loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 104 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Ponydroid Download Manager یک دانلود منیجر حرفه ای برای اندروید می باید که با نصب آن بر روی گوشی یا تبلت تحت اندروید خود می توانید لذت دانلود فایلها با راحتی هر چه تمام تر را تجربه کنید .

 

مصطفی بازدید : 93 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر مایلید هزینه های تلفن همراهتان را کاهش دهید برنامه Onavo Count Monitor Data  را دانلود کنید. این نرم افزار به شما یاری مرساند تا در کمترین زمان ممکن اطلاعات کاملی در مورد داده های ایترنتی بدست آورید و همچنین قادر خواهید بود درسترسی بعضی از برنامه ها به اینترنت محدود کرده یا میزان دانلودتان را کنترل کنید.

مصطفی بازدید : 87 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود کنید ؟ نرم افزار MediaClip PRO:Video Downloader  این امکان را به شما می دهد تا به آسانی کلیپ های متعددی  را از سایت های مختلف دریافت کنید . دقت داشته باشید که این برنامه از یک دانلودر حرفه ای پشتیبانی کرده  که این اجازه را به شما می دهد تا فیلم ها ، تصاویر و فایل های پی دی اف را از وبسایت های مختلفی دانلود کنید . همچنین لازم به ذکر است اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا فیلم های دانلود شده را به صورت مستقیم نیز تماشا کنید .

مصطفی بازدید : 115 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Internet Download Manager IDM یکی از محبوب ترین و پرقدرت ترین دانلود منیجری است که تا کنون در جهان انتشار یافته است که با این ویژگی ها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این برنامه در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز طراحی شد و پس از گذشت زمان به خصوص با محبوبیتی که بین کاربران اینترنتی جذب کرد ، نسخه اندروید را نیز منتشر کرد . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید فایل های خود را از اینترنت با سرعت بالا و به صورت های انفرادی و  گروهی دانلود کنید . این نرم افزار میتواند فایل ها را بنا به زمانی که شما به آن دستور داده اید شروع به دانلود کند .

مصطفی بازدید : 92 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار General Downloader یکی از بهترین و برترین دانلود منیجر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل هایی نظیر عکس، موزیک، فیلم، کتاب، مجموعه تلویزیونی، فایل متنی و اسناد ها را از اینترنت دریافت کنید. همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار از سرور های Rapidgator، Netload، Turbobit، Filepost، ۴shared و Megashares پشتیانی می کند.

مصطفی بازدید : 99 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار FVD Downloader  این امکان را به شما می دهد تا ویدیو های خود را به صورت مستقیم از سایت های مختلف دریافت کنید . در واقع با استفاده از آن قادر خواهید بود تا با دریافت فیلم ها به جای تماشای آنلاین آن ها  در مصرف ترافیک اینترنتی خود صرفه جویی کنید . پس از نصب تنها کافی است با مرورگر مورد نظر خود وارد وبسایت شده و سپس با استفاده از FVD  فیلم دلخواه خود را دانلود کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از سایت YOUTUBE  پشتیبانی نمی کند .

مصطفی بازدید : 94 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار FVD Ad-Free این امکان را به شما می دهد تا به آسانی فیلم های مورد علاقه خود را بر روی گوشی اندرویدی خود به صورت آنلاین تماشا کنید . علاوه بر مشاهده ویدیو ها شما قادر خواهید بود تا آن ها را بر روی حافظه اصلی گوشی خود ذخیره کنید . تنها کافی است وارد وبسایت شده و سپس با استفاده از این اپلیکیشن فیلم مورد نظر خود را دریافت کنید . پس از مراجعه به آدرس وبسایت و کلیک بر روی فیلم مورد نظر ، آیکان این برنامه مشاهده شده و سپس قسمتی از آن را برای شما پخش خواهد کرد ، پس از پخش می توانید آن را بر روی گوشی خود ذخیره کنید .

مصطفی بازدید : 90 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر با اندروید خود فایلهای زیادی را دانلود می کنید حتما متوجه شده اید که سرعت دانلود تان بیشینه نبوده و باز هم می توان آن را افزایش داد . Download Manager for Android اپلیکیشنی است بسیار مفید و البته کاربردی که با استفاده از آن می توانید افزون بر افزایش سرعت دانلود خود ، فایلهای دانلودی تان را نیز مدیریت نمایید . از جمله ویژگی های این برنامه که در نسخه پیش روی محیط کاربری آن دستخوش تغییرات بسیاری شده و بهبودی یافته امکان متوقف ساختن فرایند دانلود و ادامه آن در هر زمان اشاره نمود .

مصطفی بازدید : 74 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندورید ۲٫۱ و بالاتر

اگر از سایت های اشتراک گذاری فایل استفاده می کنید قطعا تا کنون با مشکلات بسیاری هنگام دانلود از آنها مواجه شده اید . Premium Downloader نرم افزاری است بسیار کاربردی که امکان مدیریت دانلود از سایت های اشتراک گذاری فایل با استفاده از اکانت های پرمیوم را در اختیارتان قرار می دهد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 132
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,491
  • بازدید ماه : 1,009
  • بازدید سال : 32,593
  • بازدید کلی : 715,900
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR