loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 844 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

Frosty Apex Nova Holo Action یکی از پرطرفدارترین و زیباترین تم های اندرویدی می باشد که با وجود مدت ها از انتشار آن و عرضه شدن چندین نسخه از آن هنوز دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ می باشد و با دارا بودن والپیپرهایی فوق العاده زیبا و شیک هر کاربری را مجذوب خودش می کند

تم دخترانه برای اندروید Frosty Apex Nova Holo Action

دانلود Frosty Apex Nova Holo Action - تم پرطرفدار رویایی اندروید

مصطفی بازدید : 143 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Silhouette Live Wallpaper نام وال پیپر لایو زیبایی است که منظره هایی چشم نواز از درختان ، شهر و توربین های بادی هنگام غروب خورشید را به هوم اسکرین اندرویدتان می آورد . اگر به صحنه های دراماتیک غروب آفتاب در آسمان علاقه مندید بی شک این وال پیپر خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . آپشن های متفاوتی برای هر چه شخصی سازی تر کردن این وال پیپر در بخش تنظیمات آن قرار گرفته است که از میان آنها می توان به تغییر رنگ آسام ، سرعت باد و حرکت ابرها اشاره نمود .

مصطفی بازدید : 94 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

وال پیپر Ancient Brotherhood 3D lwp شما را به سوی محیط های مرموز و باستانی هدایت می کند . عکس های به کار رفته در این تصویر زمینه فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این لایو والپیپر فوق العاده کم مصرف بوده و شما کاربران عزیز می توانید با خیال راحت آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 73 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید توربین های بادی را به صورت زنده در اسمارت فون اندرویدی خود تماشا کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Wind Power Live Wallpaper را از دست ندهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا رنگ تصویر زمینه ها را تغییر داده و آن ها را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که این تصویر زمینه در ساعات مختلف روز به صورت خودکار تغییر می کند . لازم به ذکر است که گرافیک این لایو والپیپر  بسیار رنگارنگ و روشن می باشد .

مصطفی بازدید : 292 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Water Pro Live Wallpaper بهترین شبیه ساز امواج آب برای سیستم عامل اندروید می باشد . این لایو والپیپر فوق العاده زیبا و شیک بوده و شما می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار دهید . این تصویر زمینه به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این لایو والپیپر می توان به مصرف بسیار کم باطری هنگام اجرا ، وجود تنظیمات سفارشی ، استفاده از سخت افزار گوشی برای نمایش و پشتیبانی کامل از اندروید ۴٫۰ اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 77 جمعه 06 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال تصویر زمینه های بسیار زیبا و شیک هستید پیشنهاد می کنیم که حتما از مجموعه Yet Another Phase Beam DevSupp استفاده نمایید . در این تصویر زمینه شما پرتوهای نور را مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که این لایو وال پیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . همچنین لازم به ذکر است که این مجموعه بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است .

مصطفی بازدید : 238 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با استفاده از لایو والپیپر Volcano 3D Live Wallpaper می توانید صحنه های بسیار جذابی از فوران یک آتشفشان را تماشا کنید . تنها کافی است دو بار بر روی صفحه نمایش ضربه بزنید ، در آن صورت توپ های آتشین و سنگ های ماگما را مشاهده خواهید کرد . این تصویر زمینه به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری داشته و قادر خواهید بود با خیال راحت آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این لایو وال پیپر را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نمایید .

\"\"

مصطفی بازدید : 97 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Titanic 3D Pro live wallpaper  یکی از بهترین و معروف ترین تصویر زمینه های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که می توانید آن را بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود نصب نمایید . در این تصویر زمینه شما کشتی غرق شده تایتانیک را در اعماق اقیانوس مشاهده خواهید کرد . دقت داشته باشید که این کشتی در عمق ۳۸۰۰ متری اقیانوس قرار دارد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این تصویر زمینه به صورت سه بعدی عرضه شده است .

مصطفی بازدید : 87 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از Paris Opera Live Wallpaper  می توانید تصویر زمینه سالن اپرای شهر پاریس را در گوشی اندرویدی خود قرار دهید . این لایو والپیپر به صورت کامل  از حالت افقی و عمودی پشتیبانی می کند . برای اجرا تنها کافی است عملیات Menu->Wallpapers->Live Wallpapers را انجام دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این والپیپر را در مموری کارت گوشی خود ذخیره نمایید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,392
  • بازدید ماه : 910
  • بازدید سال : 32,494
  • بازدید کلی : 715,801
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR