loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 97 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی miner island به پیرمرد معدنچی بپیوندید و با او چالش هایی که برسر راه دارید را از پیش رو بردارید و شروع به یافتن و استخراج طلا ها بپردازید. این بازی از سری بازی های ماجراجویانه میباشد که شما بایدبا پیرمرد معدنچی زمین های سرزمین های مختلف رو به تسخیر خود در آورید.

مصطفی بازدید : 95 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی bloody harry شما باید به هری خونی ملحق شوید و با او و با سلاح ها و مهماتی در اختیار داررید به نابود کردن زامبی های سبزی بروید . هنگام مبارزه با این زامبی های سبزیجات به شما امتیاز تعلق میگیرد و رتبه شما ره در جهان افزایش میدهد و در آخر با رئیس سبزیجات به مبارزه بپردازید تا آن را شکست دهید.

مصطفی بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

شما در این بازیکه Big Gun نام دارد قهرمان قدرتمند بازی را در کنترل خود گرفته وبا انواع سلاح های مرگباری که در اختیار داریدبه جنگ با هیولاها خواهید رفت.  دراین بازی مهیج شما بیش از 30 سلاح را در اختیار دارید که باید هیو لاها را نابود کرده واز خود دفاع کنید.این بازی دارای مراحل مختلفی جهت افزایش قدت بازیکن می باشد.

مصطفی بازدید : 77 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید 2.3 و بالا تر

بنا به دلایل که هنوز کشف نشده است  برخی از انسان ها و دانشمندان معتقد اند که زمانی برروی سیاره مریخ زندگی جاری بوده است . Mines of Mars یک بازی معدن جویی است که بر روی کره مریخ انجام میگیرد. این بازی ماجرا جویانه دارای سلاح های بزرگ ، هزاران آیتم مختلف و با اسراری تاریک است.

مصطفی بازدید : 227 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

هفت سال است که پدر و مادر شما ناپیدی شده اند و شما برای نجات انان و مردم باید به گذشته سفری داشته باشید . شما در شهر خودتون زندانی شده اید . در این بازی باید خود را آماده مقابله با نیرو هایی شیتانی که در کمین شما هستند کنید و با شکست دادن آنها راز هایی را بدیت آورید . اینجا شهری ترسناک ، مردمی عجیب با نگاه های وحشت انگیز و خیابان هایی خالی است که برای وحشت زده کردن شما آماده شده است.

 

مصطفی بازدید : 107 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

بازی Broken Sword : Serpent’s Curse توانسته است به یکی از برترین بازی های ماجراجویانه و فکری اندروید تبدیل شود به طوری که توانسته است برنده چند جایزه مختلف شود. در این بازی جورج بی باک و نیکو روزنامه نگار به دنبال سرنخ هایی هستند تا بتوانند نقاشی گمشده را پیدا کنند ، اما آنان از توطئه ای که علیه آنان صورت گرفته است خبری ندارند. برای پاسخ به این سوالات که آیا جورج و نیکو سرانجام خواهند توانست از این توطئه ها و دام های پیش رو رهایی یابند؟ آیا میتوانند آرامش را با باطل کردن نفرین مار به زندگی خود بازگردانند؟ باید شما این بازی را از ملک دانلود، دانلود کنید و خود به این سوالات پاسخ دهید.

مصطفی بازدید : 81 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

محصول جدید شرکت disney که در این بازی ماجرا گویانه و فکری شما را به تجربه ای جدید وا میدارد. در بازی lost light شما باید راه خود را از میان موانع و راه های فریبنده که پیش روی شماست تشخیص دهید .در این بازی مهیج beasties ستمگر نور گمشده را دزدیده است و شما وظیفه دارید که با سفری طولانی به قلب جنگلی تاریک نور گمشده را از دست او نجات دهید.

مصطفی بازدید : 71 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا آماده اید تا یک ماجراجویی زیبا و هیجان انگیز را آغاز کنید؟ زمانی که شما از پیرزن عجوزه مقدار زیادی طلا قرض گرفتید و آنها را بازگشت ندادید عده زیادی به دنبال شما می گردند. اکنون شما حریص تر از گذشته شده اید و دوست دارید مقدار بیشتری طلا جمع آوری نمایید. آیا آماده اید تا آخرین دندان طلایی را پیدا کنید؟

مصطفی بازدید : 73 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲,۳ و بالاتر

با Mikey Shorts بپرید ، سر بخورید و مردم را نجات بدهید .  سکه های در مسیر را جمع آوری کنید و برای خود لباس های جدید بخرید , این بازی دارای ۸۴ مرحله با ۲ حالت مختلف و ۶ محیط زیبا شما را ساعت ها سرگرم می کند . در این بازی سعی کنید بهترین بازی را ارئه کنید تا ۳ ستاره دریافت کنید .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,403
  • بازدید ماه : 921
  • بازدید سال : 32,505
  • بازدید کلی : 715,812
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR