امکاناتی که این فن آوری پیشرفته مدیریت در اختیار کاربران قرار می دهد، نمایش اکثر اطلاعات مفید مربوط به هر فایل یا گروه مانند نام نویسنده یا ناشر (ایجاد کننده)، تاریخ ایجاد و آخرین زمان ویرایش است.

\"\"

مصطفی بازدید : 81 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

Directory Opus نرم افزار قدرتمندی از شرکت GPSoftware و جایگزین و مکملی عالی برای Windows Explorer سیستم عامل ویندوز است. شما به آسانی قادر به گشت و گذار در سیستم خود می باشید و از ابزارهای کمکی بسیاری برای انجام سریع کارهای خود بهره می برید. بهره وری از FTP Client، بهره وری از نرم افزارهای بازکننده فایل های فشرده، بهره وری از ابزارهای پخش کننده ی تصاویر، محیط کاملا قابل تغییر و … گوشه ای از ویژگی ها و ابزارهای درونی این نرم افزار مفید است.

\"\"

مصطفی بازدید : 224 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

MyFinder را می توان به عنوان یک ابزار مفید برای مدیریت، بررسی و مشاهده فایل ها و پوشه های موجود در ویندوز های Me/NT/2000/XP/Vist نام برد که در واقع یکی از جایگزین های مناسب ویندوز اکسپلور در ویندوز مایکروسافت است که به عنوان مرورگر پیش فرض فایل ها در ویندوز از آن استفاده می کنیم. از ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت بازکردن دو پوشه به طور همزمان به منظور کپی کردن راحت فایل ها، مشاهده فایل ها و پوشه ها در تب های مختلف، پشتیبانی از فرمت های فشرده ZIP،RAR،ACE،CAB، دسترسی به FTP به منظور انتشار فایل ها بر روی اینترنت، مدیریت فایل های مورد علاقه، جستجوی راحت فایل ها، ویرایش تگ ها فایل های MP3، شخصی سازی آیکون فایل ها و … اشاره کرد.

\"\"

مصطفی بازدید : 377 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

MSD Documents Multiuser یک نرم افزار مدیریت اطلاعات پیشرفته است که امکاناتی برای مرتب سازی، گروه بندی، فیلتر کردن اطلاعات با هر فیلد، ادغام اطلاعات فیلد های گوناگون و ارائه گزارش های متفاوت را در اختیار شما قرار می دهد تا قادر باشید به بهترین نحو به مدیریت اسناد و مدارک خود بپردازید. این برنامه از دو ماژول اصلی Document manager و Correspondence manager برای این منظور استفاده می کند. Document manager به شما اجازه می دهد تا انواع اسناد خود را فهرست بندی کرده و اسناد مربوط به یک پروژه یا مشتری خاص را جمع آوری نموده و بین آن ها ارتباط برقرار کنید تا بهتر آن ها را مدیریت کنید. Correspondence manager امکانی را فراهم می کند تا اسناد مربوط به مکاتبات یک شرکت یا کار خاص را به راحتی فهرست بندی کنید. از مهمترین ویژگی های MSD Documents Multiuser می توان به امکان دسترسی همزمان کاربران مختلف به داده های ذخیره شده، از طریق شبکه یا اینترنت اشاره نمود.

\"\"

مصطفی بازدید : 68 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

Free Viewer نرم افزار بسیار مفیدی است که برای نمایش و ویرایش دسته ی وسیعی از فرمت های اسناد طراحی شده است. این نرم افزار کاربردی توانایی نمایش محتوای بیش از ۹۰ فرمت پر استفاده و کاربردی نظیر: DOC, DOCX, XLS, XLSX, PPT, PPTX, ODT, WPD و … را به سیستم شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار اضافه ای می‌بخشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر را ویرایش نمایید.

\"\"

مصطفی بازدید : 419 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

با افزایش کاربرد کامپیوتر و در نتیجه ذخیره سازی و کار با فایل های مختلف که هر کدام ممکن است در قسمت خاصی از هارد دیسک سیستم شما قرار گرفته باشند، لزوم استفاده از نرم افزار های جستجوی پیشرفته فایل بسیار مشهود است. Instant File Find نرم افزار مفیدی است که در این زمینه طراحی و ساخته شده است تا شما به کمک آن قادر باشید بسیار سریع و به راحتی انواع فایل ها و داده های خود را در سیستم جستجو کرده و مکان آن ها را تعیین کنید. Instant File Find دارای ابزارها و کلید هایی است که امکان جستجوی پیشرفته و سریع بین انواع فایل ها و اسناد را بر اساس نام، سایز، تاریخ و نوع فایل فراهم می کند و لیستی از نتایج را برای شما نمایش می دهد. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از کلید های میانبر و نوار ابزارهای مختلف موجود در برنامه که قابلیت سفارشی سازی و اعمال تنظیمات دلخواه را نیز دارا می باشند، جستجو را با سرعت بیشتری پیگیری نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,383
  • بازدید ماه : 901
  • بازدید سال : 32,485
  • بازدید کلی : 715,792
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR