loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 157 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

AnyDVD & AnyDVD HD یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.

مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Any DVD Shrink 1.4.1 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

مصطفی بازدید : 83 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

AnyDVD HD علاوه بر قابلیت‌های AnyDVD جنبه‌هایی دیگری دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

 

مصطفی بازدید : 73 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

VirtualDVD نرم افزاری برای mount کردن فایل های image می باشد. به زبان ساده تر این نرم افزار میتوانید فایل های ایمیج با فرمت های ccd،cue،img،mds،mdf،dvd،nrg و از همه مهم تر Iso را mount کند یعنی به صورت یک درایو لوح فشرده در آورد به صورتی که گویی شما آن فایل ایمیج را روی دی وی دی رایت کرده اید و درون دستگاه خود قرار داده اید. به همین دلیل اسم این نرم افزار VirtualDVD یعنی دی وی دی مجازی می باشد. این نرم افزار همچنین فایل های iso قفل دار که عموماً با فرمت isz هستند نیز پشتیبانی می نماید. قابلیت Mount کردن تا ۲۴ درایو وجود دارد. نصب نرم افزار و عملکرد با آن بسیار ساده است. استفاده از منابع سیستمی نیز تا حد امکان کاهش یافته است و تاثیر در عملکردی سیستم نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در هنگام نصب نرم افزار گزینه مربوط به نرم افزار toolbar و Home page را بردارید.

 

مصطفی بازدید : 81 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

GiliSoft Secure Disc Creator نرم افزاری عالی برای رایت لوح های فشرده قفل دار می باشد. این نرم افزار حرفه ای با رایت لوح های فشرده قفل دار با استفاده از تکنولوژی  256-bit AES اقدام می کند بدین صورت که برای دسترسی به اطلاعات درون لوح فشرده رایت شده بایستی پسورد وارد شود. این نرم افزار با ایجاد فضایی برروی لوح فشرده این امکان را به کاربران نخواهد داد که بدون وارد کردن پسورد نسبت به مشاهده و استفاده از اطلاعات درون لوح فشرده اقدام کنند. همچنین GiliSoft Secure Disc Creator می تواند اطلاعات را به صورت مخفی و غیرقابل مشاهده رایت کند. قابلیت ساخت فایل های ایمیج پسورد دار از لوح های فشرده معمولی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. از دیگر امکانات نرم افزار ساخت دیسک مجازی قفل دار می باشد. این نرم افزار دارای بخش رایت داخلی است و برای رایت لوح های فشرده قفل دار نیازی به دیگر نرم افزارها ندارد و به راحتی لوح های فشرده CD و DVD را رایت می کند. 

 

مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند.

 

مصطفی بازدید : 131 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

CopyToDVD نرم افزار قدرتمند جهت گرفتن نسخه پشتیبان و کپی نمودن انواع فورمت های مختلف CD و DVD می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود از فورمت های مختلف و اطلاعات ذخیره شده بروی انواع دی وی دی های بازی، موسیقی، فایل های ویدئویی، و سایر اطلاعات موجود تنها با فشردن یک کلیک نسخه پشتیبان تهیه فرمایید. این نرم افزار توانایی انتخاب بهترین فورمت ممکن را جهت رایت اطلاعات داشته و نیز می توانید در صورت تنظیم در بازه های زمانی مختلف اطلاعات را به صورت خودکار کپی نموده و توانایی ساخت سی دی های audio از فایل های صوتی خود جهت استفاده در انواع پخش کننده های صوتی را نیز خواهید داشت.

مصطفی بازدید : 252 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (1)

FinalBurner PRO نرم افزاری قدرتمند محصول شرکت Protectedsoft که به کمک آن کاربران قادرند به راحتی دیسک های صوتی و تصویری و سازگار با VCD را ایجاد نمایند. همچنین توسط این نرم افزار می توان دیسک های DVD و تصاویر مربوط به پخش کننده های DVD را نیز ایجاد نمود. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای آماده که در دسترس سریع کاربر قرار می گیرد قادرند تا نیازهای های خود را به راحتی و با سرعت بالا برطرف نمایند. شما می توانید به راحتی دیسک های DVD تصویری به وسیله وارد کردن فیلم ها از فایل ویدئویی موجود در فورمت های مختلف مانند AVI ،DivX ،MPEG ،WMV ،ASF و MOV بسازید.

مصطفی بازدید : 79 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

CD Copy Master نرم افزاری قدرتمند در زمینه رایت و کپی انواع مختلف دیسک ها همانند اصل سی دی می باشد. این نرم افزار تمام ترک های صوتی را از سی دی بر روی هارد دیسک کپی می نماید. تبدیل ترک های صوتی از روی سی دی و ذخیره آن بر روی هارد دیسک در فرمت های مختلف صوتی مانند MP3 ،WMA ،OGG، ساخت سی دی های صوتی از فایل های MP3 ،WAV ،OGG و WMA، پاک کردن دیسک های قابل رایت مجدد از ویژگی های اصلی این نرم افزار می باشد. CD Copy Master از هر دو سی دی های صوتی و داده ها پشتیبانی می کند و این بهترین انتخاب برای پشتیبانی از سی دی ها می باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,362
  • بازدید ماه : 880
  • بازدید سال : 32,464
  • بازدید کلی : 715,771
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR