loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 90 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

 

مصطفی بازدید : 83 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

Child Lock نرم افزاری مناسب جهت قفل کردن موس و کیبرد به صورت اتوماتیک یا دستی می باشد. این نرم افزار کوچک و با دسترسی سریع پس از نصب در قسمت system try (کنار ساعت ویندوز) فعال شده و به راحتی قابل دسترسی است. این نرم افزار به صورت کامل موس و کیبرد را قفل می کند تا از دسترسی کودکان جلوگیری کند. دارای ۲ حالت اتوماتیک و دستی است که حالت اتوماتیک پس از ۱۰ دقیقه فعال می شود،موس و کیبرد را قفل می نماید. حالت دستی نیز با فشردن دکمه Lock موجود در محیط نرم افزار فعال می شود. البته دارای ۲ حالت دیگر نیز است که زیاد کارآمد نیستند. برای باز شدن قفل نیز کافی است کلید ترکیبی Alt+End یا Alt+Home را بفشارید. توجه کنید که هیچ یک از امکانات این نرم افزار قابل ویرایش نیست و تنها از امکانات نامبرده میتوانید استفاده نمایید.

مصطفی بازدید : 94 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

Fences نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی محصول شرکت Stardock می باشد که کاربر با استفاده از آن میتواند آیکون ها و فایل های درون دسکتاپ را به زیبایی هرچه تمام تر طبقه بندی و دسته بندی نماید. اگر از جمله کاربرانی هستید که به صورت دستی نسبت به مرتب ساختن و تنظیم فایل ها،فولدرها و آیکون های درون دسکتاپ اقدام می کنید ، دیگر نیازی به صرف وقت و دقت نیستید. این نرم افزار هوشمند میتواند با تنظیمات بسیار ساده برنامه ها را درون فضایی خاص قرار دهد یا برای مثال فایل های نرم افزار doc درون فضایی مشخص قرار گیرند یا به روش دیگر فایل های درون شاخه ای مشخص از ویندوز برای مثال d:/my file/2013 درون یک فضایی مشخص و مجزا قرار گیرند.این فضاها میتوانند در اندازه و حالت های مختلف تنظیم شوند. برای مثال میتوانند به شکل مستطیل و مربع با سایزهای مختلف در قسمت های مختلف دسکتاپ قرار گیرند. قابلیت جالب دیگر نرم افزار ساخت صفحات مجازی از دسکتاپ است. بدین ترتیب کاربر گویی چندین صفحه دسکتاپ دارد که میتواند فایل هایش را با استفاده از نرم افزار در صفحات مختلف قرار دهد و در مواقع استفاده کافی است با استفاده از drag صفحات را تغییر دهد و به اطلاعات دست یابد.

مصطفی بازدید : 81 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced World Clock نرم افزاری مفید برای آنهایی است که میخواهند ساعت های محلی نقاط مختلف کره زمین را مشاهده نمایند. برنامه نویس این نرم افزار از کشور افغانستان است که توانسته این نرم افزار را در وبسایت معتبر سافت پدیا عرضه کند و به عنوان نرم افزاری رایگان در معرض استفاده عموم قرار دهد. محیط کاربری نرم افزار در نسخه جدید کاملاً تغییر کرده است و کاربرد پذیر شده است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی ساعت محلی هر شهر در دنیا مشاهده کنید و همچنین با مشخص بودن کامل کره زمین در محیط نرم افزار میتوانید قسمت های شب و روز را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های نرم افزار مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با شهر مورد نظر مانند کد شماره گیری،پرچم کشور،اختلاف ساعتی با گرینویچ،مدت زمان روز،غروب خورشید،طلوع خورشید و… می باشد. قابلیت اضافه کردن بی نهایت شهر به صفحه اصلی نرم افزار جهت مشاهده سریع ساعات آنها و همچنین تغییر رنگ ساعت ها و انتخاب دیجیتال یا آنالوگ بودن ساعت و اندازه ساعت ها و… نیز از جمله قابلیت های نرم افزار می باشد.

مصطفی بازدید : 492 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

SoftwareNetz Calendar نرم افزاری کاربردی برای یادآوری امور و کارهای شخصی و شغلی می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند با برنامه ریزی روی تقویم در زمان فرارسیدن موعد آنها با هشدار مطلع شود و بدین ترتیب هیچ کاری را از دست ندهد. برنامه ریزی ویژه برای مطلع شدن از تولد عزیزان نیز از دیگر امکانات نرم افزار محسوب میگردد. این نرم افزار با نمایش تقویم های مختلف روی صفحه دسکتاپ امور را یادآوری می نماید. کاربر میتواند برای هر روز یک متن یا کار مشخص نماید تا قبل و در روز فرارسیدن آن روز نرم افزار متن و کار رو به یادآوری نماید. قابلیت چسباندن برگه های کاغذی مانند به روی صفحه دسکتاپ همانند برگه هایی که افراد برروی میزهای کارشان می چسباندن ولی اینبار به صورت مجازی و در روی صفحه دسکتاپ قابلیت جالب دیگر نرم افزار محسوب می شود.

مصطفی بازدید : 107 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,419
  • بازدید ماه : 937
  • بازدید سال : 32,521
  • بازدید کلی : 715,828
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR