loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 544 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲,۱ و بالاتر

مدیران محترمی که می خواهند ثبت  سفارش ،مقالات،مدیریت سهام و...داشته باشند می توانند با دانلود نرم افزار StockProManagerاز سایت ملک دانلود واستفاده از آن کارهای خود را به راحتی انجام دهند .با این نرم افزار شما می توانید نسل جدیدمدیریت وسادگی این کار را  در گوشی همراه خود داشته باشید با این نرم افزار شما می توانید مانند یک فروشنده یا خریدار اطلاعات مورد نیازتان را دراین نرم افزار طبقه بندی کرده وبای صرفه جویی در وقت و هزینه شما می توانید ار این نرم افزار بخواهید که اطلاعات یک هفتگی یا ماهانه خرید وفروش یا صادرات وواردات تان را در فایل  Excel آماده کرده به شما تحویل دهد .

مصطفی بازدید : 56 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

My Measures & Dimensions ابزاری است که برای ذخیره و به اشتراک گذاری ابعاد شی های مختلف طراحی شده است . تمامی کاری که می بایست انجام دهید گرفتن عکس از شی مورد نظرتان می باشد . به همین سادگی خواهید توانست ابعاد مورد نظر خود را بر روی تصویر وارد کنید . اگر آرشیتکت هستید و با اندازه سروکار زیادی دارید و می خواهید به سادگی و بدون نیاز به صرف وقت زیاد اطلاعات مورد نظر خود را ثبت و یا به اطلاع سایرین برسانید این برنامه کمک بسیاری به شما خواهد کرد .

 

 

مصطفی بازدید : 83 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ به بالا

همیشه همراه داشتن یک ماشین حساب کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد.

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده است که در مکانی قرار گرفته اید که نیاز به انجام محاسبات ریاضی داشته اید و به یک ماشین حساب احتیاج پیدا کرده اید اما به دلیل مشکل بودن حمل یک ماشین حساب مهندسی شما آن را به همراه نداشته اید و نتوانسته اید در آن لحظه به آنچه می خواسته اید برسید.حال ما با معرفی این ماشین حساب که در رده بهترین ها از نظر دقت و امکانات است به حل محاسبات ریاضی شما در هر مکان و زمان پرداخته ایم.

مصطفی بازدید : 202 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Mathlab Graphing Calculator نرم افزاری قدرتمند برای انجام محاسبات ریاضی و کشیدن نمودار معادلات جبری ، چند جمله ای ها ، ماتریس ها ، اعداد مختلط ، ریشه ها و … در اندروید شما می باشد . اگر از دانشجویان رشته های مهندسی هستید استفاده از این اپلیکیشن که می تواند کار شما را در حل مسایل بسیار ساده سازد را پیشنهاد می کنیم .

مصطفی بازدید : 76 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !

مصطفی بازدید : 121 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: متفاوت با توجه به دستگاه اندروید

- آیا مایلید سرعت خود را در انجام محاسبات الکترونیکی افزایش دهید؟
برنامه ElectroDroid Pro با استفاده از طراحی زیبا و حرفه ای خود به شما در انجام محسابات دشوار الکترونیکی یاری می دهد.

مصطفی بازدید : 135 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

قابل توجه دانشجویان برق ، نرم افزار خارق العاده Droid Tesla Pro به بازار آمد ! این اپلیکیشن کاربردی به شما کمک می کند تا مدارهای پیچیده مقاومتی را به راحتی حل کنید . تحلیل مدارهای پیچیده با روش های KCL و KVL برای شما به راحتی نوشیدن یک لیوان آب می شود .

مصطفی بازدید : 133 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر به دنبال طراحی های داخلی می گردید تا خانه خود را بر پایه ی آنها بسازید استفاده از اپلیکیشن Dream Home را به شما پیشنهاد می کنیم . با در اختیار داشتن این نرم افزار می توانید به اکتشاف در خیل عظیم طراحی های داخلی برای اتاق های مختلف خانه نظیر آشپزخانه ، پذیرایی ، اتاق های خواب ، اتاق کودک و … پرداخته و خانه ی رویاهایتان را بسازید .

مصطفی بازدید : 86 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AutoCAD WS آرزوی دیرینه افرادی است که می خواهند دامنه طراحی های خود را از حالت محدود به دفتر کار یا خانه به هر مکانی که در آن حضور دارند گسترش دهند . این برنامه به شما کمک می کند تا آزادانه بر روی طراحی های AutoCAD مورد نظرتان در هر کجا که هستید بدون نیاز به اینترنت کار کنید . به مشاهده یا انجام تغییرات در پروژه ها مشغول شده و یا آنها را با همکاران و دوستان خود به اشتراک بگذارید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 223
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,548
  • بازدید ماه : 1,066
  • بازدید سال : 32,650
  • بازدید کلی : 715,957
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR