loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 1524 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید

مصطفی بازدید : 246 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر عضو انجمن های اینترنتی هستید و مایلید که با گوشی و یا تبلت خود انجمن ها را مشاهده کنید برنامه Tapatalk Pro یکبرنامه مخصوص برای مرور انجمن ها می باشد. همانطور که می دانید با مرورگر گوشی مشاهده انجمن ها بسیار سخت و دشوار است و به همین دلیل این برنامه به شما کمک می کند تا راحت تر مطالب انجمن ها را مشاهده کنیدو همچنین دارای اطلاع رسانی مطالب جدید است و می توانید مطلب قرار دهید. از ویژگی های دیگر ان نیز مشاهده سایت های با مدیریت محتوای وردپرس می باشد. البته باید توجه داشته باشید که انجمن و سایت موردنظر این امکان را فراهم ساخته باشد.

مصطفی بازدید : 60 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 آیا دوست دارید تا عکس های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ؟ ما Snapchat را به شما معرفی می کنیم . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا عکس های خود را در اینترنت آپلود کرده و سپس آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا یک عنوان مناسب برای عکس های خود انتخاب کرده  وسپس آن ها را به دوستان خود نشان دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

مصطفی بازدید : 145 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروبد ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار SaveGram – Instagram Photo Downloader می توانید هر عکسی را که مایل باشید از شبکه احتماعی Instagram دانلود نمایید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا عکس ها را با انواع یوزر ها از اینترنت دریافت کنید . برای این کار تنها کافی است وارد حساب کاربری خود شده و سپس عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید . همچنین لازم به ذکر است که این امکان را خواهید داشت تا عکس های دریافتی خود را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .

مصطفی بازدید : 80 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار PaperV  این امکان را به شما می دهد تا داستان های جالب و تصاویر شگفت انگیز خود را با دوستان به اشتراک بگذارید . از این پس مجموعه ای از عکس ها را در جیب خود به همراه داشته باشید ! اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اثرات خیره کننده و فریم های جذابی را به تصاویر خود اضافه کنید و سپس آن ها را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان اضافه کردن متن ، برچسب ، افکت ها و فریم های مختلف به عکس اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 271 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با نرم افزار KakaoStory  می توانید به آسانی عکس های خود را در شبکه هی اجتماعی به اشتراک بگذارید . این برنامه مخصوص کاربران KakaoTalk  می باشد . این اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا داستان ها ، زندگی روزمره   و عکس های خود را با دوستان KakaoTalk  به اشتراک بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه با بیش از ۸ میلیون بار دانلود به یکی از محبوب ترین نرم افزار های تولید شده برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .

مصطفی بازدید : 112 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار GoPro CamSuite Pro این امکان را به شما می دهد تا فایل های رسانه ای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا عکس ها و فیلم های خود را با Media Browser  برنامه GoPro  همگام سازی کرده و آن را در قسمت Dropbox گوشی آپلود نمایید . همچنین لازم به ذکر است که برخی از ویدیو ها ممکن است به دلیل عدم سازگاری با سخت افزار گوشی به کندی پخش بشوند ، لذا برای این کار می توانید از پلیر هایی نظیر MX یا Dice استفاده نمایید .

مصطفی بازدید : 199 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,577
  • بازدید ماه : 1,095
  • بازدید سال : 32,679
  • بازدید کلی : 715,986
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR