loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 730 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

WinRAR  محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

مصطفی بازدید : 82 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (0)

WinRAR  محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

مصطفی بازدید : 91 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

یکی از فرمت های مشهور و پرکاربرد اینترنتی، فرمت PDF می باشد که برای کتب الکترونیکی استفاده می شود که اکثر فایل های با فرمت PDF دارای حجم کمی هستند ولی گاه حجم این نوع فایل ها نیز افزایش می یابد یا نیاز به انتقال دسته جمعی این نوع فایل ها داریم که برای انتقال با مشکل مواجه می شویم. برای رفع این مشکل باید حجم این نوع فایل ها را کاهش دهیم که با استفاده از فشرده سازهای معمولی نمی توانید تا آن اندازه که مطلوب باشد حجم فایل ها را کاهش دهید. برای این کار نیاز به نرم افزار اختصاصی کاهش حجم فایل های PDF با ابزار حرفه ای را دارید. Advanced PDF Compressor دارای قابلیت حرفه ای است که با استفاده از الگوریتم های خاص و تکنولوژی های مرتبط عمل فشرده سازی را انجام می دهد به طوری که بدون کاهش کیفیت فایل های PDF، می توانید از کم شدن حجم فایل های خود لذت ببرید. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بتوانید فایل های حجیم پی دی اف که معمولا با اسکن تصاویر مختلف با حجم های بسیار حجیم گشته اند کاهش دهید و از فضای هارد خود بیشترین استفاده را ببرید.

\"\"

مصطفی بازدید : 83 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

اگر شما نیز بر روی سیستم خود فایل های زیپی دارید که آسیب دیده و یا خراب هستند و به نظر می رسد که هیچ راهی برای استخراج محتوای آن ها وجود ندارد، این واقعاً ایده خوبی است که از نرم افزار پیشرفته Advanced Zip Repair برای اکسترکت کردن آن ها استفاده کنید. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های ZIP را تعمیر کنید. یک فایل ZIP می تواند بر اثر دانلود ناقص یا کپی ناقص از یک CD یا DVD خش دار خراب شود. همچنین در صورت بدسکتور دار شدن هارد یا پاک شدن آن و بازیابی ناقص، احتمال خراب شدن آن افزایش پیدا می کند. شما با استفاده از این برنامه می توانید علاوه بر یک فایل ZIP یک فایل exe از نوع فشرده ZIP را نیز باز کرده و تا جایی که امکان دارد اطلاعات سالم موجود در آن را استخراج کنید. این برنامه می تواند فایل های تا حجم ۴ گیگابایت را باز کند. همچنین می تواند فایل های چند تکه و به رمز در آورده شده را تعمیر کند. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار این است که می توانید چند فایل را به صورت دسته ای با هم تعمیر کنید.

\"\"

مصطفی بازدید : 74 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

یکی از سریعترین نرم افزار های فشرده سازی با پشتیانی از WinZip, 7-Zip و WinRAR و دیگر فرمت های پرکاربرد آرشیو نظیر ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ و Z می باشد و کاربران می توانند فایل های خود را به صورت فایل های اجرایی .EXE و یا به صورت آرشیو های چندبخشی ایجاد کنند. شما توسط این نرم افزار می توانید فایل های چند رسانه ای (مولتی مدیا) با فرمت هایی نظیر AVI, WMV, MP3 و … را با کارایی بهتری فشرده کنید. بکارگیری الگوریتم های بسیار سریع فشرده سازی با استفاده از Drag و Drop، کارایی و سرعت بالا را برای کاربران فراهم نموده است. یکی دیگر از مزیت های قابل ذکر BandiZip، پشتیبانی کامل سیستم یونیکد (Unicode) برای نشان دادن کاراکتر های بین المللی نام پرونده ها است.

مصطفی بازدید : 88 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

WinRAR 5.00 Final محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

مصطفی بازدید : 231 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (1)
BandiZip نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه فشرده سازی می باشد. اگر شما از طرفداران ۷Zip و Winrar هستید که قویترین نرم افزار های حال حاضر فشرده سازی هستند برای شما خبر خوشی داریم زیرا از این پس می توانید توسط نرم افزار BandiZip با سرعتی بیش از ۳ برابر نرم افزار های حال حاضر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید. بی شک برای شما نیز پیش آمده که هنگام اکسترک کردن فایل با خطا برخورد کرده باشید و یا پس از دانلود فایل تصویری و یا صوتی فشرده , زمانی که فایل را اکسترک می کنید کیفیت فایل از نسخه اصلی کمتر می باشد و حال تمام این مشکلات در نرم افزار  BandiZip برطرف شده است و شما می توانید با آسودگی خاطر اقدام به فشرده سازی فایل های خود نمایید و هیچ گونه دغدغه ای از خرابی فایل ها نداشته باشید. یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از پسوند ها بیشماری همچون  ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ,  می باشد و همچنین مهمترین عامل برتری این نرم افزار همانطور که ذکر شده است سرعت عمل بی نظیر آن می باشد.
 
مصطفی بازدید : 415 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
 

WinRAR از قوی ترین و بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید .

 

winrar ورژن جدید و نهایی قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.20 Final

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,519
  • بازدید ماه : 1,037
  • بازدید سال : 32,621
  • بازدید کلی : 715,928
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR