loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 124 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Day in Life Journal – Tablets یک مجله تصویری به همراه آب و هوا، موقعیت مکانی و بسیاری امکانات دیگر است. این برنامه بهترین وسیله برای ثبت خاطرات و ذخیره کردن ایده ها ، افکار، وقابع، تجربه ها، یادگاری‌ها، یادداشت ها و چیزهای دیگر است. اگر به نوشتن در سبک مجله علاقه دارید و می‌خواهید این کار را به طور شخصی انجام دهید و اگر همیشه خواسته اید که یک مجله داشته باشید اما هیچوقت برای آن اقدامی نکرده اید، این برنامه با قابلیت‌های ویژه خود، انگیزه این کار را برای شما ایجاد می‌کند.

 

 

مصطفی بازدید : 88 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

با نرم افزار FiiNote, note everything  مطالب مهم را یادداشت کرده  و در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایید . ترکیب منحصر به فرد از صفحه کلید و دست خط را در اسمارت فون اندرویدی خود با این اپلیکیشن در اختیار داشته باشید . یک بوم در اختیار شما خواهدگرفت که می توانید با استفاده از قلم واقعی مطالب خود را یادداشت کرده و آن ها را رنگ آمیزی کنید . اگر یادآوری وقایع مهم برایتان سخت است ، این اپیلیکشن به کار شما خواهد آمد . تنها کافی است وارد تقویم این برنامه  شده و سپس بر روی تاریخ مورد نظر خود کلیک کنید ، سپس هنگام رسیدن آن روز ، این نرم افزار به شما اطلاع رسانی می کند و دیگر شما هیچ چیز را فراموش نخواهید کرد .

مصطفی بازدید : 78 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید کارهای خود را به نرم افزار Business Tasks Beta  بسپارید . با استفاده از این برنامه ، دیگر کارهای تجاری خود را فراموش نخواهید کرد و به راحتی می توانید تمامی آن ها را انجام دهید . به لیست کارهای مورد علاقه خود دسترسی داشته آن ها را مدیریت کنید . این اپلیکیشن ، وظایفتان  را به صورت مداوم  تکرار خواهد نمود تا از فراموشی آنها جلوگیری نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجو در وظایف اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 76 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 با استفاده از اپیلیکشن Due Today می توانید به آسانی کارهای خود را سازمان داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید . شما حتی می توانید کارهایی را به یاد آورید که دیروز نتوانستید آن ها را به اتمام برسانید ! از این پس وظایف و کارهای خود را تنها به این برنامه بسپارید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از ویدجت های اختصاصی پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا آن ها را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

مصطفی بازدید : 294 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید  ۴٫۰ و بالاتر

آیا شما از برنامه Flava Cover استفاده می کنید ؟ به آسانی می توانید با پوشش های Flava صفحه نمایش گوشی خود را تزیین کنید . از این پس امکان یادآوری خاطرات برایتان آسان تر خواهد بود . این نرم افزار ، لحظات خوش زندگیتان را برایتان به خاطر می آورد . شما می توانید محتویات خاطرات را بر روی صفحه قفل گوشی خود قرار داده  و آن ها را مشاهده نمایید . از این پس دیگر لحظات خوش و خرم خود را فراموش نخواهید کرد . لازم به ذکر است که این اپیلیکشن ، عکس های Flava  را به صورت اسلاید نمایش می دهد . قابل توجه است  است که این برنامه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ را کسب نموده و یکی از برترین نرم افزار های تولید شده در این زمینه برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .

مصطفی بازدید : 91 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Birthdays یک نرم افزار کاربردی جهت سازمان دادن تاریخ تولد ها برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر تاریخ تولد دوستان و آشنایان خود را از خاطر می برید, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. شما می توانید تاریخ تولد دوستان خود را به صورت لیست درآورده و دیگر در تقویم به دنبال آن ها نگردید! بنابراین به هیچ عنوان دیگر نیاز به جستجو نیست.قابل توجه است که شما با این نرم افزار می توانید با برنامه ریزی با فردی که امروز تولدش است تماس برقرار کنید.

مصطفی بازدید : 596 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر قصد دارید تا کارهای متعددی در طول روز انجام دهید و یادآوری آن ها برایتان مشکل است ، نرم افزار Notable: Quick Reminder به کارتان می آید . این اپلیکیشن می تواند کارهایتان را به صورت مرتب اطلاع رسانی کند . می توانید یادآوری های کارهای روزانه خود را به این نرم افزار سپرده و همه چیز را فراموش کنید ! لازم به ذکر است که همچنین می توانید ویجت این نرم افزار را در صفحه نمایش گوشی خود قرار داده تا برنامه های روزانه برایتان نمایان شوند .

مصطفی بازدید : 301 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Life Reminders Donate یک نرم افزار برای یادآوری کارهای روزانه زندگی می باشد! آیا روزانه مشغول کار هستید و برنامه های خود را فراموش می کنید؟ ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر پیام تبریک تولد یا فرستادن یک ایمیل  و حتی تاریخ تولد یک دوست برایتان مهم است حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. در حال حاضر به دلیل مشغله کاری, یادآوری کارهای روزانه بسیار دشوار است. این نرم افزار اطلاعات تاریخ تولد مجموعه مخاطبین را از شما گرفته و ذخیره می کند, سپس در روز موعود این نرم افزار به شما اعلام می نماید که تولد دوست خود را تبریک بگویید! قابل توجه است که کار این نرم افزار تنها به ثبت تاریخ تولد محدود نمی شود, بلکه قادر به ثبت ایمیل و تاریخ های مهم نیز می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,485
  • بازدید ماه : 1,003
  • بازدید سال : 32,587
  • بازدید کلی : 715,894
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR