loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 98 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی What’s This در بیش از ۵۰ کشور از جهان بازی شده است. این بازی، پازلی با سبک جدید می باشد که هیچ مهارت خاص و پیچیده ای نمی خواهد. در این بازی، تعدادی سایه عکس وجود دارد که شما باید تصویری که مربوط به آن سایه هست را پیدا کنید. البته این بازی خیلی ساده به نظر می رسد ولی سازندگان آن ادعا دارند که این بازی سخت و دشوار است. این بازی علاوه بر اینکه ابزاری سرگرم کننده برای شما و دوستانتان خواهد بود، می تواند در پرورش ذهن کودکان و آشنایی آنها با جهان پیرامون خود نیز موثر و مفید واقع شود. همچنین در این بازی پازل، بیش از ۵۰۰ عکس وجود دارد.

مصطفی بازدید : 67 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی SongPop Plus حافظه شما مورد بررسی قرار می گیرد. اگر واقعاً احساس می کنید خیلی از موسیقی می دانید و با خوانندگان و نوازندگان آشنایی دارید، با این بازی می توانید خودتان را محک بزنید. شما باید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید، به این ترتیب که حریف شما موزیکی برای شما پخش خواهد کرد و گزینه هایی برای انتخاب به شما می دهد. سوالاتی که مطرح می شوند در مورد خواننده و سبک موسیقی می باشد که شما باید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. هرچه جواب شما به گزینه صحیح نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری می گیرید. در ادامه بازی، همین کار به صورت برعکس انجام می شود تا برنده مشخص شود. از ویژگی های این بازی کیفیت HD، هزاران آهنگ، ۶ لیست برای پخش آهنگ ها، بازی با دوستانتان در یک زمان، انتخاب آهنگ از گوشی همراهتان و اتصال به فیسبوک برای بازی با دوستان یا افراد غریبه می باشد. در این ورژن، یک لیست پخش آهنگ اضافه شده و اشکالاتی که قبلا در صفحه چت وجود داشت، برطرف شده است. از تغییرات جدید این بازی می توان به بهبود اطلاعات آهنگ ها، رفع پیام های خوانده شده در صفحه چت و جوایز و سکه های روزانه اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 107 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

بازی Broken Sword : Serpent’s Curse توانسته است به یکی از برترین بازی های ماجراجویانه و فکری اندروید تبدیل شود به طوری که توانسته است برنده چند جایزه مختلف شود. در این بازی جورج بی باک و نیکو روزنامه نگار به دنبال سرنخ هایی هستند تا بتوانند نقاشی گمشده را پیدا کنند ، اما آنان از توطئه ای که علیه آنان صورت گرفته است خبری ندارند. برای پاسخ به این سوالات که آیا جورج و نیکو سرانجام خواهند توانست از این توطئه ها و دام های پیش رو رهایی یابند؟ آیا میتوانند آرامش را با باطل کردن نفرین مار به زندگی خود بازگردانند؟ باید شما این بازی را از ملک دانلود، دانلود کنید و خود به این سوالات پاسخ دهید.

مصطفی بازدید : 282 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۱۰۰Doors of Revenge 2014 یکی از پرطرفدار ترین بازی های فکری برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی وظیفه شما به عنوان یک بازیکن این است تا پازل های موجود را حل نموده و امتیاز کسب کنید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ درب در این بازی وجود داشته که بایستی با کمی فکر کردن آن ها را باز کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و هیجانی می باشد . اگر برای رو به رو شدن با چالش های مختلف آماده اید پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود نماییید .

مصطفی بازدید : 90 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Mystery Castle HD – Episode 5 شما بایستی به مونتی کمک کنید تا رمز و راز داخل آرامگاه اسکلتی را کشف نماید . برای پیدا کردن رمز و راز این آرامگاه در ابتدا باید معجون ها را به دست آورید و سپس هیولاها را از بین ببرید . این بازی شامل ۳۶ مرحله جذاب و هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . شما به عنوان یک جادوگر وظیفه دارید تا پازل های موجود در بازی را حل نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 439 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر  می خواهید با دیدن قسمتی از فیلم که برای شما به نمایش گذاشته می شود نام آن را حدس بزنید بازیMoviePop Plus را که از ملک دانلود ،دانلود نموده اید بر روی گوشی خود نصب کنیدودوستان خود ار به چالش بگشانید .توجه داشته باشید که با حدس هرفیلم شما امتیاز آن فیلم را دریافت خواهید نمود.شما می توانید با ایمیل به دوستان خود ویا در شبکه اجتماعی فیسبوک با دوستان خود این بازی را به اشتراک بگذارید.

مصطفی بازدید : 84 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Doodle Kingdom HD  شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با استفاده از نیروی ماورا طبیعی نیروهای شگفت انگیزی را خلق نمایید . توجه داشته باشید که این بازی برای تمامی سنین مناسب می باشد . در دنیای خالی از سکنه به قدرت رسیده و قدرت خود را تثبیت کنید . توجه داشته باشید که این ترکیب درست عناصر مختلف با یکدیگر است که می تواند پدیده های جدیدی را به وجود آورد که خود پدید آورندگان سایر پدیده ها هستند ؛ پس با ترکیب آنهایی که با یکدیگر ارتباط دارند سعی در ساخت عناصیر و پدیده های جدید کنید .

مصطفی بازدید : 89 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر هوش بالایی برخوردار هستید حتما بازی TIME BUNKER  را امتحان کنید ! آیا دوست دارید کمی فکر کنید ؟ آیا می توانید خودتان را از وضعیت نامناسب خارج کنید ؟ اگر این چنین است بدون شک این بازی می تواند بهترین انتخاب باشد . تمام تلاش خود را به کار برده و راه خروج را پیدا کنید . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۳۲ مرحله هیجان انگیز بوده که به شدت شما را درگیر خواهد کرد . نکته این جاست که در این بازی شما نباید هیچ گونه خطایی انجام دهید ، زیرا هر خطای شما به منزله باخت خواهد بود .

مصطفی بازدید : 76 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Demolition Duke شما در یک دنیای سه بعدی و کارتونی قرار گرفته و بایستی اسباب بازی ها را منفجر کنید . با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید اسباب بازی ها را تخریب نمایید . بیش از ۱۵۰ ساخت و ساز در این بازی وجود داشته که در طول مراحل باید تمامی آن ها را تخریب کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، در دسترس بودن ۱۷ ابزار مختلف ، و وجود ۱۵۰ ساخت و ساز برای تخریب اشاره داشت . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,461
  • بازدید ماه : 979
  • بازدید سال : 32,563
  • بازدید کلی : 715,870
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR