loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 83 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

مصطفی بازدید : 77 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

مصطفی بازدید : 107 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Schoolhouse Technologies Vocabulary Worksheet Factory با این برنامه شما می‌توانید جدولی از لغات تولید کنید و به دانش آموزهای خود یاد دهید.لغات انگلیسی را اسپل کنید و در کل ابزارهای بسیار جالب آموزشی دارد.

 

مصطفی بازدید : 92 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Polyglot یک نرم افزار اتوماتیک برای تشخیص زبان یک نوشته می باشد که قادر است به سرعت زبانی که یک متن، پاراگراف، عبارت یا هر نوع متن دیگر با آن نوشته شده است را تشخیص دهد. بسیاری از اوقات شما در نتایج جستجوی خود با وب سایتی مواجه می شوید که قادر به تشخیص زبان آن نیستید. با استفاده از این نرم افزار کم حجم می توان به آسانی به شناسایی زبان متن مورد نظر پرداخته و سپس با استفاده از انواع مترجم نسبت به ترجمه آن اقدام نمود.

مصطفی بازدید : 234 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

LingvoSoft Suite 2008 یک راه حل جامع و یکپارچه را برای یادگیری زبان فراهم می کند که شامل تمامی ابزارهای مهم آموزشی در این زمینه نیز می باشد. این مجموعه پاسخی به نیازهای (تقریباً) تمامی افراد مانند بازرگانان، مسافران و دانش آموزان زبان های خارجی می باشد.

مصطفی بازدید : 96 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Lingoes مانند بابیلون به عنوان یک میزبان دیکشنری‌های مختلف است ولی فقط دیکشنری‌های با فرمت خاص خود را پشتیبانی می‌کند. البته تنوع و تعداد دیکشنری‌های ساخته‌شده برای این برنامه به گستردگی دیکشنری‌های بابیلون نیست ولی می‌تواند پاسخگوی کاربران عادی باشد. برای زبان فارسی سه دیکشنری برای این برنامه وجود دارد که البته دیکشنری‌های قدرتمندی هستند.

مصطفی بازدید : 118 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Babylon Pro نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون – Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً ۳۰ میلیون کاربر دارد. هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از ۵۰ زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

مصطفی بازدید : 78 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزار Ace Translator که توسط شرکت Acetools ارائه شده است مترجم آنلاینی است که علی رقم داشتن حجم بسیار کم قادر بوده تا متون را با کیفتی عالی ترجمه کرده و در اختیار کاربران قرار داده و نیاز آن ها را از مراجعه به مترجمان حرفه ای و سایت های دارای دیکشنری های آنلاینی که از قدرت کمی هم برخوردار هستند رفع خواهد کرد. علاوه بر این نرم افزار Ace Translator برخلاف اکثر نرم افزار های مشابه که به کاربر اجازه ی استفاده از Copy و Paste متون را نداده این امکان و همچنین امکان ویرایش و استفاده از قابلیت های Redo، Cut و Undo را نیز برای کاربر فراهم کرده و به او اجازه می دهد تا از ترجمه های خود به تهیه ی پرینت پرداخته و یا این که آن ها را به شکل فایل های متنی مستقل در سیستم خود ذخیره نماید.

مصطفی بازدید : 556 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,405
  • بازدید ماه : 923
  • بازدید سال : 32,507
  • بازدید کلی : 715,814
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR