loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 246 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

System Mechanic سرعت کامپیوتر شما را افزایش داده و آنرا از هر گونه آن اروری پاکسازی می کند. این نرم افزار به دلیل داشتن ابزارهایی که می توانند به طور مثال ۴۰ عدد از سمج ترین ارور ها را تعمیر کند، در هم ریختگی ها را پاکسازی کند، اینترنت را بهینه و سرعت دانلود را افزایش دهد و در نهایت امنیت اطلاعات شخصی را تامین و کارکرد سیستم را افزایش دهند توانسته است ۴۰ جایزه معتبر کسب نماید. حدود ۹۸% از مشکلات کامپیوتر به دلیل وجود در هم ریختگی ها و تنظیمات ناقص داخلی سیستم می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعمیر، تنظیم و ذخیره تنظیمات بپردازید.

Mechanic

مصطفی بازدید : 106 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

NETGATE Registry Cleaner  نرم افزار کاربردی جهت پاکسازی ، بهینه سازی ، تعمیر و یکپارچه سازی بخش رجیستری ویندوز میباشد. هنگامی که شما نرم افزاری را نصب و یا حذف میکنید کلیدهایی در بخش رجیستری شما به صورت پراکنده ایجاد خواهد شد که تا حدودی روند کار با ویندوز را با مشکل مواجه میکند. NETGATE Registry Cleaner از قابلیت زمانبندی نیز پشتیبانی میکند و با اسکن بخش رجیستری و شناسایی کلیدهای معیوب و یا کلیدهایی که بعد از حذف یک نرم افزار در بخش رجیستری باقیمانده و حذف آنها و حذف فایلهای اضافی و غیر ضروری از هاردیسک و یکپارچه سازی بخش رجیستری عملکرد ویندوز را در بخش رجیستری تا حدودی بهبود خواهد بخشید.

مصطفی بازدید : 108 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

مصطفی بازدید : 73 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری حرفه ای برای یکپارچه سازی سریع و قدرتمند و کامل و ایمن هارد دیسک می باشد. فرایند یکپارچه سازی لازم است بسته به میزان رد و بدل شدن اطلاعات درون هارد دیسک هرچند هفته یکبار انجام شود تا ضمن اینکه سرعت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد ، عمر هارد دیسک نیز بیشتر شود. این نرم افزار برای یکپارچه سازی از ۴ الگوریتم مختلف استفاده میکند که همگی به دلیل پیشرفته بودند با سرعت بسیار مناسبی انجام خواهند شد. نرم افزار از تمامی فرمت های سیستمی معتبر نظیر ntfs و fat32 , 16 پشتیبانی میکند و تمامی هارد دیسک ها نیز با این نرم افزار سازگاری دارند همچنین هارد دیسک های جدید SSD نیز در نسخه جدید پشتیبانی شده اند. درون ویندوز فایل هایی وجود دارند که قفل شده اند و یا در هنگام یکپارچه سازی در حال استفاده هستند ولی این نرم افزار میتواند به راحتی در هنگام انجام فرایند آنها را نیز مدنظر قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت های مهم ، یکپارچه سازی منطقه ای است. اکثر نرم افزارها فقط میتوانند درایوها و یا کل هارد دیسک را یکپارچه سازی کنند ،ولی این نرم افزار میتواند به صورت خاص فقط یک پوشه یا فایل را یکپارچه سازی نماید. ارائه نمودارهای لازم جهت مشاهده وضعیت هارد دیسک و نمایش وضعیت هارد دیسک قبل و بعد از یکپارچه سازی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. زمان بندی برای انجام فرایند یکپارچه سازی و یا انجام یکپارچه سازی به صورت اتوماتیک در زمان مورد مصرف نبودن کامپیوتر نیز از امکانات حرفه ای نرم افزار محسوب می شود.

مصطفی بازدید : 91 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سرعت بوت شدن کامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مرورکردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تکانی رجیستری بپردازد و موجبات استحکام و پایداری بیشتر کامپیوتر را فراهم آورد، دیسک‌های کامپیوترتان را نظافت نماید تا حداکثر بازده سیستم به دست آید و …. این بهینه‌ساز قدرتمند یک وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی کامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

مصطفی بازدید : 84 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro 4.3.9.0 یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امروز ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات اپ شما را نیز دارد.

مصطفی بازدید : 83 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (1)

Wise Disk Cleaner نرم افزاری عالی برای کسانی است که میخواهند فایل های اضافی و ناکارامد و هرز را از داخل هارد دیسک خود را پاک نمایند. تشخیص فایل های هرز و اضافی درون ویندوز توسط کاربر ساده میسر نیست و همچنین برخی از این فایل ها در قسمت های مخفی ویندوز وجود دارد. بنابراین برای پاکسازی آنها نیز به یک نرم افزار کمکی خواهد بود. این نرم افزار رایگان و عالی نسبت به پاکسازی تاریخچه اینترنت مرورگرهای (Internet Explorer, Chrome, Firefox و Safari browsers) و تاریخچه ویندوز شامل : Recycle Bin, Recent Documents, Temporary files و Log files اقدام میکند. همچنین پاکسازی میانبرهای نامعتبر ، کش ، کوکی ها و برخی از قسمت های ویندوز نظیر trace هایی که ویندوز ذخیره کرده است نیز جز وظایف نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پاکسازی هایی که انجام میدهد ، فضای ویندوز را خالی تر و فضای هارد دیسک را نیز آزاد تر می نماید و میتواند ابزار خوبی برای پاکسازی هارد دیسک و ویندوز باشد.

 

 

مصطفی بازدید : 79 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

Wise Game Booster نرم افزاری رایگان جهت بهینه سازی ویندوز جهت اجرای سریعتر و بهتر بازی هاست. همانطور که میدانید بازی ها برای اجرا شدن نیازمند استفاده کامل و زیاد از منابع سیستمی هستند و مخصوصاً اگر سیستم شما از نظر سخت افزاری قدرتمند نباشد مهم خواهد بود که در هنگام اجرای بازی حداکثر منابع سیستمی به اجرای بازی اختصاص یابد. Wise Game Booster نرم افزاری ویژه است که برای اجرای بازی ها حداکثر منابع سیستمی را فراهم می آورد. این نرم افزار با یک کلیک میتواند نسبت به شناسایی پروسه های غیرضروری ویندوز که در هنگام بازی نیازی به فعال بودنشان نیست اقدام کند و آنها را غیرفعال سازد و همچنین میتواند امکاناتی را برای غیرفعال کردن نرم افزارهای ثانویه در حال اجرا به کاربر بدهد. این نرم افزار برای حرفه ای ها نیز امکان غیرفعال کردن دستی پروسه ها و نرم افزارها را فراهم می آورد که این نیز به هرچه هوشمندتر بودن نرم افزار کمک می نماید. بعد از اینکه بازی کردن شما نیز تمام شد میتوانید سیستم را به حالت اولیه برگردانید که تا به صورت عادی اجرا شود.

 

 

مصطفی بازدید : 73 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سخت ترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,488
  • بازدید ماه : 1,006
  • بازدید سال : 32,590
  • بازدید کلی : 715,897
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR