loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 375 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Lucid Launcher Pro یکی از سبک ترین لانچرهای تولید شده برای دستگاه های اندرویدی بوده که طرفداران زیادی دارد . به کمک این لانچر می توانید رابط کاربری اسمارت فون اندرویدی خود را بهبود بخشیده و آن را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این لانچر می توان به وجود انیمیشن های جذاب و فانتزی ، وجود آیکان های جدید و زیبا ، به روز رسانی مرتب و رابط کاربری فوق العاده شیک آن اشاره داشت.

مصطفی بازدید : 118 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر

Inspire Launcher Prime یک لانچر کاملاً جدید بر اساس نسخه کیت کت اندروید (۴٫۴) است که دارای ده ها ویژگی و امکانات سفارشی سازی است. این لانچر ویژگی های اصلی اکثر لانچرهای معروف اندروید را دارد، علاوه بر آن دربردارنده چند ویژگی خوب سیستم عامل ویندوزفون و آی اُ اس اپل نیز هست که می توانید با بهره گیری از آنها محیطی بسیار زیبا و جذاب را برای اندروید خود به ارمغان آورید .

مصطفی بازدید : 1243 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم عامل 2.1 و بالاتر

لانچر love girl یکی از لانچر هایی است که امروزه در بین کاربران سیستم عامل اندروید محبوب شده است این لانچر که یک لانچر زیبا و البته دخترانه است میتواند ظاهر گوشی موبایل شما را تغییر دهد و با حجم پایینی که دارد از سرعت لود شدن گوشی شما نخواهد کاست.

مصطفی بازدید : 440 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : سیستم عامل 2.1 و بالاتر

لانچر قلب صورتی برای کاربرانی تهیه شده است که از go locker  خود راضی نیستند و خواهان این هستمد که تم آن را عوض کنند این لانچر مخصوص go locker  است و فقط در آن عمل میکند . این لانچر محیطی عاشقانه را برای شما فراهم می آورد تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از آن به لذت واقعی دست یابید.

مصطفی بازدید : 456 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم عامل 2.1 و بالاتر

لانچر فوق العاده زیبای و عاشقانه love  این بار برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است که شما با این اپلکیشن زیبا میتوانید محیط گوشی خود را به محیطی عاشقانه تبدیل کنید و از ایکان های زیبای آن لذت ببرید . این نرم افزار توسط بخش تامین سایت برای شما عزیزان آماده دانلود میباشد .

مصطفی بازدید : 133 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Espier Launcher 7 Pro یک لانچر فوق العاده زیبا و شیک برای سیستم عامل اندروید بوده که طرفداران زیادی دارد . به کمک این لانچر می توانید ظاهر گوشی اندرویدی خود به آی او اس ۷ تبدیل نمایید . توجه داشته باشید که وجود انیمیشن های گرافیکی ، رابط کاربری بسیار زیبا و شیک و در دسترس بودن تقویم اختصاصی از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . همچنین لازم به ذکر است که این لانچر به صورت کامل با زبان های فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی و کره ای سازگاری دارد .

مصطفی بازدید : 116 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

SickSky Launcher لانچری است بسیار زیبا با محیطی ساده و ابتدایی که به صورت مینیمالیستی طراحی شده است که می توانید با بهره گیری از آن بر روی دستگاه تحت اندروید خود محیطی نو والبته خاص را تجربه نمایید . این لانچر یکی از کم حجم ترین ها در نوع خود می باشد که از زبان های انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 220 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Vire Launcher یکی از بهترین و سریع ترین لانچر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این لانچر می توانید در سریع ترین زمان ممکن به اپلیکیشن های خود دسترسی داشته و آن ها را اجرا کنید . وجود آیکان ها و انیمیشن های سه بعدی از قابلیت اصلی این لانچر محسوب می گردد . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا چندین برنامه را داخل یک فولدر قرار داده و سپس آن را در  صفحه نمایش گوشی قرار دهید . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این لانچر می توان به سرعت فوق العاده بالا ، تغییر سایز ویدجت ها و رابط کاربری فوق العاده شیک اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 105 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر از محیط کاربری تکراری دیوایس اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم که حتما Turbo Launcher  را امتحان کنید ! این لانچر یکی از بهترین و پر سرعت ترین لانچر های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی بوده که کار کردن با آن بسیار لذت بخش است . وجود پس زمینه های بسیار جذاب و آیکان های کاربردی از قابلیت اصلی این لانچر محسوب می گردد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت های مختلفی را بر روی صفحه نمایش گوشی نیز قرار دهید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,344
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 32,446
  • بازدید کلی : 715,753
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR