loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 148 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (2)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برنامه Blue Hour (Solar Calculator) ابزاری است برای محاسبه اطلاعات در مورد طلوع خورشید، غروب خورشید به همراه اطلاعات ساعت آبی و ساعت طلایی. علاوه‌بر این می‌توانید اطلاعات طلوع ماه، غروب ماه و فازهای ماه را حساب کنید. (اطلاعات محاسبه شده دارای دقت ۱+/- روز هستند) در این برنامه می‌توانید اطلاعات خورشید را از مناطق مختلف ببینید. می‌توانید به صورت دستی وارد کنید و یا از جی پی اس و مکان شبکه استفاده کنید. می‌توانید برای وقایع مختلف یادآور تعریف کنید تا از دستشان ندهید.

مصطفی بازدید : 260 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز:سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Droid Scan Pro PDF نرم افزاری است که تلفن همراه و تبلت شما را به یک اسکنر پرتابل تبدیل می کند. با این برنامه شما می توانید عکس های گرفته شده توسط دستگاه اندروید خود را به اسناد حرفه ای PDF تبدیل کنید . با با بهره گیری از این برنامه علاوه بر امکان استفاده از سرویس Google Docs ، می توانید با تنظیم نور و رنگ و شفافیت عکس های گرفته شده را به یک سند قابل ارائه تبدیل نمایید.

مصطفی بازدید : 136 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار BusyBox Pro یکی از نرم افزار های محبوب است چرا که این نرم افزار بیش از 6 میلیون بار دانلود شده است و اکثر کاربران اندروید با این نرم افزار آشنا هستند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا سرعت اجرای نرم افزار ها را در گوشی خود چند برابر کنید و بتوانید به راحتی آنان را به اجرا در آورده و استفاده کنید. از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از پردازنده های اینتل و افزایش سرعت گوشی اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 125 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار All in one Gestures قادر خواهید بود تا نوار اطلاع رسان گوشی اندرویدی خود را پنهان نمایید . از این پس تنها با یک انگشت می توانید کلیدهای نرم افزاری پایین صفحه گوشی اندرویدی خود را بدون نیاز به روت بدون گوشی پنهان کنید . برای اجرا تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس انگشت خود را به سمت صفحه نمایش بکشید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 83 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Screenshot Ultimate Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن از صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود اسکرین شات تهیه کنید . از این پس بدون نیاز به روت بودن گوشی از صفحه نمایش عکس بگیرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا متن هایی را به اسکرین شات ها اضافه نموده و آن ها را به دوستان خود ارسال نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان تهیه اسکرین شات بدون نیاز به روت ، کیفیت بسیار بالای عکس ها ، به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان ، تهیه عکس با استفاده از دکمه شاتر دوربین و وجود میانبرهای سفارشی اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 77 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Trigger نرم افزاری است فوق العاده کاربردی برای تمامی آنهایی که می خواهند بسیاری از کارهای تکراری و خسته کننده اندروید خود را به صورت کاملا خودکار انجام دهند .
اگر از تغییر دادن حالت پرفایل اندروید تان به سایلنت هنگامی که به دفتر کار یا دانشگاه می روید خسته شده اید و یا از خاموش کردن بلوتوث دستگاه هنگامی که شارژ ذخیره شده در باتری آن کم شده امانتان بریده است پیشنهاد ما استفاده از این برنامه می باشد . با بهره گیری از این اپلیکیشن خواهید توانست بسیاری از وظایف اینچنینی خود را تنها با یک بار تنظیم نمودن به یک فرایند کاملا خودکار تبدیل نموده و خود را از انجام چندین و چند باره آنها رهایی بخشید !

 

مصطفی بازدید : 119 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا حافظه گوشی اندرویدی شما بیش از حد کم است ؟ آیا دوست دارید تا حافظه گوشی خود را مقداری بیشتر کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم حتما ROEHSOFT RAM Expander را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . توجه داشته باشید که این کار در برخی مواقع نظیر بازی کردن و پردازش نرم افزار های سنگین بسیار مفید و کارآمد خواهد بود . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

مصطفی بازدید : 81 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید تا سرعت موسیقی های  خود را کاهش دهید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان Amazing Slow Downer را از دست ندهید . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا سرعت موسیقی ها را کم کرده و آهنگ های خارجی متعددی  را حفظ کنید . برای اجرا تنها کافی است یک موسیقی را انتخاب نموده و سپس سرعت آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان تغییر سرعت موسیقی از ۲۵ ٪ تا ۲۰۰ ٪ اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 200 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا نرم افزار AlwaysOnPC:Chrome,Flash,Office را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این برنامه می توانید مرورگر فایرفاکس و یا گوگل کروم را فعال نموده و آن ها را با دسکتاپ کامپیوتر خود هماهنگ سازی کنید . توجه داشته باشید که این برنامه به هیچ عنوان  با صدا و ویدیو سازگاری نداشته و تنها می توان مرورگرها و اسناد را با دسکتاپ کامپیوتر هماهنگ سازی کرد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا شکل ، فونت و اندازه کلمات  را تغییر دهید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,321
  • بازدید ماه : 839
  • بازدید سال : 32,423
  • بازدید کلی : 715,730
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR