loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 427 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

با اپلیکیشن Full Screen Caller ID – BIG میتوانید عکس شخص تماس گیرنده یا مخاطب خود را بصورت تمام صفحه در نمایشگر موبایل نمایش دهید . به کمک این نرم افزار و انتخاب عکس های تمام صفحه برای مخاطبین و همچنین اتصال به فیس بوک جهت دانلود عکس های به روز دوستان شما ، تجربه لذت بخش تری را از کار با موبایل اندرویدی خود کسب کنید

مصطفی بازدید : 1524 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید

مصطفی بازدید : 78 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴

شماره گیر حرفه ای Swipe Dialer Pro با ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی طراحی شده است و می تواند به شما افزایش سرعت برقراری تماس و جستجو مخاطب کمک کند. برنامه در گوشی های سامسونگ، اچ تی سی و سونی بهترین عملکرد را دارد و شما می توانید با استفاده از آن به آسانی شماره ها را جستجو یا شماره های محبوب خود را پیدا کنید. یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگ است که می توانید از آن در تبلت های با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید. برنامه از زبان های انگلیسی، هندی، آلمانی، فرانسوی، روسی و … پشتیانی می کند. همچنین امکان کپی و چسباندن شماره در این برنامه محیا است.

مصطفی بازدید : 105 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر-  دسترسی روت

اگر می خواهید مکالماتی که از گوشی خود برقرار می کند ضبط و ذخیره نمایید استفاده از نرم افزار Call Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . لازم به ذکر است این برنامه تماس های تلفنی را تنها بر روی بعضی از گوشی‌ها به صورت دو طرفه و در سایر گوشی ها یک طرفه ( شخص مقابل شما ) ضبط می نماید . بنابراین لازم است پس از نصب نرم افزار وارد محیط تنظیمات شده و در قسمت Recording مدل گوشی خود را برای فعال کردن حالت ضبط دو طرفه فعال نمایید . همچنین در صورتی که گوشی شما در لیست موجود نباشد اما دارای سطح دسترسی روت باشید امکان بهره مندی از API ها مختلفی که طراحی شده است تا سایر مدل ها نیز بتوانند به صورت کامل اقدام به ضبط نمایند برایتان فراهم خواهد بود .

 

مصطفی بازدید : 367 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک سیستم عامل  آی او اس ۷ یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم عامل های  موجود در دنیاست ! به کمک نرم افزار Espier Dialer 7 Pro می توانید از ظاهر شماره گیر آی او اس ۷ استفاده نموده و رابط کاربری دفترچه تلفن گوشی اندرویدی خود را به آی او اس ۷ تبدیل نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به مدیریت تماس ، رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اپل ، سفارشی سازی قسمت Log و مرتب نمودن مخاطبین بر اساس حروف الفبا اشاره داشت . لازم به ذکر است که برای اجرای این برنامه به لانچر Espier Launcher 7 احتیاج خواهید داشت .

مصطفی بازدید : 85 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

به کمک نرم افزار Call Log Calendar می توانید تمامی تماس ها و پیامک های خود را وارد تقویم گوشی کرده و آن ها را با تقویم گوشی هماهنگ سازی کنید . در واقع با این برنامه می توانید تماس ها و پیامک های دریافتی خود را در طول ماه مشاهده کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن با رابط کاربری جدیدی عرضه شده که مطمئنا از کار کردن با آن لذت خواهید برد .

مصطفی بازدید : 71 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 یکی از خرده هایی که می توان بر اندروید گرفت نمایش تصایر کوچک مخاطبان هنگام برقرای تماس می باشد . با استفاده ازنرم افزار Full Screen Caller ID PRO می توانید هنگامی که تماسی از یکی از مخاطبین خود دریافت کرده و یا خود اقدام به برقراری تماس می نمایید با تصاویر بزرگتری از آنها مواجه شده و به صورت فول اسکرین آنها را تماشا کنید .

مصطفی بازدید : 83 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 آیا تا کنون نیز برای شما بسیار پیش آمده است که تماس هایی را به صورت تصادفی با شماره هایی اشتباه برقرار کرده باشید ؟

Call Confirm PRO نام برنامه بسیاری کاربردی است که برای جلوگیری از این اتفاق طراحی شده است و شیوه کارش بدین صورت می باشد که هر گاه قصد شماره گیری با یک شماره را داشته باشید ، پس از کلیک کردن بر روی دکمه تماس یک گزینه برای تایید نشان داده خواهد شد و تنها در صورت تایید تماس برقرار می شود . افزون بر این با آپشن های مختلفی که این نرم افزار در اختیارتان قرار خواهد داد می توانید فیلترهای متفاوتی را نیز در مسیر تماس های خروجی تان بگذارید ؛ به طور مثال اگر می خواهید تماس های خارج کشور گوشی تان غیر فعال شود تنها کافیست این امکان را در بخش تنظیمات فعال نمایید .

مصطفی بازدید : 276 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 اگر به دنبال یک اپلیکیشن قدرتمند برای جایگزینی با شماره گیر و مدیریت کننده مخاطبین اندروید خود می گردید PixelPhone PRO یکی از برترین گزینه هایی است که پیش روی شما قرار دارد . سرعت بالا ، طراحی شیک و محیط قابل شخصی سازی از جمله مهم ترین ویژگی های این برنامه جذاب می باشند .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,531
  • بازدید ماه : 1,049
  • بازدید سال : 32,633
  • بازدید کلی : 715,940
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR