loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 98 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی The Tribez & Castlez  شما وارد دنیایی پر رمز و راز و ماجراجویی هایی اسرارآمیز خواهید شد. این بازی مربوط به زمان های بسیار دور است و شما رئیس یکی از قبایل هستید و باید وظایفی که بر عهده دارید بدون نقص انجام دهید. شما می توانید در این بازی قلمرو خود را گسترش داده و با توسعه قبیله خود، روز به روز بر امکانات رفاهی مردم آن اضافه کنید. همچنین می توانید با بهبود وضعیت اقتصادی خود، به دیگر قبایل و همسایگان خود کمک کنید. شما ساعات بسیار زیادی را صرف کشف جهان ناشناخته و بسیار زیبای این بازی خواهید کرد و باید تلاش کنید که جمعیت سرزمین خود را افزایش دهید. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ ابزار برای تزئین ساختمان ها و ۶ جزیره متفاوت است. در این ورژن برخی از مشکلات بازی رفع شده است.

مصطفی بازدید : 76 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

۱۹۴۱: World War Strategy یک بازی استراتژیک است که بر اساس نبرد نیروهای متحدین (آلمان و ژاپن) و نیروهای متفقین (روسیه، انگلیس و امریکا) در جنگ جهانی دوم ساخته شده است. این جنگ افسانه ای در بیش از ۵۷ منطقه زمینی و ۴۸ منطقه دریایی انجام می‌شود و ۹ واحد جنگی مختلف مانند پیاده نظام، تانک‌ها، بمب‌افکن‌ها و ناوهای جنگی را شامل می‌شود. بر دشمن غلبه کنید و با از بین بردن نیروهای آنها و تسخیر شهرهای پایتخت، پیروزیتان را در جنگ اعلام کنید.

مصطفی بازدید : 83 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Krafteers – Tomb Defenders شما در یک جنگل هستید و برای بقای خود باید غذاهای متعددی را جمع آوری نموده و ابزارهای متنوعی نظیر سلاح بسازید . تمام تلاش خود را به کار برده و صنایع دستی مختلفی را بسازید .  توجه داشته باشید  که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام آن به صورت چند نفره و آنلاین اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است .

مصطفی بازدید : 439 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

 

آیا می خواهید با دانلود بازی جذاب و جدید مرد عنکبوتی ( اسپایدرمن) مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

آماده نقش آفرینی در بازی مرد عنکبوتی شگفت انگیز باشید ! تاریخچه و نقش آفرینی های شخصیت معروف مرد عنکبوتی را در تبلت های و اسمارت فون های آندرویدی خود تکرار کنید ، در داخل شهری که پر از باندهای خطرناک است ، مرد عنکبوتی باید شهر را از خطرات ایجاد شده از سوی آنان حفظ کند. حالت بازی به صورت کامل ۳ بعدی طراحی گردیده ، به کمک مهارت های دیدنی مرد عنکبوتی شما می توانید شهر را از خطرات پیش رویتان نجات دهید.

توجه داشته باشید برای نصب و اجرای The Amazing Spider-Man نیازمند ۲ گیگابایت فضای خالی در دستگاه هستید !

بازی معروف مرد عنکبوتی شگفت انگیز با ۲۵ مرحله هیجانی ، شما کاربران عزیز را با حال و هوای فیلم رسمی این بازی بیشتر آشنا می کند. مهارت های دوست داشتنی شخصیت محبوب این بازی ، مانند پرش و بالا رفتن از ساختمان ها ، هیجان خاصی را به شخصی بازی کننده می دهد. در این بازی به صورت آزادانه در شهر نیویورک هستید ، در ۵ بخش کلی پارک مرکزی، کسب و کار، مرکز شهر، اسکله و مسکونی امکان اجرای مأموریت ها و مهارت های خود را دارید. امیدواریم لذت ببرید.

 

مصطفی بازدید : 373 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

 آیا دوست دارید بازی دانلود با کم حجم و زیبا نهایت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید و از هدایت جت جنگی لذت ببرید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

قطعا تا به حال این سرعت بالا را تجربه نکرده اید. در این بازی مسابقه ای و جنگی باید هدایت یک جت پر سرعت را بر عهده بگیرید که در تمام مسیر حریفانی مزاحم را پیش روی دارد. در اوج سرعت امکان اینکه مزاحمینی برای شما فراهم بشوند دارد اما مسیر شما آشکار است و بر روی خطی مانند راه آهن حرکت میکنید و فقط باید پیچ ها را رعایت کنید, این کار برای اوج گرفتن سرعت شما میباشد تا جایی که اطراف بازی و محیط برای شما تیره و تار میشود.

مصطفی بازدید : 346 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پیش نیاز :  آندروید ۲,۱ و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته ای در جهان در حال فعالیت هستند، سیاره زمین یک جنگ بزرگ را پیش روی دارد.در این بازی نقش هدایت ۴ سرباز با هوش و در عین حال مبارز را به دوش میکشید که در واقع یک تیم نخبگان را تشکیل میدهند که فقط برای ماموریت خطرناک دست به کار می شوند، و شما جدید ترین و قوی ترین عضو آن هستید. نام شخصیت اصلی بازی HellHawks است.در این بازی انواع اسلحه ها را بر روی دیوار روبه رو در اختیار دارید و میتوانید به دلخواه آن ها را انتخاب کنید.

مصطفی بازدید : 109 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۴,۰ و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles میوه نینجا  بازی که رویاها را به حقیقت می پیوندند و افسانه ها ساخته می شوند . واژه ها نمی توانند توصیف این بازی هیرت آور را برای شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشیر در بازی استادانه میوه نینجا برای بریدن میوه ها میباشد، افزایش دقت خود را چند برابر و صفحه نمایش پر از شادی و سرخوشی.از اهداف شما یعنی میوه های خوشمزه و از تمام زاویه ها و بمب های مزاحم مطمئن شوید که بر روی صفحه ظاهر نشوند. در واقع میوه ها را میتوانید با لمس بر روی مانیتور بریده و از آن ها امتیاز بدست آورید و در مقابل اگر در میان میوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنید از شما کسر امتیاز خواهد شد. در این بازی در هر زمان کمتری که بتوانید بیشترین امتیازات را به دست آورید میتوانید رکورد دار شوید. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازی قرار دهید.

 

مصطفی بازدید : 107 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و جذاب مدت ها در اندروید خود سرگرم شوید و به یک بمب گذار حرفه ای تبدیل شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

در این بازی باید با قرار دادن بمب ها از برج های خود محافظت کنید و با قرار دادن و همان ها در مسیر های مختلف دشمن را از پای دراورید تا بتوانید قلعه های زیادی به دست آورید و برج ها دشمنان را نابود کنید. در طول مسیر کتیبه ها به شما راه نمایی های زیادی می کنند .این بازی در مسیر های گوناگون طراحی شده است و شما میتوانید از این بازی لذت فراوان ببرید.

مصطفی بازدید : 251 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 آیا همیشه رویای ایجاد یک مرکز خرید بزرگ را در سر می پرورانیده اید ؟ اگر چنین است اکنون بازی Happy Mall Story را دانلود نموده و به رویاهای خود جامه ی حیقیت بپوشانید . هزاران مشتری را به تفرجگاه خود جذب نموده و آن را محبوب تر از همیشه کنید . این بازی بامزه استراتژیک می تواند برای هر رده سنی جالب باشد و شما می توانید در آن از هر چیزی ، فست بود گرفته تا نانوایی و بوتیک برای جذب مشتری های بیشتر استفاده نمایید . طراحی بسیار زیبا در کنار ارایه آپدیت های رایگان هفنگی برای این بازی می تواند همیشه شما را در کنار خود نگاه داشته باشد .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,384
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 32,486
  • بازدید کلی : 715,793
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR