loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 300 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter نرم افزار مبدل قدرتمندی از سوی کمپانی معروف Xilisoft میباشد که امکان تبدیل ویدیو به فرمت های ویدیویی معروف را برایتان امکان پذیر میکند ( تبدیل AVI به MPEG، WMV به AVI، WMV به MPEG یا H.264/AVC تنها بخشی از امکانات این نرم افزار قدرتمند میباشد )تبدیل فایل های AVI برای دستگاه های PSP, PS3 iPod, iPhone, Apple TV, Zune, Archos, blackberry, iRiver PMP ، تلفن های همراه دیجیتال و تبلت ها از برجسته ترین ویژگی های این نرم افزار است. 

مصطفی بازدید : 66 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

Aone Ultra Video Converter 5.5.0401 نرم افزاری کاربردی و مفید جهت تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری و پائین آوردن حجم فایلهای شما میباشد . از جمله امتیازی که میتوان برای این برنامه در نظر گرفتن این است که بدون افت کیفیت حجم فایلهای شما را به طور قابل ملاحضه ای کاهش میدهد . این نرم افزار برای دوستانی که از دستگاهای Mp3 player و Mp4 و دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنند و میخواهند به تناسب حافظه از اطلاعات مفیدی بهرمند شوند مفید میباشد . نرم افزار Ultra Video Convertor برنامه ای جهت تبدیل فرمت های صوتی و تصویری شما به یکدیگر میباشد این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای رده خود نسبتا کامل بوده و تمامی فرمت های تصویری و صوتی را پشتیبانی مینماید . استفاده بیشتر این نرم افزار برای تبدیل به فایلهای موبایل و دستگاه های MP4 میباشد.
فرمت هایی که این نرم افزار برای تبدیل به فرمت های دیگر ساپورت می کند : MPG, MPEG, MPEG2, VOB, MP4, M4V, RM, RMVB, WMV, ASF, TS, MKV, AVI, 3GP, FLV, MPV, MOD, TOD, MP3, MP2, AAC, AC3, WAV, MID, MIDI, WMA, M4A, RA, RAM و…

مصطفی بازدید : 80 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

 Freemake Video Converter 4.1.3.15 همان طور که از نامش پیداست نرم افزای جهت تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر است. علاوه بر این قادر به تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر نیز میباشد. این نرم افزار سریع، قدرتمند و رایگان میباشد و فرمت های شما را با سرعت و کیفیت بالا به یکدیگر تبدیل میکند.شما میتوانید با این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید، یک لیست طولانی از فرمت ها را تبدیل به فرمت های avi،wmv،mp4 و ۳gp کنید. این نرم افزار قادر است فرمت های ویدیویی شما را قابل پخش در دستگاه هایی مانند iPhone، iPod Touch، iPhone 4، iPad، iPod 5G، Psp، digital media player و … کند.

مصطفی بازدید : 425 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید فایل های ویدئویی وصوتی خود را به فرمت ها یی مانند AVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV تبدیل کنیدما گروه ملک دانلو نرم افزار Bigasoft Total Video Converter 4.2.1.5186را که محدوده وسیعی دارد وحتی قاد راست فایل های شما را با دستگاههایی مانندAVI, Xvid, DivX, H.264, MP4, 3GP, MKV, WMV, RM, FLV, MOV نمایش دهد پیشنهاد می کنیم.

 

مصطفی بازدید : 77 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (1)

نرم افزار بسیار عالی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر که تمام نیاز های کاربر خود را از نظر تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر برطرف میکند از ویژگی های این نرم افزار میتوان به این اشاره کرد که این نرم افزار قابلیت ساخت اسلاید شو از عکس و تبدیل آن به کلیپ ، قابلیت دریافت فیلم از یوتیوب و امکان برش یا اتصال فایل های ویدیویی میباشد .در کنار این امکانات پشتیبانی از فرمت هایی نظیر TS, MTS, M2TS, MKV, MOV, MOD, HD MPEG, HD AVI, HD WMV, HD MP4 و فرمت های HD از جمله امکانات نرم افزار محسوب می شود.

 

مصطفی بازدید : 89 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

WinX Cell Phone Video Converter یک نرم افزار حرفه ای برای تبدیل فرمت ویدئو های گوشی های موبایل می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی ویدئو های خود را با هر فرمتی که داشته باشند، به فرمت مورد نظر خود تبدیل کنید. در این نرم افزار امکان تبدیل به فرمت هایی چون ۳GP, MP4, AVC, MP3 و تمامی فرمت های دیگری که توسط گوش های موبایل و تلفن های هوشمند مثل آیفون، پشتیبانی می شوند، فراهم شده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کار را برای شما بسیار آسان نموده است بدین صورت که شما فقط مدل گوشی خود را انتخاب کرده و سپس نرم افزار بر اساس گوشی انتخاب شده فرمت و کیفیت ایده آل را به شما پیشنهاد خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر اینکه یک مدل فرمت ویدئو های موبایل است، به گونه ای طراحی شده است که امکان ساخت ویدئو های شخصی را برای شما فراهم می کند. به این ترتیب که امکاناتی نظیر برش زدن و حذف قسمتی از ویدیو، تغییر سایز ویدئو، تنظیم کردن تنظیمات پارامتر و … را برای شما فراهم کرده است.

مصطفی بازدید : 78 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Audio Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که ضمن این توانایی دارای امکاناتی نظیر استخراج صدا از فایل های ویدیوی می باشد. این نرم افزار میتواند همزمان چندین فرمت صوتی را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن میتواند یک فایل صوتی را همزمان به چند نوع فرمت فایل صوتی تبدیل کند. قابلیت بریدن و جدا کردن قطعات مختلف یک فایل صوتی و همچنین تبدیل فرمت به طوری که فایل خروجی دارای حجم ثابتی باشد نیز یکی دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار میتواند روی فایل صوتی هنگام تبدیل افکت هایی band pass, chorus, flanger, echo را روی صوت قرار دهد و همچنین صدای موسیقی را تنظیم نماید. در هنگام خروجی گرفتن امکانات نظیر ویرایش تگ های ID3 و همچنین تنظیم کیفیت صدا نیز از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود. برای مشاهده فرمت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

 

 

مصطفی بازدید : 115 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

mediAvatar Video Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های مالتی مدیا صوتی و تصویری می باشد و با استفاده از تکنولوژی خاص تبدیل فرمت کاربر را تا ۵ برابر سرعت عمل می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید. قابلیت های کلیدی نرم افزار به این شرح است: دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و… ، تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل، پشتیبانی از ویدیوهای HD، ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه، قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها، چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها ، تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها، استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی و… تمامی فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار در ادامه مطلب آماده است.

 

مصطفی بازدید : 81 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,510
  • بازدید ماه : 1,028
  • بازدید سال : 32,612
  • بازدید کلی : 715,919
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR