loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 117 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Fowl Play Gold تجربه بازی ایتالیایی معروف به نام ۶a را بر روی تبلت و گوشی های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کند. نمونه‌های زیادی وجود دارند اما این تنها نسخه اصلی این بازی است که توسط دو استودیوی بازی‌سازی CMS Gaming و MAG Elettronica توسعه داده شده است. از شلیک به پرندگان، بازی با سکه‌ها و بازی‌های شانسی در این بازی لذت ببرید.

مصطفی بازدید : 444 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: 2.1 و بالاتر

در بازی Burger Shop شما باید تمام خلاقیت خود را به خرج دهید تا بتوانید در رستورانی که تازه بازش کرده اید عذا های خوشمزه درست کنید و با استفاده از آنها مشتری های زیادی را به خود جلب کنید و آنها را همیشه از خود راضی نگه دارید . در ضمن این بازی توانسه است میلیون ها کاربر را به خود جلب کند.

مصطفی بازدید : 73 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲,۳ و بالاتر

با Mikey Shorts بپرید ، سر بخورید و مردم را نجات بدهید .  سکه های در مسیر را جمع آوری کنید و برای خود لباس های جدید بخرید , این بازی دارای ۸۴ مرحله با ۲ حالت مختلف و ۶ محیط زیبا شما را ساعت ها سرگرم می کند . در این بازی سعی کنید بهترین بازی را ارئه کنید تا ۳ ستاره دریافت کنید .

مصطفی بازدید : 439 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر  می خواهید با دیدن قسمتی از فیلم که برای شما به نمایش گذاشته می شود نام آن را حدس بزنید بازیMoviePop Plus را که از ملک دانلود ،دانلود نموده اید بر روی گوشی خود نصب کنیدودوستان خود ار به چالش بگشانید .توجه داشته باشید که با حدس هرفیلم شما امتیاز آن فیلم را دریافت خواهید نمود.شما می توانید با ایمیل به دوستان خود ویا در شبکه اجتماعی فیسبوک با دوستان خود این بازی را به اشتراک بگذارید.

مصطفی بازدید : 77 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازیTA: Little Red Riding Hoodشما در جنگلی که داخل آن قرار داریدبا خطرات گوناگونی مواجه می شویدودر طول مسیر خود موانع زیادی راه شما را سد خواهند نموداما چون شما شجاعت خود را به اثبات رسانده اید ما مطمئنیم که به راحتی این موانع را پشت سر خواهید گذاشت.این بازی بسیار ساده طراحی شدهاست شما باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا گل ها وسیب های زیادی را جمع آوری نمایید.این را هم بدانید این بازی جالب دارای 60مرحله پر هیجان خواهد داشت.

 

مصطفی بازدید : 68 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این بازی شما باید به مناطق مختلف و زیبای کره زمین سفر کنید و با دشمنان و شخصیت های متفاوتی که در این بازی قرار دارند بجنگید و مانند یک پادشاه وحشی آنان را قارت نموده و با عبور از موانع گنجینه های پنهان آنها را پیدا کنید . شما با تصمین گیری های خود سرنوشت خود را در این بازی رقم خواهید زد . توجه داشته باشید که شما برای آن که بتوانید امپراطور همه جهان شوید بایستی همه پارشاهان را شکست دهید.

مصطفی بازدید : 114 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی Pou  شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و از حیوانات خانگی به بهترین صورت ممکن مراقبت کنید . شما مسئولیت حفاظت از این حیوانات را دارید . به عنوان مثال باید به آن ها غذا دهید و رشد و نمو آن ها را تماشا کنید . توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده می شود . از قابلیت اصلی این بازی می توان به سفارشی سازی تصویر زمینه های اتاق ، تغذیه و مراقبت از حیوانات خانگی ، وجود لباس های متنوع و شیک و گیم پلی هیجانی اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 94 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما هم از انجام بازی هایی نظیر سنگ مرمر و گوی و میدان لذت می برید ؟ دوست دارید تا یک گیم پلی متفاوت را تجربه کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما BBall را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی شامل ۲۵ مرحله چالش انگیز بوده که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر ، مراحل هیجان انگیز و رتبه بندی آنلاین اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 219 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی Oddy Smog’s Misadventure شما بایستی با Oddy  دیدار کرده و تا آن جا که می توانید به او کمک کنید . او قصد دارد از همه چیز فرا کرده و یک زندگی جدیدی را آغاز کند . شما باید برای تحقق این هدف به او کمک کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و او را از تاریکی نجات دهید . توجه داشته باشید که زندانیان موجود در این بازی ممکن است کمی برای شما مشکل ساز باشند ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار خوب و جلوه های صوتی بی نظیر اشاره داشت .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,433
  • بازدید ماه : 951
  • بازدید سال : 32,535
  • بازدید کلی : 715,842
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR