loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 58 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Passmark PerformanceTest 8.0 Build 1032 نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد که Benchmark لحظه به لحظه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را نمایش می دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این نرم افزار سپرد ، گاهی لازم کارهای ساده ای انجام شود که به واسطه آن ها کارآیی سیستم افزایش خواهد یافت. تست دو بعدی و سه بعدی کارت گرافیک ، تست تمامی بخش های پردازنده ، تست و آزمایش حافظه رم ، تست مادربورد برای تمامی بخش ها ، آزمایش هارددیسک ، دیسک خوان های نوری و تقریبا تمامی بخش های سخت افزاری اولین خصوصیتی است که در Passmark PerformanceTest به وضوح به چشم می خورد. البته امکانات فراوانی در این نرم افزار گنجانده شده است. محیط ظاهری بسیار جالبی هم در نرم افزار تعبیه شده که با حرکت ماوس برروی هریک از قطعات موجود تمامی اطلاعات و کارآیی آن نمایش داده می شود. این ابزار می تواند گزینه خوبی باشد برای کاربرانی که به کارآیی سیستم و قطعات آن اهمیت می دهند.

مصطفی بازدید : 80 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (0)

USBDeview یک برنامه کوچک اما بسیار مفید می باشد که به شما اجازه می دهد تا دستگاه های USB متصل به کامپیوتر خود را به راحتی مدیریت کنید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. USBDeview کارایی آن دسته از توابع سیستم عامل را که در کار با یو اس بی ها مورد استفاده قرار می گیرند افزایش داده و آن ها را بهینه سازی می کند. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

\"\"

مصطفی بازدید : 71 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است که به طور ویژه برای تست و محک درایو های نوری طراحی شده است. این برنامه می تواند برای بررسی عملکرد، کیفیت و قابلیت اطمینان از رایت و عملکرد خواندن درایو های دیسک نوری، مورد استفاده قرار گیرد. نتایج تست و بررسی این درایوها به صورت گزارش هایی به فرمت HTML ذخیره می گردد، یا شما می توانید از گزارش موجود در یک فایل CSV (فرمت اکسل) خروجی بگیرید. در نتیجه می توانید با استفاده از اسپریدشیت های به دست آمده، تجزیه و تحلیل دقیقی بر روی دیسک های نوری داشته باشید.

مصطفی بازدید : 323 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

HWMonitor Pro نرم افزار جهت مانیتورینگ قطعات اصلی سیستم است که شاخص های مهم سلامتی مثل دما ، ولتاژ و سرعت فن (fan) را مورد بررسی قرار میدهد. این نرم افزار اکثر چیپست های معمول مانند ITE® IT87 و IC ها سازگاری دارد و آنها را مورد بررسی قرار خواهد داد. بررسی هسته های CPU های مدرن و همچنین بررسی کارت گرافیک در کنار هارد دیسک این نرم افزار را از نظر بررسی سلامتی قطعات بسیار قدرتمند جلوه میدهد. نرم افزار با ارائه گراف ها از دما قطعات در طول مدت به کاربر کمک میکند تا میانگین دما را به دست آورد و در نتیجه از سلامتی قطعات بیشتر مطمئن شود. همچنین نسخه حرفه ای این نرم افزار میتواند با استفاده از اتصال TCP/IP کامپیوترهای داخل شبکه را نیز تحت پوشش قرار دهد. در نسخه جدید علاوه بر ظاهر جدید ، قطعات سخت افزاری بیشتر مورد پشتیبانی قرار گرفته اند.

 

مصطفی بازدید : 67 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

این نرم افزار کنترل وضعیت هارددیسک شما را به دستتان می دهد. نرم افزار کاربردی SSDlife قادر به تخمین میزان عمر دیسک شماست. همچنین قارد به اندازه گیری درجه حرارت، میزان سلامتی، سرعت خواندن و نوشتن و اندازه گیری میزان بافر و میزان اطلاعات درون هارد است. این برنامه از درایوهای SSD شرکت های Kingstone، OCZ و خیلی شرکت های دیگر حتی دیسک های solid شرکت اپل نیز پشتیبانی می کند.

مصطفی بازدید : 70 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

HDDLife نرم افزاری است که دائماً هارد شما را تحت کنترل و نظارت قرار می دهد این کار از طریق ارسال پیغام های هشدار و ممانعت از امر از بین رفتن داده ها و بهره مندی از توابع منحصر به فرد صورت می گیرد. این محصول نظارت کننده یکی از ابزارهای پیشرفته در زمینه ی شناسایی مشکلات هارد است که به صورت ۱۰۰% مشکلات آن را کنترل می کند. HDDLife با بهره مندی از تکنولوژی S.M.A.R.T بر روی یک کامپیوتر و یا شبکه ای از کامپیوتر های بزرگ کار می کند. تکنولوژی S.M.A.R.T توسط سازندگان هارد درایو به منظور تخمین میزان طول عمر هارد و جلوگیری از مشکلات و عیوب آن توسعه و شکل گیری شده است. در هنگام بروز مشکل از طریق پیغام خطای ارسال شده توسط این نرم افزار مدیر سیستم باخبر می شود و از طریق بک آپ گیری از روی داده ها و یا جایگزینی هارد می تواند مانع از بروز مشکلات بعدی در سیستم اش باشد.

مصطفی بازدید : 247 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

PerformanceTest نرم افزاری بسیار ساده اما کارآمد است که لحظه به لحظه تمامی قطعات سخت افزاری سیستم را نمایش می دهد. پیدا کردن بهترین شرایط و کارآیی از سیستم سخت افزاری را می توان به این نرم افزار سپرد. گاهی لازم کارهای ساده ای انجام شود که به واسطه آن ها کارآیی سیستم افزایش خواهد یافت. تست دو بعدی و سه بعدی کارت گرافیک، تست تمامی بخش های پردازنده، تست و آزمایش حافظه رم، تست مادربورد برای تمامی بخش ها، آزمایش هارددیسک، دیسک خوان های نوری و تقریبا تمامی بخش های سخت افزاری اولین خصوصیتی است که در PerformanceTest به وضوح به چشم می خورد. البته امکانات فراوانی در این نرم افزار گنجانده شده است. محیط ظاهری بسیار جالبی هم در نرم افزار تعبیه شده که با حرکت ماوس برروی هریک از قطعات موجود تمامی اطلاعات و کارآیی آن نمایش داده می شود. این ابزار می تواند گزینه خوبی باشد برای کاربرانی که به کارآیی سیستم و قطعات آن اهمیت می دهند.

مصطفی بازدید : 114 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

Unknown Device Identifier نرم افزاری بسیار کاربردی برای شناسایی قطعات ناشناخته توسط ویندوز می باشد. خوشبختانه در ویندوز ۷ و ۸ بسته های درایور موجود است و ویندوز به اتوماتیک هنگام نصب قطعات را شناسایی کرده و نصب می نماید. ولی اگر قطعه ای توسط ویندوز شناسایی نشود و شناخته نشود دردسر آغاز شده است. با بخش شناسایی سخت افزار جدید نیز نخواهید توانست قطعات شناخته نشده را بیابید. ولی نرم افزار  Unknown Device Identifier به راحتی با اسکن نمودن تمامی قطعات اعم از شناخته شده و شناخته نشده و نصب شده و نصب نشده اطلاعات کاملی از جزئیات سخت افزار به کاربر ارائه میکند. اطلاعاتی نظیر vendor name, PnPID, OEM name و نوع قطعه و مدل آن و حتی در برخی از موارد نام کامل قطعه را به کاربر نمایش میدهد. این نرم افزار میتواند انواع قطعات با روش های مختلف متصل شدن به سیستم را شناسایی کند. نظیر USB Devices, IEEE, ISA Plug&Play devices, AGP Bus, PCI, PCI-E or eSATA که مسلماً غیر از این نوع اتصالات روش دیگری برای اتصال قطعه به کامپیوتر وجود ندارد. بنابراین به راحتی نسبت به شناسایی قطعات ناشناخته سیستم خود اقدام خواهید کرد. 

 

 

مصطفی بازدید : 97 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای تغییر حجم پارتیشن ها می باشد. همانطور که می دانید پارتیشن بندی هارد دیسک به صورت معمول نیازمند فرمت ساختن کل یا بخشی از هارد دیسک و تغییر ویندوز و در نتیجه از دست رفتن اطلاعات خواهد شد ولی نرم افزارهایی وجود دارد که میتواند بدون فرمت هارد دیسک و تغییر ویندوز این فرایند را به صورت امن و بدون از دست رفتن اطلاعات برایتان انجام دهند. IM-Magic Partition Resizer نرم افزاری رایگان و قدرتمند و امن در این زمینه است که میتواند حجم پارتیشن های هارد دیسک را برای کاربر تغییر دهد. قابلیت Shrink و Extend یعنی کار میتواند با کاهش حجم یک یا چند پارتیشن و ایجاد فضای خالی ، فضای به وجود آمده را به پارتیشن دیگری اختصاص دهد و اینگونه حجم پارتیشن ها را تغییر دهد. این فرایند بسیار ساده است و با گرفتن حجم از پارتیشنی که دارای فضای خالی زیادی است و اختصاص آن به پارتیشن کم حجم میتوانید نسبت به مدیریت پارتیشن ها اقدام نمایید. برای ایجاد تغییرات پس از انجام فرایندها کافی است صبور باشید و با ریستارت ویندوز تغییرات را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 240
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,565
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 32,667
  • بازدید کلی : 715,974
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR