loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 288 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بدون کابل یو اس بی فایل های موجود در اسمارت فون اندرویدی خود را وارد کامپیوتر کنید ؟ اگر این چنین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Web PC Suite را از دست ندهید . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا محتوای گوشی خود را بدون وصل کردن کابل به کامپیوتر مدیریت نمایید . برای این کار تنها به شبکه وای فای احتیاج خواهید داشت . فایل ها را کپی و پیس کرده و یا نام آن ها را تغییر دهید ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است .

مصطفی بازدید : 98 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

پیدا کردن بهترین سیگنال وای‌فای اغلب اوقات  یک چالش است. Wifi Analyzer برنامه ای برای اندروید است که نمایش گرافیکی واضحی را از سیگنال‌های وای‌فای در نزدیکی شما را ارائه می‌کند. توسط این برنامه می‌توانید قویترین سیگنال بی‌سیم که کمترین تداخل و ترافیک را دارد را انتخاب کنید. این برنامه بر اساس قدرت سیگنال یک نمودار را برای هر شبکه بی‌سیم ترسیم می‌کند که در آن هر شبکه رنگ مخصوص به خود را دارد.

 

مصطفی بازدید : 331 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از برنامه های کاربردی و همه جانبه در گوشی های آیفون و ایپاد لمسی برنامه ifunbox می باشد که به عنوان مدیریت فایل های گوشی شناخته شده است. این برنامه علاوه بر مدیریت در فایل های موجود در آیفون و ایپاد و جستجو، قابلیت های چشم گیری دارد که نظر هر کاربری را به خودش جلب می کند.

مصطفی بازدید : 87 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (2)

MobileGo for Android نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی هم چون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آن ها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره مند می شوید. با استفاده از نرم افزار MobileGo for iOS هم به آسانی می توانید هر آنچه که بر روی آیفون، آیپاد و آیپد خود دارید را بر روی آیتونز و کامپیوتر خود انتقال دهید و یا فایل های موجود بر روی کامپیوتر خود را به هر یک از دستگاه های شرکت اپل انتقال دهید. همچنین این نرم افزار به شما اجازه خواهد داد که فایل های صوتی و تصویری خود را به فرمت های پشتیبانی شده توسط دستگاه های اپل تبدیل کرده و مابین این دستگاه ها انتقال دهید.

مصطفی بازدید : 119 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا حافظه گوشی اندرویدی شما بیش از حد کم است ؟ آیا دوست دارید تا حافظه گوشی خود را مقداری بیشتر کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم حتما ROEHSOFT RAM Expander را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . توجه داشته باشید که این کار در برخی مواقع نظیر بازی کردن و پردازش نرم افزار های سنگین بسیار مفید و کارآمد خواهد بود . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن تنها بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد .

مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Holozoop – Holo Zooper Widget مجموعه ای ویجت های زیبا برای نمایش ساعت و همچنین پیش بینی وضعیت آب و هوا بر روی اندروید شما می باشد . در طراحی گرافیکی این اپلیکیشن از رنگ های اصلی hOLO نظیر آبی ، سفید وخاکستری استفاده شده است که در هر چه زیباتر شدن این مجموعه تاثیر بسیار زیادی داشته است .

مصطفی بازدید : 72 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Animated Photo Frame Widget + یک ویجت منحصر به فرد برای اندروید است که می تواند تصاویر شخصی شما را در قالبی بسیار زیبا در هوم اسکرین اندرویدتان به نمایش بگذارد . تفاوت اصلی این اپلیکیشن با سایر گونه های مشابه را می تواند در بهره گیری بیش از ۳۰ گونه فریم و البته ۷ حالت تعویض متفاوت دانست که بی شک در هر چه زیباتر به نظر رسیدن عکس هایتان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت .

مصطفی بازدید : 90 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Pimp Your Screen نرم افزاری قدرتمند برای سفارشی کردن نمایشگر دستگاه اندروید است که با مجموعه ای از ابزارک ها و پس زمینه های HD نمایشگر گوشی و تبلت شما را دگرگون می سازد. ویجت های نمایش وضعیت آب و هوا که در قالب این برنامه در اختیار شما قرار می گیریند قادر هستد اطلاعات کاملی در مورد دمای هوا، سرعت وزش باد و میزان رطوبت هوا در اختیار کاربران قرار دهند البته از ساعت های آنالوگ و دیجیتال این مجموعه نمی توان صرفه نظر کرد چرا که کیفیت بالایی که دارند هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد .

 

 

مصطفی بازدید : 83 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Extended Controls نام یک اپلیکیشن کاربردی است که داشتن آن برای تمامی کاربران اندروید ضروری است . این برنامه مجموعه ای از ویجت های پرکاربرد را که قابلیت شخصی سازی دارند در اختیار شما قرار داده و این امکان را می دهد تا بتوانید  از حس خوب مدیریت کامل بر روی اندروید تان لذت ببرید . یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن گرافیک کاربری اش می باشد که افزون بر زیبایی ، دسترسی سریع به بخش های مورد نظرتان را برای شما فراهم می آورد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,420
  • بازدید ماه : 938
  • بازدید سال : 32,522
  • بازدید کلی : 715,829
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR