loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 78 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Traffic Rush یکی از بهترین بازی های کنترل ترافیک می باشد که در گوگل پلی منتشر شده است. ترافیک شهر به صورت سرسام آوری در حال افزایش است. در این بازی شما با دیدی استراتژیک وسیله های نقلیه را هدایت می کنید تا از تقاطع ها عبور کنند. قوانین بازی واقعا ساده هستند اما کنترل جاده ها و خیابان ها کار آسانی نیست. بازی دارای دو حالت می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. با گذشت مراحل بازی هدایت وسایل نقیله به شدت دشوار خواهد شد و شما را به چالش می کشند. 

مصطفی بازدید : 250 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)

شما در حال بازی پر هیجان Hot rod racers می باشید.شما می توانید در این بازی از هر وسیله ای برای برنده شدن استفاده کنید . شما می توانید به شدت در این بازی با دیگر اتومبیل ها تصادف کرده و به آنها بفهمانید که می خواهید هر طور که هست برنده شوید.وبا جمع آوری سکه هایی که به شما داده می شود اتو مبیل های بهتری خریداری کرده وبه سلطان جاده ها تبدیل شوید.

 

مصطفی بازدید : 128 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

 Speed X Extreme 3D Car Racing این بازی که برای اندروید طراحی ومنتشر شده است مسابقه ای سه بعدی ودارای گرفیک بالا می باشد.با این یازی شمامی توانید با اتومبیل خود باسرعتی که دوست دارید رانندگی نمایید.این بازی با 15مسابقه مختلف ،تورهای آخر هفته ومحیطی چالش برانگیز حتما شما را شگفت زده خواهد نمود.

مصطفی بازدید : 90 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک روز خیلی وحشتناک برای بشریت شروع شده و گروهی از هیولاها خودشان را به کره زمین رسانده اند . به نظر می رسد که این شیاطین قصد دارند از قلمرو خود به نام devildom فرار کنند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک راننده حرفه ای این است که از میان این هیولاها عبور نموده و در حین راه با هیولاها مبارزه کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Monster Dash Hill Racer می باشد . مسیر مورد نظر را پاکسازی نموده و زامبی ها را برای همیشه نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد .

مصطفی بازدید : 222 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

با Fast & Furious 6 در جهان قدم بردارید ! با انجام مسابقات پر سرعت و نفس گیر در خیابان های لندن ، مقدار زیادی پول به جیب بزنید ! شما را به سری ششم بازی محبوب Fast & Furious دعوت می کنیم ، بازی فوق العاده ای که در جریان سری فیلم های Fast & Furious و دزدی خودروهای روز دنیا ساخته شده است. از جمله ویژگی های نسخه ششم بازی Fast & Furious می توان به گرافیک فوق العاده و مسابقات آنلاین اعتیاد آور اشاره کرد.

ویژگی های کلیدی Fast & Furious 6 : با انجام مأموریت ها و گذر از مراحل مختلف این بازی ، نام رانندگان شماره یک فعلی را کنار زده و به شخصیتی مشهور در میان رانندگان شهر لندن تبدیل شوید. با انجام مأموریت ها و جمع آوری پول ها ، می توانید خودروهای خود را ارتقا دهید ، البته لوازم جانبی بسیار در این بازی نیز در کنار گرافیک حیرت انگیز آن ، هیجان خاصی را به شخص پلیر هدیه کرده است.

 

مصطفی بازدید : 273 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

آیا می خواهید با بازی ماشین سواری حرفه ای مسابقه سرعت از سرعت بالای ماشین خود لذت ببرید و مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر
Redline Rush یک بازی بسیار جذاب و پر مخاطب اتومبیل رانی میباشد که توانسته است با گرافیک بالا خود و امکانات زیاد خود را از رقبای خود پیشی بگیرد.در این بازی علاوه بر مسابقه دادن با رقبای خود ماشین های پلیس با سرعت بالا را نیز در پیش رو دارید که مزاحمت زیادی را برای شما ایجاد میکنند ولی با وجود نیتروژن هایی که در اختیار شما قرار داده میشود میتوانید آن ها را از پیش روی بردارید.از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به جاده های مختلف و ماشین های متفاوت با سرعت های بالا اشاره کرد. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا و هیجانی را که از گرافیک بالایی برخوردار میباشد را از سایت نیو فور آندروید دریافت نمایید.

مصطفی بازدید : 113 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا آماده اید تا مهارت رانندگی و البته پارک کردن درست خود را هنگامی که به منزل بر می گردید به نمایش بگذارید ؟

Drive To Home Pro نام یک بازی زیباست که در آن شما می بایست خودروی خود را در مکان های دقیق از پیش تعیین شده پارک کنید بی آنکه به ۴ گوشه ماشین تان آسیبی وارد شود . این بازی که در ۱۲۰ مرحله متفاوت انجام می پذیرد از فیزیکی واقع گرایانه برخوردار بوده و همچنین با بهره گیری از افکت های صوتی بسیار زیبا می تواند هیجان زیادی را هنگام پارک کردن خودروتان به شما بدهد . توجه داشته باشید که برخورد کردن ماشین با موانع ، هرچند که کوچک باشد باعث می شود از میزان شانس شما برای به پایان رساندن موفق یک مرحله بکاهد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 981
  • بازدید سال : 32,565
  • بازدید کلی : 715,872
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR