loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 99 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Sworkit Pro می توانید به وزن ایده آل برسید ! برای این کار تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس مراحل آن را به صورت روزانه دنبال کنید . به عنوان مثال پس از نصب برنامه قادر خواهید بود تا یکی از تمرین های موجود در اپلیکیشن را انتخاب نموده و بدون نیاز به هیچ وزنه ای تمرین کنید . دیگر نیاز نیست پول خود صرف ثبت نام در باشگاه های بدن سازی کنید ، زیرا با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به صورت کاملا طبیعی به وزن ایده آل برسید .

مصطفی بازدید : 77 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار SleepStats  می توانید آلارم های متعددی را تعیین نموده و ساعت خواب خود را مدیریت کنید . دقت داشته باشید که این برنامه ساعات کار و زمان خواب را به شما نمایش می دهد . از این پس دیگر نیاز نیست تا نگران ساعات خواب خود باشید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس ساعات خواب خود را محاسبه کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تمامی اطلاعات مورد نیاز را به وسیله یک نمودار به شما نمایش می دهد .

مصطفی بازدید : 87 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Runtastic Sit-Ups PRO می توانید معده و شکم خود را در سریع ترین زمان ممکن کوچک کنید ! اگر می خواهید به تناسب اندام برسید بدون شک این برنامه بهترین انتخاب خواهد بود . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا حرکات دراز و نشست خود را تنظیم نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ذخیره سازی حرکات ، به اشتراک گذاری حرکات با دوستان و رسیدن به تناسب اندام در سریع ترین زمان ممکن اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 74 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 نرم افزار تنها  Nike+ Running اپلیکیشن رسمی شرکت نایک می باشد ! این برنامه میزان مسافتی را که در طول روز طی می کنید را به شما نمایش می دهد . در واقع اگر مایل هستید تا از تعداد گام هایی که برمی دارید مطلع شوید ، حتما از این برنامه استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان شمارش تعداد گام ها و نمایش سرعت اشاره داشت . آیا نیازمند انگیزه بیشتری هستید ؟ پس به شما پیشنهاد می کنیم که برای پیدا کردن این انگیزه ، ویدجت مخصوص این اپلیکیشن را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار بدهید .

مصطفی بازدید : 94 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 85 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به سلامتی بدن خود اهمیت می دهید و می خواهید که به اندام رویایی و دلخواه خود دست پیدا کنید بی شک نیاز به یک مربی کارآزموده احساس می شود و اپلیکیشن CaloryGuard Pro می تواند این نقش را به خوبی برای شما ایفا کند . این نرم افزار با در اختیار داشتن بیش از ۶۰۰۰۰۰ کاربر خوشحال در سرتاسر جهان که توانسته اند به اندام مورد نظر خود دست پیدا کنند می تواند بهترین گزینه برای مربیگری شما باشد !

این نرم افزار با زیر نظر گرفتن عادت های غذایی شما و ثبت آنها به سادگی هر چه تمام تر و البته ارایه رژیم های متناسب با بدن شما می تواند بهترین گزینه ها را در اختیارتان قرار دهد . از جمله ویژگی های این اپلیکیشن امکان ذخیره سازی داده ها در فضاهای ابری است . بدین صورت شما خواهید توانست توسط سایر دستگاه های اندروید و حتی آیفون به اطلاعات مربوط به رژیم های خود دست پیدا کنید . بانک اطلاعاتی این نرم افزار با انجام به روز رسانی های مختلف از جدیدترین غذا ها و ورزش ها آگاهی یافته و بهترین فعالیت های روزانه را به شما پیشنهاد می کند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,466
  • بازدید ماه : 984
  • بازدید سال : 32,568
  • بازدید کلی : 715,875
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR