loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 98 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی What’s This در بیش از ۵۰ کشور از جهان بازی شده است. این بازی، پازلی با سبک جدید می باشد که هیچ مهارت خاص و پیچیده ای نمی خواهد. در این بازی، تعدادی سایه عکس وجود دارد که شما باید تصویری که مربوط به آن سایه هست را پیدا کنید. البته این بازی خیلی ساده به نظر می رسد ولی سازندگان آن ادعا دارند که این بازی سخت و دشوار است. این بازی علاوه بر اینکه ابزاری سرگرم کننده برای شما و دوستانتان خواهد بود، می تواند در پرورش ذهن کودکان و آشنایی آنها با جهان پیرامون خود نیز موثر و مفید واقع شود. همچنین در این بازی پازل، بیش از ۵۰۰ عکس وجود دارد.

مصطفی بازدید : 282 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۱۰۰Doors of Revenge 2014 یکی از پرطرفدار ترین بازی های فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی وظیفه شما به عنوان یک بازیکن این است تا پازل های موجود را حل نموده و امتیاز کسب کنید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ درب در این بازی وجود داشته که بایستی با کمی فکر کردن آن ها را باز کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و هیجانی می باشد . اگر برای رو به رو شدن با چالش های مختلف آماده اید پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود نماییید .

مصطفی بازدید : 90 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Mystery Castle HD – Episode 5 شما بایستی به مونتی کمک کنید تا رمز و راز داخل آرامگاه اسکلتی را کشف نماید . برای پیدا کردن رمز و راز این آرامگاه در ابتدا باید معجون ها را به دست آورید و سپس هیولاها را از بین ببرید . این بازی شامل ۳۶ مرحله جذاب و هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . شما به عنوان یک جادوگر وظیفه دارید تا پازل های موجود در بازی را حل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 113 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر از ذهن قوی ای برخوردار هستید بدون شک بازی Brickshooter Egypt می تواند بهتری انتخاب برای شما باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و پازل های مربوط به اهرام با شکوه مصر را حل نمایید . این بازی شامل ۷۰ مرحله اعتیاد آور و شگفت انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . با حل پازل های موجود ، اهرام باشکوه مصر را بازسازی نمایید . و در نهایت لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب و هیجانی می باشند .

مصطفی بازدید : 89 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر هوش بالایی برخوردار هستید حتما بازی TIME BUNKER  را امتحان کنید ! آیا دوست دارید کمی فکر کنید ؟ آیا می توانید خودتان را از وضعیت نامناسب خارج کنید ؟ اگر این چنین است بدون شک این بازی می تواند بهترین انتخاب باشد . تمام تلاش خود را به کار برده و راه خروج را پیدا کنید . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۳۲ مرحله هیجان انگیز بوده که به شدت شما را درگیر خواهد کرد . نکته این جاست که در این بازی شما نباید هیچ گونه خطایی انجام دهید ، زیرا هر خطای شما به منزله باخت خواهد بود .

مصطفی بازدید : 76 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Demolition Duke شما در یک دنیای سه بعدی و کارتونی قرار گرفته و بایستی اسباب بازی ها را منفجر کنید . با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید اسباب بازی ها را تخریب نمایید . بیش از ۱۵۰ ساخت و ساز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل باید تمامی آن ها را تخریب کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، در دسترس بودن ۱۷ ابزار مختلف ، و وجود ۱۵۰ ساخت و ساز برای تخریب اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

مصطفی بازدید : 135 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های سبک قرار دادن اشیای هم رنگ / هم شکل در کنار یکدیگر علاقه مندید دانلود بازی Wonderlines: match-3 puzzle را به شما پیشنهاد می کنیم . از جمله ویژگی های این بازی که باعث متمایز شدنش گردیده است ، انجام آن به صورت داستانی می باشد و شما تنها با یک بازی روتین رو به رو نخواهید شد بلکه ماجراجویی های بسیاری انتظارتان را می کشد . سه حالت مختلف اکشن ، پازل و ذن در این بازی قرار دارد که هر یک می تواند به گونه ای بساط سرگرمی تان را فراهم آورد .

مصطفی بازدید : 105 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)

 پیش نیاز: متفاوت با توجه به تلفن همراه

مردم شهر مانور به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می کردند که ناگهان هم این زیبایی ها از بین می رود و آقای X که یکی از محبوب ترین شخصیت های شهر است به طور ناگهانی ناپدید می شود و در پی این اتفاق مرموز نظم این شهر زیبا مختل می شود.
مردم این شهر زیبا از شما می خواهند تا با بهره گیری از قدرت تفکر و ریزبینی خود این مشکل پیچیده را حل کنید و آرامش را به شهر باز گردانید.

مصطفی بازدید : 90 جمعه 13 دی 1392 نظرات (1)
پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سالها پیش مکانی مخفی در دل جنگلی زیبایی وجود داشته است که در آن قبیله ای از میمون های بامزه زندگی می کردند در یکی ازاین روز ها میمونی کوچک نوری جادویی را می بیند و به سمت آن حرکت می کند که ناگهان از جنگل زیبا خود وارد یک دنیا مرموز و رمز آلود می شود.  تنها راه برای بازگشت او به خانه حل پازل های دشوار است و شما باید با استفاده از هوش خود به وی در حل این پازل ها یاری نمایید.
گیم Asva The Monkey یک بازی اعتیاد آور و چالش بر انگیز اندروید است که با هیجان بالایی خود شما را برای رفتن به مراحل بالاتر ترغب می نماید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,425
  • بازدید ماه : 943
  • بازدید سال : 32,527
  • بازدید کلی : 715,834
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR