loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 95 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی bloody harry شما باید به هری خونی ملحق شوید و با او و با سلاح ها و مهماتی در اختیار داررید به نابود کردن زامبی های سبزی بروید . هنگام مبارزه با این زامبی های سبزیجات به شما امتیاز تعلق میگیرد و رتبه شما ره در جهان افزایش میدهد و در آخر با رئیس سبزیجات به مبارزه بپردازید تا آن را شکست دهید.

مصطفی بازدید : 83 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا در گذر از موانع مهارت دارید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی هیجانی Nebula Zoo را از دست ندهید . در این بازی وظیفه شما این است تا حیوانات نادر را در کهکشان پیدا نموده و آن ها را به باغ وحش خود بازگردانید . گیم پلی بازی به گونه ای است که شما می بایست فضاپیمای خود را که در حال گردش دور مدار سیارات مختلف است با حفظ کردن فاصله از نیروی جاذبه هر سایه برای جلوگیری از سقوط کردن و نیز موانعی که در طول مسیرتان قرار می گیرد به مقصد برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر ، وجود دستاوردهای مختلف ، اجتناب از برخورد با موانع و بازکردن سیاره های جدید اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 226 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:سیستم عامل اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در بازی Haoshoku Haki شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و کارفرمایان و کاپیتان های فاسد را شکست داده و آن ها را نابود کنید . بدون شک کاوش در جنگل های سرسبز و ساحل ها فوق العاده لذت بخش خواهد بود . توجه داشته باشید که در طول بازی با دزدان دریایی و کارفرمایان متعددی برخورد خواهید کرد . در یک دوره ماموریت دشمنان را از بین ببرید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده ساده می باشد .

مصطفی بازدید : 124 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر

شهر صلح آمیز شما مورد حمله بیگانگان قرار گرفته و تنها کسی که می تواند جلوی بیگانگان را بگیرد شما هستید . در این بازی شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و دشمنان را از شهر بیرون کنید . تمامی این ها در بازی Asami: The Furry Samurai وجو دارند . توجه داشته باشید که اکنون همه امید ها به شماست ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سکه های متعدد ، گرافیک بسیار خوب ، گیم پلی هیجان انگیز و وجود اسلحه های مختلف اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 318 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم عامل اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما بایستی از روی حیله و تزویر از دست پلیس فرار کنید . شما در نقش جک هستید و بایستی مراقب باشید که پلیس ها شما را دستگیر نکنند . تا آن جا که می توانید بدوید و از موانع عبور نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب و گرافیکی ، گیم پلی جذاب ، جمع آوری امتیازات متعدد و به چالش کشاندن دوستان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را که در تور دور دنیای خود اکنون به سئول رسیده است از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 219 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Pacific Fleet یکی از ۶ بازی برتر تولید شده برای سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۳ می باشد. شما بایستی در سریع ترین زمان با ناوجنگی که در اختیار دارید دشمنان را نابود کنید . شما بایستی آنقدر نیروی دریایی خود را گسترش دهید تا به بهترین جنگنده در جنگ جهانی دوم تبدیل شوید.از قابلیت های کلیدی این بازی که آن را جزء 6 بازی برتر کرد وجود ۴۴ دستاورد ، گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ، وجود ۸ هواپیما و ۱۷ کشتی مختلف اشاره داشت . سایت ملک دانلود از شما خواهش میکند که این بازی را یر روی دیوایس اندروید خود نصب کنید.

 

 

مصطفی بازدید : 86 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: سیستم اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما برای بازی کردن در این بازی هیجان انگیز باید در ابتدا تیم و یاران مبارز خود را تشکیل دهید و سپس به قلعه و بلوک های دشمن حمله کنید و همه آنها را از بین ببرید. مژده به دوستانی که علاقه مند به بازی های آنلاین هستند این بازی را میتوانید حتی به صورت آنلاین نیز بازی کنید. باید توجه داشت که برای منهدم کردم بلوک ها در این بازی میتوانید از سلاح های موجود در این بازی استفاده کنید . لازم به ذکر است که این بازی دارای گرافیک بسیار عالی میباشد.

مصطفی بازدید : 86 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مریخی ها به سرزمین شما حمله کرده اند ! تا چه مدت می توانید زنده بمانید و زمین را از خطر انقراض نجات دهید ؟ اکنون سال ۱۹۱۳ است و مریخی ها به کره زمین حمله کرده اند . شما در نقش یک سرباز شجاع به نام Lafonde هستید که باید کره زمین را از این فاجعه بزرگ نجات دهید . تمامی این ها در بازی The Great Martian War وجود دارند . از میان معادن عبور نموده و سلطنت مریخی ها را نابود کنید . آیا می توانید راهی برای شکست مهاجمان پیدا کنید ؟ تنها کافی است خودتان امتحان کنید !
این بازی که در سبک فرار اما در محیطی اکشن و فوق العاده زیبا طراحی شده است دارای گرافیک بالایی بوده که پیشنهاد می کنیم تجربه اش را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 90 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک روز خیلی وحشتناک برای بشریت شروع شده و گروهی از هیولاها خودشان را به کره زمین رسانده اند . به نظر می رسد که این شیاطین قصد دارند از قلمرو خود به نام devildom فرار کنند . اکنون وظیفه شما به عنوان یک راننده حرفه ای این است که از میان این هیولاها عبور نموده و در حین راه با هیولاها مبارزه کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی Monster Dash Hill Racer می باشد . مسیر مورد نظر را پاکسازی نموده و زامبی ها را برای همیشه نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,416
  • بازدید ماه : 934
  • بازدید سال : 32,518
  • بازدید کلی : 715,825
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR