loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 103 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Astro Player Pro یکی از قدرتمندترین نرم افزار های پلیر اندروید است که با در اختیار داشتن دامنه وسیعی از امکانات آماده است تا تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد . با بهره گیری از این اپلیکیشن می توانید به سادگی ویدیو های خود را که در فرمت های مختلفی هستند مشاهده کرده و یا اقدام به گوش دادن به موسیقی ها یا کتاب های صوتی مورد علاقه تان کنید . پلیر ویدیوی این برنامه به شما کمک می کند همیشه بتوانید ویدیو ها و فیلم های خود را از ادامه آخرین باری که دیده اید به نظاره نشسته و دیگر برای رسیدن به قسمت مورد نظر فیلم دلخواه تان زمان را از دست ندهید . افزون بر این پشتیبانی از لیریک ، اکولایزر ، سرعت پخش قابل تنظیم و اینترنت رادویی از دیگر امکانات این برنامه می باشند .

مصطفی بازدید : 295 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام GOM Player آشنا هستید . این پلیر یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرها برای سیستم عامل ویندوز بوده که پس از موفقیت های بی شماری که نزد کاربران اندروید کسب کرد سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منشتر شد . با استفاده از این پلیر این امکان را خواهید داشت تا فیلم های خود را بر روی گوشی اندرویدی مورد نظر خود پخش نمایید . این پلیر از اکثر فرمت های ویدیویی پشتیبانی کرده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری پیشفرض این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا پوسته های متعددی را بر روی آن قرار دهید .

مصطفی بازدید : 85 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار VideoMix For Android این امکان را به شما می دهد تا به آسانی فیلم های مورد نظر خود را جستجو کرده و آن ها را به صورت آنلاین تماشا کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . فیلم های معروف را مطابق با سلیقه خود اسکن نموده و آن ها را تماشا کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های انگلیسی و روسی پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 99 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

mVideoPlayer Pro دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید ! به کمک این پلیر می توانید به آسانی فایل های تصویری خود را پخش نمایید . رابط کاربری این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و فیلم ها را به بهترین صورت ممکن پخش می نماید . دقت داشته باشید که این برنامه به صورت کامل از فرمت های زیرنویس نظیر SRT، SSA، ASS پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا چندین آهنگ را  انتخاب کرده و آن ها را به عنوان playlsits اجرا کنید .

مصطفی بازدید : 118 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پلیر ZPlayer این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های موسیقی و ویدیویی خود را پخش نمایید . همان طور که می دانید این پلیر به صورت پیشفرض بر روی گوشی های وینوز فون ۸ قرار داشته و اکنون شما می توانید تجربه کار کردن با پلیر ویندوز فون ۸ را با دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . وجود باند های اکولایزر ، رادیو آنلاین ، در دسترس بودن کتابخانه موسیقی ، ویدجت اختصاصی و پخش فایل های تصویری از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . در حال حاضر این پلیر با سیستم عامل اندروید ۴ سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از زبان های زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 92 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

گاه تماشای یک فیلم مهیج در یک مسیر خسته کننده و یکنواخت می تواند اشتیاقی مضاعف در شما ایجاد نماید از این رو استقاده از یک پلیر مناسب  در تلفن همراه که قابلیت پخش همه فرمت ها را داشته باشد می تواند به شما در تماشای فیلم مورد نظرتان یاری دهد. برنامه MoboPlayer یک پلیر قدرتمند اندروید است که با بهره گیری از طراحی مهیج و جذاب خود در نظر دارد فیلم های شما را با کیفیتی بالاتر به نمایش در آورد. افزون بر این برنامه قادر است زیرنویس فیلم را برای شما به نمایش دهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,338
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 32,440
  • بازدید کلی : 715,747
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR