loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 115 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Money Lover Plus vandroid می توانید به راحتی بر روی امور مالی خود مدیریت کنید . از این پس می توانید اطلاعات مربوط به حقوق و مخارج خود را در برنامه ذخیره کرده و سپس بر روی امور مالی خود مدیریت کنید . لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل با زبان های ایتالیایی، آلمانی، ژاپنی، چینی، فرانسوی، پرتغالی، اسپانیایی، روسی سازگاری دارد . برای اجرا تنها کافی است اپلیکیشن را نصب نموده و سپس مخارج خود را در آن ثبت کنید .

مصطفی بازدید : 132 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Panecal Plus یک ماشین حساب مهندسی برای سیستم عامل اندروید بوده که با استفاده از آن می توانید محاسبات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . از قابلیت اصلی ای که این برنامه را از سایر رقبا مجزا می کند قابلیت ویرایش محاسبات انجام شده است ‍! این ماشین حساب به صورت کامل از توابع مثلثاتی ، لگاریتم ، فاکتوریل و تعیین قدر مطلق پشتیبانی نموده و یکی از بهترین و مناسب ترین ابزارها برای دانشجویان و دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک می باشد . توجه داشته باشید که با استفاده از کلید △ می توانید تمامی محاسبات خو را ویرایش کنید .

مصطفی بازدید : 70 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

آیا همیشه از بابت فراموشی صورتحساب های خود نگران بوده ید ؟ دیگر نباشید !
Bills Reminder یک اپلیکیشن کاربردی و کامل است که به شما کمک می کند تا بر روی تمامی صورتحساب های خود ، چه آنهایی که نیاز به پرداخت دارند و چه آنهایی که نیاز به دریافت مدیریت داشته باشید .

مصطفی بازدید : 65 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندرد ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا به دنبال ماشین حساب حرفه ای هستید ؟ اگر اینچنین هست پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Calculator Plus را از دست ندهید . با استفاده ای این برنامه قادر خواهید بود تا محاسبات خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . رابط کاربری این ماشین حساب بسیار زیبا و شیک بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت کامل با تبلت های اندرویدی نیز سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار از ۱۸ زبان مختلف پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 86 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

بدون شک ماشین حساب های متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و قدرتمند ترین ماشین حساب ها به نام Calculator CyanogenMod را به شما کاربران عزیز معرفی می نماییم . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا محاسبات ریاضی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا نمودارهای  ریاضی خود را رسم کرده و یا معادلات ریاضی را انجام دهید . دقت داشته باشید که این ماشین حساب به صورت کامل از انجام محاسبات مباحث مثلثات پشتیبانی کرده و مسائل مربوط به آن را برای شما حل می نماید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب برای دانشجویان و دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک بسیار مناسب می باشد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 80 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای جهت انجام محاسبات خود هستید ، Swipe Calculator FREE می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد ! این ماشین حساب این امکان را به شما می دهد تا در یک صفحه بزرگ ، محاسبات خود را انجام دهید . دقت داشته باشید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا عملیاتی نظیر جمع ، تفریق ، ضرب و تقسیم را به آسانی انجام دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 92 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار AlmostTI – TI Calc Emulator  دستگاه اندرویدی شما را به یک ماشین حساب نموداری تبدیل می کند . این ماشین حساب توسط شرکت Texas Instruments ساخته شده و یکی از قدرتمند ترین ماشین حساب ها برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . این برنامه همچنین به شما اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن محاسبات خود را انجام دهید . اگر می خواهید که محاسبات بسیار طولانی ای را انجام دهید این اپلیکیشن می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد .

مصطفی بازدید : 162 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار Electrical Tools Pro شامل سه ابزار مفید و کاربردی برق ، ماشین حساب برق  و مدار الکتریکی فرمول های برق می باشد . ماشین حساب برق این امکان را به شما می دهد تا به آسانی برق مصرفی خود را محاسبه کنید . از این پس در سریع ترین زمان ممکن بار الکتریکی ، مقاومت الکتریکی و جریان الکتریکی را محاسبه  کنید . با استفاده از فرمول های برق قادر خواهید بود تا این فرمول ها را مشاهده کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها برای خانه ، مدرسه و محل کار می باشد .

مصطفی بازدید : 93 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک ماشین حساب حرفه ای به نام CalcTape Smart Calculator را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده این ماشین حساب ، می توانید به آسانی محاسبات خود را انجام دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که به شما این امکان را می دهد تا محاسبقات قبلی را خود را تغییر داده و آن ها را ویرایش کنید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب ، انقلابی نوین در ماشین حساب های جیبی می باشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,477
  • بازدید ماه : 995
  • بازدید سال : 32,579
  • بازدید کلی : 715,886
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR