loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 238 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برنامه Clean Master – Free Optimizer برنامه ای برای پاکسازی فایل‌های به درد نخور و آزادسازی حافظه گوشی است که بیشترین تعداد دانلود را در بین بقیه برنامه ها داشته است.

مصطفی بازدید : 52 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

۱Tap Cleaner Proویژه پاک سازی و آزاد سازی فضای گوشی یا تبلت اندرویدی از فایل های اضافی و مخرب است و برنامه می تواند کش ها، اطلاعات تماس، متون اضافه، حافظه برنامه برای آزادسازی فضای تلفن و … را با آسانی انجام دهد. برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود به صورت خودکار کش ها را پیدا می کند و می توانید فقط با یک کلیک آن ها را از بین ببرید و سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. در ضمن مزیت این برنامه نسبت به نرم افزارهای مشابه عدم نیاز به روت است که برای تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی می توان آن را استفاده کرد.

مصطفی بازدید : 76 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 آزاد سازی حافظه ، سرعت بخشیدن به دستگاه اندروید و صرفه جویی در مصرف باتری از جمله کارهایی است که نرم افزار Advanced Task Manager Pro برای شما انجام خواهد داد . این نرم افزار به شما امکان بستن اپلیکیشن هایی که به صورت مخفی و در بک گراند در حالت اجرا قرار داشته اما نیازی به فعال بودنشان نیست را برایتان فراهم خواهد آورد و بدین ترتیب با آزاد سازی حافظه که مهم ترین عامل در داشتن سرعت بالاست ، امکان بهره گیری بهینه تر از منابع سخت افزاری اندروید تان را در اختیار شما قرار می دهد .

مصطفی بازدید : 73 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Snapdragon™ BatteryGuru این امکان را خواهید داشت تا طول عمر باطری دستگاه اندرویدی خود را افزایش دهید . دقت داشته باشید که در ابتدا این برنامه با مشاهده اپلیکیشن های بازشده اقدام به برنامه ریزی جهت بهبود مصرف آن ها می کند . به عنوان مثال اگر از شبکه وای فای استفاده می کنید و ناگهان هنگام استفاده خوابتان برد این برنامه اتصال شبکه وای فای به گوشی شما را قطع می کند . از قابلیت های اصلی این نرم افزار  می توان به بهبود مصرف باطری، بستن خودکار اپلیکیشن های اضافه و محیط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت  .همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن توسط شرکت کوالکام منتشر شده است . 

 

مصطفی بازدید : 84 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا سرعت گوشی اندرویدی شما کم است ؟ آیا دوست دارید تا سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی بالاتر ببرید ؟ بنابراین ما Remo Privacy Cleaner Pro را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم . این نرم افزار با حذف داده های اضافه ، فضای آزاد بیشتری برای شما فراهم می کند . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تاریخچه پیامک ها ، مرورگر اینترنت ، تماس ها و … گوشی اندرویدی خود را پاک کنید و سرعت گوشی را بالاتر ببرید .

مصطفی بازدید : 80 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

RAM Booster Pro یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزار های موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این برنامه حافظه گوشی اندرویدی شما را بهینه سازی کرده و سرعت آن را بالا می برد . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا پس از مرور صفحات وب از این برنامه استفاده کنید . تنها با یک کلیک اپلیکیشن های اضافه را ببندید و سرعت گوشی را تا حد قابل توجهی بهبود ببخشید . همچنین لازم به ذکر است که در این نرم افزار یک ویدجت اختصاصی گنجانده شده  که می توانید آن را در صفحه نمایش گوشی قرار دهید.

مصطفی بازدید : 81 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 اگر می خواهید که میزان عملکرد باطری گوشی اندرویدی خود را بهبود ببخشید ، ما نرم افزار One Power Guard را به شما کاربران عزیز معرفی می نماییم . این برنامه در بیشتر شدن تایم باطری نقش مفیدی داشته و میزان کارکردن آن را بهبود می بخشد . به عنوان مثال این اپلیکیشن قادر خواهد بود تا هنگامی که شما در خواب هستید شبکه وای فای و بلوتوث گوشی را خاموش کرده و از مصرف بی رویه باطری جلوگیری کند . لازم به ذکر است که برای اجرای این برنامه احتیاج به گوشی روت شده دارید .

مصطفی بازدید : 248 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

نرم افزار Mobie بیش از ۶ ویژگی قدرتمند دارد ! این ۶ ویژگی شامل امنیت ، ضد سرقت ، مدیریت برق ، استفاده از داده ها ، تقویت کننده حافظه و بهینه ساز گوشی می باشد . به کمک این برنامه می توانید گوشی اندرویدی خود را برای همیشه سالم نگاه دارید . آیا تلفن همراه خود را  گم کرده اید ؟ اگر این طور است دیگر نیاز نیست تا نگران باشید ، زیرا این  برنامه از تمامی اطلاعات محرمانه گوشی محافظت کرده و آن ها را برای دیگران فاش نمی کند . دقت داشته باشید که این نرم افزار دستگاه اندرویدی شما را در برابر ویروس ها و تروجان ها مقاوم می سازد . همچنین لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن نظارت بر داده های اینترنتی و شبکه وای فای می باشد .

مصطفی بازدید : 71 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Clean Master  می توانید به آسانی سرعت گوشی اندرویدی خود را بالاتر ببرید . این برنامه در سریع ترین زمان ممکن فایل های اضافه را از اسمارت فون اندرویدی شما پاک کرده و سرعت پردازش را تا حد قابل توجهی بالا می برد . حذف فایل های آشغال و آزاد سازی فضای رم از قابلیت اصلی این اپلیلیکشن محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی برنامه ها و بازی های خود به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,354
  • بازدید ماه : 872
  • بازدید سال : 32,456
  • بازدید کلی : 715,763
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR