loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 84 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

 این برنامه GeekUninstaller نام دارد . نرم افزار کاربردی برای حذف نرم افزار های غیر قابل حذف می باشد. آیا تا حالا به این مشکل برخورده اید فایل های برنامه ها باقی می می ماند و قابل پاک کردن نیستند ؟ این برنامه به شما کمک می کند برنامه های غیرقابل حذف را راحتی حذف نمایید . ویژگی این برنامه این است که شما می توانید برنامه های مخرب غیرقابل پاک شدن را پاک نمایید . اگر دقت کرده باشید اکثر برنامه های موجود در اینترنت دارای تولبار و تبلیغات می باشند که محل نصب تبلیغات معلوم نیست این برنامه تمامی فایل های برنامه ها را در سریع ترین زمان ممکن حذف می نماید . همچین این برنامه از ۳۰ زبان عربی ، ارمنی ، آذربایجانی ، انگلیسی ، آلمانی و حتی زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می نماید .

مصطفی بازدید : 93 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Autorun File Remover نرم افزاری عالی و رایگان محصول شرکت SecurityXploded  است که به راحتی ویروس هایی که به صورت اتوران اجرا می شوند را حذف خواهد کرد و ضمن اینکه توانایی بررسی حافظه های usb را در لحظه اتصال به سیستم دارد ، قابلیت اسکن سیستم و حذف ویروس autorun.inf را نیز دارا می باشد. باتوجه به دارا بودن قابلیت آنالیز فایل هایی که در لحظه اتصال حافظه های usb قصد اجرا را دارند،نرم افزار توانایی شناسایی ویروس هایی که شناخته شده نیستند را دارد و میتواند از آنها را از بین ببرد. باتوجه به اینکه معمولاً آنتی ویروس های عادی توانایی حذف ویروس های اتوران را ندارند ، Autorun File Remover میتواند انتخاب مناسبی جهت جلوگیری از آلوده شدن ویندوز به این ویروس شایع و آزاردهنده باشد. همچنین باتوجه به رایگان بودن نرم افزار و استفاده وسیع از آن در سطح دنیا که نشان دهنده محبوبیت و کیفیت آن است، کاربر از دردسرهای رایج کرک کردن و استفاده غیرقانونی از نرم افزارهای مشابه تجاری آسوده خاطر خواهد گشت.

 

مصطفی بازدید : 87 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Uninstall Tool نرم افزاری بسیار عالی برای حذف کامل و بدون دردسر نرم افزارهای نصب شده برروی ویندوز می باشد. Uninstall Tool میتواند با سرعت ۳ برابر سریعتر نسبت به بخش حذف نرم افزار خود ویندوزها نسبت به حذف برنامه ها اقدام کند. علاوه بر سرعت بیشتر Uninstall Tool در حذف نرم افزارها ، باتوجه به حذف کامل ورودهای رجیستری و فایل های اضافی نرم افزارهای حذف شده ، به نحوی از کاهش سرعت ویندوز و به وجود آمدن خطاها جلوگیری به عمل خواهد آمد. این نرم افزار همچنین میتواند نسبت به حذف اجباری نرم افزارهایی که به صورت عادی قابل حذف نیستند نیز اقدام کند. همچنین در برخی از موارد نرم افزاری نصب می شود ولی در لیست وجود ندارد تا مراحل حذف آن انجام شود و یا به اصطلاح مخفی شده است که Uninstall Tool با شناسایی تمامی نرم افزارها حتی آنها که مخفی شده اند نیز میتواند کمک بسیاری به کاربر نماید. این نرم افزار قدرتمند را برای حذف نرم افزارهایتان انتخاب نمایید.

 

مصطفی بازدید : 183 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (1)

Wise Program Uninstaller نرم افزاری رایگان و سریع است برای حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز و جایگزین بخش حذف نرم افزار سیستم عامل ویندوز. این نرم افزار میتواند به صورت سریع نرم افزارها حذف نمایند ،همچنین برای نرم افزارهایی که به صورت عادی در ویندوز قابل حذف شدن نیستند با قابلیت Forced Uninstall به راحتی حذف خواهند شد. لازم به ذکر است Wise Program Uninstaller اطلاعات باقی مانده از نرم افزار حذف شده را از بین خواهد برد و با پاکسازی اطلاعات درون رجیستری مربوط به نرم افزار حذف شده از انباشته شدن اطلاعات اضافی درون ویندوز جلوگیری میکند که این خود باعث بهینه سازی ویندوز می شود. محیط نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و تمامی کاربران به سادگی میتوانند با ابزارهای موجود در آن ارتباط برقرار نمایند.

 

 

مصطفی بازدید : 237 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Duplicate File Remover ابزاری است قدرتمند برای یافتن فایل های زائد تکراری در سرتاسر دیسک سخت شما می باشد. این نرم افزار با مقایسه بایت به بایت دو فایل امکان بروز هرگونه اشتباه را از بین می برد و می توانید کاملاً به آن اعتماد کنید. این نرم افزار می تواند فایل های متنی، باینری، ویدیویی، عکس ها و … را برای پیدا کردن فایل های مشابه چک کند. حتی در مورد فایل های MP3 می تواند اطلاعات موجود در ID3 تگ های فایل ها را نیز با هم مقایسه کند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 135
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,496
  • بازدید ماه : 1,014
  • بازدید سال : 32,598
  • بازدید کلی : 715,905
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR