loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 72 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

TeamViewer 9.0.27614 نرم افزاری است برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور از طریق وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت. این نرم افزار متعلق به شرکت آلمانی "TeamViewer GmbH" تا چندی پیش فقط قابل خرید بود ولی اکنون میتوان آنرا برای مصارف شخصی به رایگان دانلود و استفاده کرد. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار و رد و بدل رمزهای عبور، رایانه‌های خود را به طوری با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوی رایانه او دسترسی داشته باشد. با کمک این برنامه امکانات وسیع آپلود و دانلود نرم افزار هم مهیا میشود. این نرم افزار از کارساز پرا کسی، فایروال و برگردان نشانی شبکه (NAT) براحتی عبور میکند.

 

مصطفی بازدید : 81 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار Intelligent Shutdown 3.2.2 همانطور که از نام آن پیداست به منظور خاموش کردن اتوماتیک رایانه ساخته شده است. این نرم افزار داری حجم کمی بوده ولی دارای قابلیت های جالبی است. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود تا با مشخص نمودن زمان اقدام به خاموش نمودن رایانه خود به صورت خودکار در زمان مقرر نمایید. همچنین این نرم افزار علاوه بر توانایی خاموش کردن اتوماتیک رایانه دارای مد ها دیگری نظیر Restart, Stand By, Log off است که با انتخاب هر کدام از آنها می توانید عملیات مورد نظر را در زمان تعیین شده بر روی رایانه خود انجام دهید. علاوه بر این قابلیت دیگری نیز در این نرم افزار قرار گرفته که برای اجرای خودکار برنامه ها می باشد در واقع شما می توانید برنامه ای را مانند مدیا پلیر را وارد نرم افزار کنید و سپس تاریخ و زمانی را برای اجرای آن در نظر بگیرید خواهید دید که نرم افزار به صورت خودکار در زمان تعیین شده اقدام به اجرای برنامه مدیاپلیر می نماید. در این نرم افزار امکانات دیگری مانند نمایشگر کارکرد سی پی یو ، نمایشگر سرعت شبکه و ... قرار گرفته که می توانید از هر کدام از آنها استفاده نمایید.

مصطفی بازدید : 73 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

WinBin2Iso 2.51 نام ابزار کم حجم و بدون نیاز به نصبی می باشد که شما با استفاده از آن قادرید فایلهای با فرمت BIN را به فرمت نام آشنای ISO تبدیل کرده و اعمالی مثل رایت کردن و ... را روی آنها انجام دهید. این نرم افزار رایگان می باشد .

مصطفی بازدید : 147 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

MacDrive Pro 9.3.1.1 x86/x64 استانداردی برای دسترسی به رسانه های با فرمت مک در ویندوز می باشد. بیش از 15 سال است که MacDrive به کاربران PC امکان دسترسی به دیسک های مک در ویندوز را می دهد. MacDrive Pro شامل همه ویژگی های نسخه استاندارد MacDrive از جمله کنترل سریع و قابل اعتماد از تمام دیسک های مک شما می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به باز کردن، ویرایش، ذخیره و حتی فرمت، پارتیشن و تعمیر هارد دیسک مک بپردازید. این نرم افزار امکان دسترسی کاربران ویندوز به مجموعه Apple RAID را می دهد. MacDrive Pro ابزارهای قدرتمند فراوان را برای کار سریع تر و آسان تر در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به کمک این نرم افزار می توان انواع فایل ها و اطلاعات را بدون هیچ مشکلی از سیستم عامل Mac به ویندوز انتقال داد. سیستم عامل Mac عموماً به خاطر رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده‌ است و به همین علت بسیاری از افرادی که در زمینه های گرافیکی و چند رسانه ای فعالیت می کنند از این سیستم عامل بهره می برند زیرا نرم افزارهای بسیاری برای این سیستم عامل در زمینه کار با فایل های چند رسانه ای فراهم شده است. با استفاده از نرم افزار معرفی شده این دسته از افراد دیگر نگران انتقال فایل های خود از سیستم عامل Mac به ویندوز نمی باشند .

مصطفی بازدید : 70 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

phpMyAdmin 4.1.12 نرم افزاری قدرتمند تحت وب در زمینه مدیریت بانک های اطلاعاتی MySQL که بر اساس زبان برنامه نویسی PHP است. توسط این برنامه قدرتمند که امروزه تمامی سرورهای لینوکسی این برنامه را به کاربران خود ارائه می دهند به راحتی می توانید به تولید و ساخت جداول داده و بانک اطلاعاتی بپردازید. از ویژگی های این برنامه قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان با فرمت های مختلف MySQL و حتی فرمت هایی مانند XML و ... می باشد .

مصطفی بازدید : 107 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

با نرم افزار PhraseExpress میتوانید به طور سریعتر جمله های خود را تایپ کنید به این صورت که بک سری جمله های از پیش تایین شده وجود دارد که شما میتوانید اول جمله را بنویسید و ادامه جمله به صورت خودکار می آید .همچنین میتوانید خودتان جمله برای آن اضافه کنید.اگر شما هر روز باید یک سری جمله را تایپ کنید و کار شما اینگونه است پیشنهاد میشود از این نرم افزار استفاده کنید.این نرم افزار را میتوانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید.

 

مصطفی بازدید : 242 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر می خواهید اتورانی حرفه ای بر روی انواع دیسک ایجاد کنید از نرم افزار My Autoplay Professional 10.4که نرم افزاری ساده وپرقدرت وبسیار محبوب می باشد استفاده نماییداین نرم افزار پروژه های شما را به شکلی با سلیقه ودر قالب اتوران حرفه ای طراحی کرده وآنها را بر روی CDیاDVDرایت می نماید .این نرم افزار در داخل خود به طور پیش فرض منو،دکمهوقابلیت های دیگری دارد که می توانید از آنها برای حرفه ای تر شدن خودتان استفاده کنید .این نرم افزار برای Autorunسازی طراحی گردیده که تمام نیاز های شما را برای ساختAutorun  بر طرف میکند.

 

مصطفی بازدید : 83 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Driver Reviver یکی از بزرگترین بانک های اطلاعاتی درایور که با سرعت به تجزیه و تحلیل تمام دستگاه های سخت افزار پرداخته و آنها را شناسایی کرده و بعد از آن شما به سرعت و به راحتی می توانید به دانلود و نصب آخرین درایور برای بهبود عملکرد کامپیوتر و سخت افزار سیستم خود بپردازید. با نصب Driver Reviver می توانید به سادگی با یک کلیک، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند، به روز کنید. برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد.

مصطفی بازدید : 366 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

Broadcom Bluetooth Software نرم افزار رایگانی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی آخرین نسخه از درایور بلوتوث لپ تاپ و یا بلوتوث های USB خود را به آخرین ورژن موجود آپدیت کنید. این نرم افزار مفید ساخت شرکت Broadcom است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,504
  • بازدید ماه : 1,022
  • بازدید سال : 32,606
  • بازدید کلی : 715,913
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR