loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 78 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ به بالا

اگر شما هم ازدستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما به یک نرم افزار مدیریت فایل نیاز دارید که ما به شما این بار File Manager Premium را پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی فایل های خود را مشاهده کنید ، فشرده سازی کنید و از دیگر امکانات این برنامه استفاده نموده به سادگی به هر آنچه میخواهید دست یابید .

مصطفی بازدید : 89 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما عادت دارید که مدام در اینرنت گشت و گذار کرده و فایلهای مختلف را دانلود کنید یا اسمارت فون اندرویدتان تبدیل به کامپیوتر شخصی تان گردیده است ؟
دانلود کردن فایلهای زیاد از اینترنت و انباشته شدن آنها ، سرعت عمل را هنگام نیاز به استفاده آنها از شما خواهد گرفت و راهکاری که برای این مشکل ارایه شده است استفاده از نرم افزار File Manager Advance می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر ،‌ به هر آنچه که برای مدیریت کردن فایلها و نگهداری آنها نیاز دارید دسترسی پیدا نموده و در محیطی منحسر به فرد عملیات های دلخواه تان را روی آنها انجام دهید .

مصطفی بازدید : 89 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار ORDO Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اپیلیکشن های خود مدیریت داشته باشید . اگر به دنبال یک فایل منیجر قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید ، بدون شک این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این نرم افزار ، یک مدیر پرونده بسیار ساده و در عین حال شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی عرضه شده است .

مصطفی بازدید : 100 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer Pro File Manager فایل منیجری است که به شما امکان محافظت از اطلاعات دستگاه تان را می دهد . دارا بودن محیطی کاربرپسند به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر نیازهای خود را برطرف سازید . این برنامه از فرمت های فشرده و آرشیو سازی مختلف پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z اشاره نمود .

مصطفی بازدید : 88 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار ES File Explorer File Manager با بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب ترین فایل منیجرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و به بهترین صورت ممکن فایل های خود را مدیریت کنید . از این پس اسناد خود نظیر فیلم ها ، تصاویر ، موزیک و … را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و لحظات خوبی را با آن ها سپری کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های انگلیسی، روسی، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ساده ، هلندی ، ایتالیایی، عربی ، ویتنامی ، اسلواکی و چک پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 211 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهتری ابزارهای مدیریت فایل به نام Aico File Manager را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از آن می توانید فایل های مورد نظر خود را در گوشی اندرویدی پیدا کرده و بر روی آن ها مدیریت داشته باشید . این برنامه از موتور جستجوگر قدرتمندی برای پیدا کردن اطلاعات پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان کپی ، انتقال ، حذف ، پشتیبان گیری ، آپلود و فشرده سازی فایل ها اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 77 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یک نرم افزار حرفه ای و سه کاره  به نام File Explorer & Backup  yPro را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . شما با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی فایل های خود را مدیریت کرده و از آن ها پشتیبان تهیه کنید . از دیگر قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود یک Task Killer قدرتمند اشاره داشت . دقت داشته باشید که تمامی اپلیکیشن های بک آپ گرفته شده همگی به کارت حافظه انتقال می یابند . همچنین لازم به ذکر است که وجود Task Killer موجب افزایش سرعت گوشی اندرویدی شما می شود .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 32,616
  • بازدید کلی : 715,923
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR