loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 229 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Active@ File Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از بین رفته و پارتیشن های فرمت شده می باشد. این نرم افزار حرفه ای میتواند با موتور قدرتمند اسکن نسبت به بازیابی و ریکاوری انواع اطلاعات و فایل و فولدرها با سرعت بسیار بالایی اقدام کند. مهم نیست اطلاعات از بین رفته به چه دلیلی حذف شده اند. ویروس ها،پارتیشن بندی،حذف توسط خود کاربر یا پاک شدن از سطل اشغال ویندوز و… تمامی اطلاعات حذف شده با فاصله کمی از زمان حذف شدن قابل بازیابی هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع هارد های HDD و SDD و انواع حافظه های قابل حمل usb و حافظه های رم میتواند کمک شایانی به شما نماید. پشتیبانی از انواع فایل سیستم ها نظیر NTFS, FAT/FAT32/exFAT, HFS+, UFS, Ext2/Ext3/Ext4fs باعث می شود هیچ محدودیتی در هنگام بازیابی اطلاعات نداشته باشید. نرم افزار دارای دو روش اسکن QuickScan و SuperScan می باشد که روش جستجو سریع برای بازیابی اطلاعات و حذف شدن های معمولی می باشد و جستجو قدرتمند برای بازیابی به دلیل حذف شدن های پارتیشنی می باشد. 

 

مصطفی بازدید : 297 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

Recuva نرم افزار رایگان و سریع برای بازیابی فایل های حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار در صورتی که بلافاصله بعد از حذف و از بین رفتن اطلاعات شروع به کار کند ، قابلیت بازیابی اکثر فایل ها را خواهد داشت. همچنین این نرم افزار دارای موتور و الگوریتم ویژه ای به نام Deep Scan می باشد که برای بازیابی فایل هایی که قبل تر از بین رفته اند تعبیه شده است. این الگوریتم با صرف زمان بیشتری در هنگام اسکن کردند ، فایل های قدیمی تر حذف شده را که امکان بازیابی شدن را دارد ، نمایش خواهد داد. همچنین نرم افزار قابلیت این را دارد که نوع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،سند،موزیک و… را قبل از آغاز اسکن مشخص کنید تا سریعتر به نتیجه برسید. همچنین جستجو در مسیر و پوشه ای ویژه نیز ممکن شده است. نرم افزار بعد یافتن فایل ها آنها را با ۳ رنگ نشانه گذاری می کند. قرمز،زرد و سبز که به ترتیب وضعیت بازیابی آنها را از بد به خوب درجه بندی می کند و سالم بودن آنها بعد از بازیابی را مشخص می نماید. یکی از توانایی های مهم نرم افزار بازیابی فایل های word ذخیره نشده است که به هر دلیلی قبل از ذخیره شدن از بین رفته اند. بازیابی اطلاعات فرمت شده از روی هارد دیسک نیز در توانایی های نرم افزار می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار بازیابی ایمیل های حذف شده از نرم افزارهایی مدیریت ایمیل مانند Outlook Express و Mozilla Thunderbird و Windows Live Mail می باشد.

 

 

مصطفی بازدید : 122 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

توسط نرم افزار IsoBuster قادر خواهید بود انواع فایل ها از قبیل پرونده ها، عکس ها، فیلم ها را از سی دی ها و دی وی دی های خش خورده بازیابی کنید. این برنامه از تمامی فرمت های سی دی و دی وی دی همچنین از تمامی فایل سیستم ها پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر به نمایش تمامی ترک های رایت شده می باشد و ترک هایی که به هر دلیل مخفی شده است و توسط ویندوز قابل دسترسی نمی باشد را می توانید به راحتی ببینید و محتویات آن را استخراج کنید. کار اصلی این برنامه بازیابی اطلاعات هست ولی برای کپی کردن سی دی های قفل دار هم می توانید از آن بهره بگیرید، به عنوان مثال این نرم افزار قدرتمند، قادر به کپی کردن انواع قفل های کاراکتری و حجمی می باشد. همچنین محتوای سی دی هایی که کاملاً مخفی شده ند را می توانید مشاهده و کپی کنید.

\"\"

مصطفی بازدید : 177 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

EaseUS Data Recovery Wizard نرم افزاری حرفه ای برای بازیابی فایل ها،اطلاعات و پارتیشن های از بین رفته می باشد و در زمینه ریکاوری بسیار قدرتمند و از شرکتی معتبر ارائه شده است. این نرم افزار حرفه ای میتواند نسبت به ریکاوری اطلاعات از بین رفته برروی انواع هارد دیسک ها،حافظه های فلش usb،کارت های حافظه و هارد دیسک های قابل حمل اقدام نماید. با پشتیبانی از انواع فایل های عکس،ویدیو،اسناد،ایمیل ها و دیگر فایل ها که مسلماً امکان ذکر تمامی آنها نیست ، این نرم افزار میتواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعاتتان اقدام کند. مهم نیست اطلاعاتتان به چه طریقی از بین رفته باشند. از پاک کردن های معمولی با delete یا shift delele تا فرمت شدن و پارتیشن بندی و از بین رفتن پارتیشن و یا نصب مجدد ویندوز گرفته تا کرش شدن یا ویروسی شدن و از بین رفت اطلاعات ، این نرم افزار میتواند تمامی آنها را ریکاوری کند. نرم افزار دارای ۳ روش بازیابی اطلاعات می باشد. Delete's File Recovery که برای یافتن فایل های حذف شده با قابلیت وارد کردن فرمت،حجم یا قسمتی از نام فایل ها می باشد که بدین ترتیب سرعت عمل برای بازیابی افزایش می یابد ، برای مثال کاربر فقط میخواهد ویدیوهای با فرمت mkv را بیابید. قابلیت مشخص کردن تاریخ نیز میسر خواهد بود. روش بعدی  Complete Recovery نام دارد برای بازیابی کلی هارد دیسک می باشد که در مواقع نصب سیستم عامل جدید مناسب خواهد بود. Partition Recovery روش سوم است که برای مواقعی که پارتیشن ها را از دست داده اید مناسب خواهد بود. نرم افزار از انواع فایل سیستم ها نظیر FAT12, FAT16, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2/EXT3 پشتیبانی می نماید و همچنین انواع هارد دیسک ها و دستگاه های ذخیره سازی توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. لازم به ذکر است که هارد دیسک های بالای ۸ ترابایت نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند و قابل ریکاوری هستند. به این نکته توجه کنید که پس از دست دادن اطلاعاتتان نسبت به کپی اطلاعات جدید اقدام نکنید تا ریکاوری موفق تر انجام شود.

مصطفی بازدید : 70 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Stellar Phoenix Photo Recovery 6.0.0.0 امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه ی ریکاوری فایل ها روانه ی بازار شده اند که کاربران بسیاری نیز از آن ها استفاده کرده و نیاز های خود را برطرف می سازند اما شاید برای شما هم پیش آمده که خواسته اید فقط تصاویر و عکس های خود را بازیابی نمایید و برای این کار از ریکاوری های بسیاری نیز استفاده کرده اید ولی نتوانسته اید تصاویر مورد نظر خود را بازگردانی نمایید . با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی تصاویر از دست رفته ی خود را بازگردانی نمایید. Stellar Phoenix Photo Recovery نرم افزاری است که قادر بوده تا تمامی تصاویر و عکس های حذف شده و یا فرمت شده ی شما را به راحتی بازگردانی کرده و در اختیار شما قرار دهد. همچنین این نرم افزار به سبب داشتن امکانات دیگری همچون توانایی بازیابی انواع ویدئو ها، فایل های موسیقی، داده ها و … آن هم از انواع دستگاه های دیجیتالی از قبیل کامپیوترها، دوربین های دیجیتالی، مموری کارد ها، USB درایوها، تلفن های همراه،Zip Disk ها، iPod و … به یکی از محبوب ترین برنامه های ریکاوری تصاویر تبدیل شده و طرفدارن بسیاری یافته است.

مصطفی بازدید : 537 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

GetData Recover My Files نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 219
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 32,646
  • بازدید کلی : 715,953
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR