loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 239 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Helicon Filter نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس های دیجیتال و مناسب عکاسان می باشد. رابط کاربری ساده و ابتکاری ، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار ، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. این نرم افزار دارای جریان کاری مرحله به مرحله می باشد و شما را در تمامی مراحل ویرایش عکس همراهی می کند.

مصطفی بازدید : 122 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

MotionArtist نرم افزار حرفه ای نسل جدید طراحی انیمیشن با امکانات فراوان است. این نرم افزار جهت خلق آثار انیمیشنی ساخته شده است و به راحتی و آسان تر از آن چه که فکر کنید شما را در ساخت آثارتان همراهی می کند. همچنین این نرم افزار به شما در متحرک کردن طراح های انیمیشنی کمک خواهد کرد. امکان اضافه کردن افکت های حرکتی به آثار و ایجاد تصاویر%:۸.۹!خیره کننده از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود

 

مصطفی بازدید : 79 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

ArcSoft PhotoStudio 6.0.5.182 نرم افزاری برای پردازش تصویر می باشد که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا طیف وسیعی از نیازهای خود راکه برای ویرایش تصاویر دیجیتال به آنها نیاز دارید را بر آورده سازید. همچنین این نرم افزار از فرمتهای RAW نیز پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین قابلیتهایی چون دستورالعمل کپی و چسباندن و ابزارهای برداشت نقص متنوع، تنها با استفاده از یک کلیک  که باعث می شود تا نتایج کار حرفه ای تر به نظر آیند نیز از ویژگی های این نرم افزار می باشد. هم چنین می توانید تصاویر خود رااز طریق دوربین بصورت مستقیم و نیز از طریق درایوهای قابل حمل وارد برنامه نمایید. مرورگر داخلی تصویر برنامه امکان مشاهده  مدیریت هر چه بهتر تصاویر را به شما ارائه می نماید .

مصطفی بازدید : 100 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Face Off Max 3.6.0.8 نرم افزاری کاربردی و سودمند در زمینه مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.

مصطفی بازدید : 220 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.

مصطفی بازدید : 96 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Mosaizer Pro نرم افزاری بسیار جالب برای کاربران علاقمند به کارهای گرافیکی می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت انواع تصاویر موزاییکی اقدام نماید. یکی از اصلیترین امکانات نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر است که توسط آن کاربر میتواند با ارائه عکس به نرم افزار با تنظیمات مختلف نظیر تعداد موزاییک ها و کیفیت و… نسبت به خروجی گرفتن عکس در حالت موازییکی اقدام کنند. از دیگر قابلیت های نرم افزار ساخت عکسی موزاییکی از تعداد زیادی عکس دیگر که هر عکس به عنوان یک موازییک ثبت می شود. همچنین نرم افزار میتواند تصویری خاص مثلاً یک S را به صورت موازییکی از عکس های کاربر تشکیل دهد. یا یک عکس را با کلمات مختلف بسازد به طوری که عکس ساخته شده تماما از متن تشکیل شده باشد.

 

مصطفی بازدید : 145 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Easy GIF Animator Pro نرم افزاری حرفه ای محصول شرکت Blumentals می باشد که دارای امکانات فراوانی در زمینه ساخت و ویرایش فایل های انیمیشن با فرمت Gif می باشد. در مرحله اول بایستی گفت که این نرم افزار دارای ابزارهای کامل جهت ساخت فایل های گیف یا gif به صورت متحرک می باشد و با دارا بودن قابلیت فریم بندی و لایه سازی در کنار دارا بودن افکت های انتقالی زیبا میتواند در زمینه ساخت بنرهای تبلیغاتی و انواع عکس های متحرک به کاربر کمک کند و با داشتن متد پیشرفته ذخیره سازی و فشرده سازی فایل gif فایل خروجی کم حجم و با کیفیت بالا خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های gif از قبل ساخته شده را ویرایش نماید و لایه های آنها را تغییر دهد. باتوجه به اینکه نرم افزار میتواند فایل خروجی را با فرمت video و Swf فلش ذخیره کند دارای قابلیتی کم نظیر است که آن توانایی قرار دادن موزیک برای عکس های متحرک ساخته شده است که البته بایستی حتماً با فرمت Swf ذخیره شوند. قابلیت ساخت فایل های عکس متحرک Gif از ویدیوها نیز از قابلیت های دیگر نرم افزار است که میتواند ویدیوها را بریده و قسمت دلخواه را به فرمت gif تبدیل نماید. ابزارهای ویرایشی درون نرم افزار برای ویرایش عکس نیز بسیار کامل است و قابلیت اضافه کردن انواع متن و شی و افکت های بصری برای انتقال فریم ها و یا قرار دادن افکت برای عکس و نوشته نیز توسط این نرم افزار قدرتمند ساخت فایل های gif متحرک میسر می باشد. 

 

مصطفی بازدید : 107 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت تصاویر متحرک Gif و ویرایش فایل های Gif با پشتیبانی از لایه بندی (Layers) می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۶۰ افکت بصری و انتقالی میتواند به کاربر در تهیه فایل های Gif متحرک زیبا و با کیفیت یاری نماید. همچنین این نرم افزار با استفاده از روش پیشرفته ذخیره سازی فشرده فایل های Gif با کیفیت بالا ولی با کمترین حجم ممکن را فراهم می آورد. محیط کاربری نرم افزار به صورت تایم لاین بوده و کاربر میتواند فریم های مختلف تصویر متحرک خود را مشاهده و زمان های آنها را تنظیم نماید. نرم افزار با دارا بودن افکت های گرافیکی و اشیاء مختلف در زمینه طراحی مستقیم نیز توانمند است و کاربر میتواند با اتکاء به نرم افزار و بدون استفاده از دیگر برنامه ها فایل Gif متحرک طراحی نماید. البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید. نرم افزار برای ویرایش فایل های Gif نیز توانمندهای مناسبی دارد و بدین ترتیب میتواند فایل های gif که دارای لایه بندی هستند را به صورت لایه به لایه ویرایش نموده و فریم یا اشیاء مورد نظر را از روی آنها پاک نماید یا موردی را به آنها اضافه بگرداند. نرم افزار از فرمت های عکس بسیاری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI  پشتیبانی می نماید. 

مصطفی بازدید : 105 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

FotoSketcher نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,407
  • بازدید ماه : 925
  • بازدید سال : 32,509
  • بازدید کلی : 715,816
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR