loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 701 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

 این نرم افزار کیبورد برای کسانی که انگشت های بزرگی دارند و تایپ کردن متن ها برای آن ها سخت است  ساخته شده است و این افراد به راحتی می توانند با این کیبرد متون مورد نظر خود را سریع و بی دردسر تایپ کنند . ساختار این کیبرد به صورت یک نوار در زیر صفحه می باشد که دارای ستون هایی می باشد که شما روی هر ستون دست خود را بگذارید حروف بزرگی ظاهر می شوند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید . این کیبرد قابلیت حدس زدن کلمات و همچنین قابلیت تصحیح کردن نوشته های شما را دارد . برای دانلود جدیدترین نسخه از این کیبورد زیبا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید

مصطفی بازدید : 97 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 اگر به دنبال یک صفحه کلید قدرتمند همراه با طراحی بسیار شیک هستید ، ما کیبورد Ultra Keyboard  را به شما معرفی می نماییم . این صفحه کلید یکی از بهترین  و سریع ترین کیبورد های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این کیبورد قادر خواهید بود تا کلمات را ردیابی کرده و سرعت تایپ خود را بالاتر ببرید . از قابلیت های اصلی این کیبورد می توان به امکان تبدیل گفتار به نوشتار ، پشتیبانی از مولتی تاچ و رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 89 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Thumb Keyboard یک نرم افزار کیبورد بسیار انقلابی و نوآورانه است که با استفاده از آن می توانید تجربه ای جدید را هنگام تایپ کردن کلمات در تبلت یا اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . با استفاده از این کیبورد خواهید توانست سریعتر ، آسان تر ، راحت تر و البته طبیعی تر حروف مختلف را لمس نمایید .  در کنار این اپلیکیشن پیش رو دارای یک کیبورد استاندارد ، همانند سایر گونه های موجود اما با آپشن هایی بسیار متفاوت نیز می باشد که نمونه ی آن را تا کنون در هیچ جا ندیده اید .

مصطفی بازدید : 95 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک صفحه کلیدهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود داشته و انتخاب یکی از آن ها به عنوان کیبورد پیشفرض گوشی بسیار سخت است ! در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و پرسرعت ترین کیبوردهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام TouchPal X Keyboard  را به شما معرفی نماییم . توجه داشته باشید که هنگامی که از رابط کاربری این کیبورد خسته شدید ، می توانید از پوسته های موجود در داخل کیبورد استفاده نموده و رابط کاربری آن را تغییر دهید . همچنین لازم به ذکر است که این کیبورد به صورت کامل از ۷۰ زبان پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 92 شنبه 21 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

داشتن یک نرم افزار کیبورد لازمه هر تبلت برای مرور در وب و البته پیام نگاری و … می باشد .
SwiftKey Tablet Keyboard یکی از قدرتمند ترین نرم افزار کیبورد برای اندروید می باشد که به دلیل دارا بودن قابلیت های بسیار نظیر یادگیری کلمات هنگام تایپ و حدس زدن آنها برای دفاعت بعدی می تواند به شما در داشتن تایپی سریعتر یاری رساند . این اپلیکیشن که اکنون با اقتدار بر جایگاه برترین نرم افزار کیبورد پولی در گوگل پلی تکیه زده است از زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و می تواند در داشتن تجربه ای شگفت انگیز و البته سریع هنگام تایپ به شما کمک کند .

مصطفی بازدید : 94 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

SlideIT Keyboard یکی از بهترین ابزارها برای وارد کردن متن در اندروید است که می تواند جایگزینی بسیار مناسب و حرفه ای برای کیبورد پیشفرض نصب شده بر روی دستگاه شما باشد . از جمله مهم ترین ویژگی های این نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت تایپ به دلیل بهره گیری از لغتنامه و تصحیح خودکار کلمات دارای غلط های املایی می باشد . این نرم افزار از ۷۰ زبان مختلف دنیا از جمله زبان شیرین پارسی پشتیبانی نموده و دارای قابلیت های دیگری نظیر دارا بودن ۶۰ پوسته مختلف و شخصی سازی کیبورد می باشد .

مصطفی بازدید : 284 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار SwiftKey Keyboard یکی از بهترین و پرسرعت ترین کیبورد های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر به دنبال یک کیبورد متفاوت هستید ، به هیچ عنوان این کیبورد بسیار زیبا را از دست ندهید . این برنامه با پشتیبانی از زبان ۶۰ کشور به یکی از قدرتمند ترین کیبورد ها تبدیل شده است . تجربه تایپ سریعی را با استفاده از این کیبورد بر روی اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . این اپلیکیشن به آسانی قادر است تا کلمه بعدی را برای شما پیش بینی کند . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این کیبورد قدرتمند و زیبا را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 62 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Minuum Keyboard یک کیبورد بسیار جالب می باشد که با طراحی خاص خود آمده است تا یک دگرگونی شگرف را در کیبورد های مجازی اندروید ایجاد کند . این کیبورد به صورت تک بعدی ساخته شده است و به همین دلیل هنگام استفاده از آن تنها بخش کوچکی از صفحه نمایش شما برای وارد کردن کلمات اشغال خواهد نمود . بدین ترتیب هم خواهید توانست از کلمات و حروف دلخواه خود را وارد کنید و هم از آنچه وارد می کنید آگاهی پیدا کرده و نیم نگاهی نیز به پشت صفحه بیندازید . به لطف بهره گیری از تصحیح کننده خطای خودکار هوشمند می توانید خیالتان را از بابت اشتباه وارد کردن کلمات آسوده سازید .

مصطفی بازدید : 99 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک صفحه کلید کوچک برای انگشتان بزرگ به نام Minuum Keyboard را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این صفحه کلید این امکان را به شما می دهد تا با دقت و سرعت بیشتری تایپ کنید . دیگر نیاز نیست تا نگران تایپ دقیق مطالب خود باشید ، زیرا این برنامه برای همیشه همراه شما خواهد بود . دقت داشته باشید که تمامی حروف ها در یک خط واحد گنجانده شده که شما با لمس کردن آن ها می توانید به راحتی تایپ کنید . از قابلیت اصلی این کیبورد می توان به امکان حدس زدن و تصحیح خودکار کلمات اشاره داشت .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 175
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,500
  • بازدید ماه : 1,018
  • بازدید سال : 32,602
  • بازدید کلی : 715,909
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR