loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 397 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

Smoothie Photo Editor اپلیکیشن حرفه ای و کم نظیر ویرایش عکس با امتیاز ۴٫۵ در پلی استوری برای اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است که با داشتن آن برروی موبایلتان می توانید تصاویری با خلاقیت را ایجاد کنید و خلاقیت خودتان را به رخ دوستان و آشنایانتان بکشید

مصطفی بازدید : 65 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 به کمک نرم افزار Focus Camera DoF removal  قادر خواهید بود تا عکس های با کیفیت تهیه کنید و سپس آن ها را به صورت حرفه ای ویرایش نمایید . دوربین عکاسی خود را برداشته و با فاصله مناسب از محیط عکسبرداری کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به تنظیم روشنایی ، کنتراست ، نمایش جزئیات عکس ها ، پشتیبانی از عکسبرداری ماکرو و ویرایش حرفه ای تصاویر اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 107 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

به کمک نرم افزار Paper Artist  قادر خواهید بود تا عکس های خود را به آثار هنری تبدیل کنید ! بیش از ۳۰ سبک هنری مختلف در این برنامه وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها انتخاب نمایید . افکت ها و قالب های هنری را بر روی تصاویر خود قرار داده و آن ها را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود ۳۰ افکت هنری ، سفارشی سازی عکس ، اضافه کردن متن به عکس ، افزودن قالب های شیک و رابط کاربری زیبا اشاره داشت . اگر می خواهید کمی متفاوت باشید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 807 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Paper Camera این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به عکس های کارتونی تبدیل نمایید . از این پس مجموعه ای بی نهایت از کاریکاتور و تصاویر کارتونی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تصاویر خود را به کمک نئون و طرح های مختلف سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان سفارشی سازی عکس ، تبدیل عکس ها به کاریکاتور ، رابط کاربری شیک و وجود افکت های نقاشی اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 95 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار PicShop – Photo Editor  این امکان را به شما می دهد تا به صورت حرفه ای تصاویر موجود در دیوایس اندرویدی خود را ویرایش نمایید . این برنامه از عکس های با کیفیت نظیر ۸ مگاپیکسل نیز پشتیبانی نموده و یکی از بهترین ابزارهای ویرایش محسوب می گردد . وجود فیلترهای متنوع و جدید ، در دسترس بودن افکت های جذاب و قالب های بسیار شیک از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . برای اجرا تنها کافی است تصویر مورد نظر را انتخاب نموده و سپس آن را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید .

مصطفی بازدید : 86 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Photo Studio PRO یک نرم افزار بسیار کاربردی برای علاقه مندان به عکاسی می باشد . مهم نیست که شما در عکاسی آماتور هستید و یا حرفه ای ، مهم این است که اپلیکیشن پیش رو می تواند برای هر فرد علاقه مند به عکاسی مفید واقع شود .

 

مصطفی بازدید : 91 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

نرم افزار Twin Me این امکان را به شما می دهد تا عکس های دوقلو تهیه کنید . این برنامه با استفاده از تکنیک های پیشرفته این امکان را برای شما فراهم می کند ! در واقع این امکان را خواهید داشت تا اثرات خنده دار و شگفت آوری که حتی پیشرفته ترین دوربین ها قادر به ایجاد آن نیستند را پدید آورید . دقت داشته باشید که فرآیند های میکس به صورت خودکار انجام می شود . همچنین لازم به ذکر است که پس از ویرایش عکس و تبدیل آن به عکس دوقلو  قادر خواهید بود تا آن را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک ، تویتر و … به اشتراک بگذارید .

مصطفی بازدید : 97 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Pure HDR Camera Pro می توانید عکس های خود را زیباتر کنید . دیگر نیازی نیست نگران کیفیت عکس های خود باشید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس عکسبرداری کنید . این دوربین این امکان را به شما می دهد تا به صورت HDR از محیط  عکس بگیرید . دقت داشته باشید که وضوح عکس های گرفته شده با این دوربین بسیار بالا می باشد . همچنین لازم به ذکر است که پس از عکسبرداری قادر خواهید بود عکس های خود را ویرایش کنید .

 

مصطفی بازدید : 242 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

PhotoSuite یک استودیو کامل برای تصاویر است که قابلیت های فراوانی را برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد . از ابزارهای ضروری فتوشاپ نظیر افکت های مختلف و آمیختن تصاویر گرفته تا ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس نظیر کار با لایه ها و ماسک ها همگی در این برنامه گنجانده شده اند . شما می توانید با بهره گیری از سومین نسخه این نرم افزار که به تازگی ارایه شده است تصاویری زیبا و اعجاب انگیز ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,348
  • بازدید ماه : 866
  • بازدید سال : 32,450
  • بازدید کلی : 715,757
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR