loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 73 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

WinBin2Iso 2.51 نام ابزار کم حجم و بدون نیاز به نصبی می باشد که شما با استفاده از آن قادرید فایلهای با فرمت BIN را به فرمت نام آشنای ISO تبدیل کرده و اعمالی مثل رایت کردن و ... را روی آنها انجام دهید. این نرم افزار رایگان می باشد .

مصطفی بازدید : 72 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

STDU Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل DjVu ،TIFF و آرشیو کتاب های الکترونیکی به پی دی اف می باشد. کافیست شما فایل منبع و مقصد را انتخاب نمایید. توسط این نرم افزار شما می توانید صفحاتی که فقط به تبدیل نیاز دارند را انتخاب نمایید. همچنین می توانید شفافیت صفحات تبدیل شده، چرخش برخی صفحات و روشنایی، کنتراست و گاما هر صفحه را تعیین نمایید. این نرم افزار به شما امکان حذف اطلاعات صفحه را نیز می دهد.

 

مصطفی بازدید : 193 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

OmniFormat برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از ۷۵ فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد. 

مصطفی بازدید : 132 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

STDU Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های کتاب های فشرده و با کیفیت که با فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX منتشر می شوند به فرمت محبوب و پرکاربرد PDF می باشد. فرمت های ذکر شده معمولاً برای انتشار کتاب های کمیک به کار می روند و که دلیل عدم همه گیر بودن آنها اکثر کاربران برای مشاهده آنها به مشکل بر میخورند. برای مثال فرمت فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که با کیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که باکیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فرمت های دیگر نظیر cbr و… نیز همانند djvu هستند و برای بازگشایی آنها بهتر است ابتدا به فرمت pdf تبدیل شوند تا همگان به راحتی توانایی مشاهده آنها را داشته باشند. نرم افزار STDU Converter به راحتی میتواند فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX به پی دی اف تبدیل کنند. امکانات ویرایشی قبل از تبدیل فرمت نظیر تنظیم اندازه صفحات،تنظیم حاشیه صفحات،حذف صفحات دلخواه،تنظیم روشنایی و کیفیت صفحات و… از جمله امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

مصطفی بازدید : 128 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

Aoao Photo Watermark نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Aoao Photo Watermark: – دارای چندین متد قرار دادن واترمارک روی عکس ها – قرار دادن متن ، آدرس و لوگو روی عکس ها – توانایی قرار دادن تاریخ روزی روی عکس ها – پشتیبانی از فرمت ها .bmp, .jpg, .png, .gif, tiff, .psd, .gfi, .sci, .psp – دارای توانایی تبدیل فرمت عکس ها به دیگر فرمت های عکس – تنظیمات ساده و آسان – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

مصطفی بازدید : 81 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Batch Converter نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های گرافیکی می باشد که از ۱۸۰ فرمت گرافیکی عکس و تصویر پشتیبانی می نماید و میتواند ضمن تبدیل فرمت آنها از ابزارهای ویرایشی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد استفاده نماید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت های عکس می باشد چرا که از ۱۸۰ فرمت پشتیبانی میکند و بر این اساس نیازی به دیگر نرم افزارها نخواهد داشت. قابلیت اصلی این نرم افزار در توانایی انجام تمامی قابلیت هایش به صورت همزمان است ، یعنی هرانچه از قابلیت های این نرم افزار خواهیم گفت باید بدانید که میتواند به صورت همزمان برروی تعداد زیادی عکس اعمال کند و نیازی به انجام فرایندها به صورت یک به یک برروی هرعکس نخواهد بود و این مسلماً سرعت عمل را افزایش خواهد داد. این نرم افزار علاوه بر توانایی تبدیل فرمت میتواند تغییر اندازه،چرخش،برش،آینه کردن را دارد و در کنار این امکانات میتواند بر روی عکس ها واترمارک های مختلف قرار دهد و همچنین دارای قابلیت افکت گذاری نیز می باشد. افکت هایی نظیر negative, grayscale, equalize و sharpen, blur, emboss), morphing, distortion, black and white, masks (e.g. retro, clouds, sketch و… . قابلیت کشیدن اشکال مختلف نظیر مستطیل و دایره و خط نیز امکان پذیر است. تمامی فرمت های پشتیبانی شده را در ادامه مطلب قرار داده ایم.

مصطفی بازدید : 78 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

Light Image Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی جهت تغییر اندازه عکس ها به صورت همزمان در کنار قابلیت تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک برای روی عکس ها می باشد. این نرم افزار کاربردی میتواند به صورت همزمان صدها عکس را تغییر اندازه دهید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند ، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد. اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. در زمینه تبدیل فرمت همزمان ، نرم افزار میتواند در حین تغییر اندازه به تغییر فرمت عکس ها اقدام کند. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.

مصطفی بازدید : 258 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

GMX-PhotoPainter نرم افزاری بسیار عالی برای تبدیل عکس به انواع نقاشی به راحتی هرچه تمام تر می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به راحتی نسبت به تبدیل عکس خود به انواع نقاشی مانند رنگ روغن،آبرنگ،مداد رنگی،خودکار،سیاه قلم،مداد شمعی و پاستل اقدام کند. از قابلیت های مهم نرم افزار قابلیت اقدام چندین افکت روی عکس ها است که به این ترتیب کاربر میتواند با تنظیماتی که نرم افزار در اختیارش قرار میدهد نسبت به تبدیل عکس خود به نقاشی اقدام نماید. علاوه بر انواع نقاشی های ذکر شده ، قابلیت تبدیل عکس به نقاشی با استفاده از سبک های مختلف نظیر سبک ون گوک،سورا و نقاشی نقطه نقطه ای و بسیار دیگری از سبک می باشد. نرم افزار در استفاده بسیار ساده می باشد و تنها کافی است عکس را وارد نرم افزار نموده سپس با استفاده انتخاب هایی که تعبیه شده است نسبت به انجام فرایندهای نامبرده شده اقدام نمایید.

مصطفی بازدید : 195 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

Wondershare PDF Password Remover نرم افزاری عالی برای از بین بردن پسورد و انواع محدودیت های ایجاد شده روی فایل های pdf می باشد. فایل های pdf معمولا به ۲ روش رمزگذاری و محافظت می شوند. روش user password و owner password که دو روش معمول در رمزگذاری و ایجاد محدودیت در فایل های پی دی اف می باشند. این نرم افزار به سادگی این دو روش محافظت را دور خواهد زد و محدودیت های آن را خواهد شکست. روش user password در همان ابتدا نیاز به وارد نمودن پسورد جهت مشاهده و استفاده از فایل pdf خواهد داشت که سادگی شکسته خواهد شد. روش دوم که owner پسورد می باشد به ایجاد محدودیت در پرینت ، کپی و ویرایش کردن فایل های پی دی اف مربوط می باشد توسط نرم افزار Wondershare PDF Password Remover از بین خواهد رفت. این نرم افزار ضمن از بین بردن انواع پسوردها و محدودیت ها می تواند همزمان ۲۰۰ فایل پی دی اف را از حالت قفل گذاری شده رها سازد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,551
  • بازدید ماه : 1,069
  • بازدید سال : 32,653
  • بازدید کلی : 715,960
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR