loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 844 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

Frosty Apex Nova Holo Action یکی از پرطرفدارترین و زیباترین تم های اندرویدی می باشد که با وجود مدت ها از انتشار آن و عرضه شدن چندین نسخه از آن هنوز دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ می باشد و با دارا بودن والپیپرهایی فوق العاده زیبا و شیک هر کاربری را مجذوب خودش می کند

تم دخترانه برای اندروید Frosty Apex Nova Holo Action

دانلود Frosty Apex Nova Holo Action - تم پرطرفدار رویایی اندروید

مصطفی بازدید : 89 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

مجموعه ای از بهترین تم ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این پوسته شامل چندین آیکان اختصاصی بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی قرار دهید . توجه داشته باشید که پوسته Theme Crystal Black HD Pack با بیشتر لانچرهای اندرویدی سازگاری دارد . از قابلیت اصلی این تم می توان به وجود ۱۳۵۰ آیکان اختصاصی ، وجود تصویر زمینه های متعدد و در دسترس بودن ویدجت های جدید اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای ADW, Nova, Apex و Go  سازگاری دارد.

مصطفی بازدید : 268 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ به بالا

این بار یک پوسته جدید برای آنها که کلاسیک زندگی میکنند و دوست دارند علاوه بر شیک بودنشان تک هم باشند . پوسته  Next launcher theme Soft pink که در طراحی آن از رنگ صورتی استفاده شده و ظاهری شیک  به رابط کاربری تلفن همراه شما میدهد . افزون بر این بهره گیری از آیکان های اختصاصی که در طراحی آنها نیز از رنگ های صورتی و مشکی بهره گیری شده است هماهنگی هر چه بیشتر منو و اینترفیس کاربری را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

مصطفی بازدید : 91 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال آیکان های با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان مجموعه آیکان های  Romow Cube را از دست ندهید . این مجموعه شامل ۷۰۰ آیکان سفارشی و ۳ تصویر زمینه زیبا و شیک بوده که می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید . توجه داشته باشید که آیکان های موجود در این پک همگی با سایز ۱۹۲×۱۹۲ ارائه شده اند . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex ، Nova ، ADW  ، Action  ، Holo  و Smart  سازگاری دارند .

مصطفی بازدید : 88 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا مجموعه آیکان های Pebbles HD را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از آیکان های این مجموعه قادر خواهید بود تا رابط کاربری گوشی خود را تقویت کنید . این مجموعه شامل ۸۰۰ آیکان با کیفیت و ۱۵ تصویر زمینه شیک بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را در صفحه نمایش گوشی تزیین نمایید . توجه داشته باشید که این آیکان ها همگی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ ارائه شده اند . لازم به ذکر است که این آیکان ها با لانچر های Apex  ، Nova  ، Holo  ، Atom  و Action  سازگاری دارند .

مصطفی بازدید : 268 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Glo Full: Icon Pack مجموعه ای بالغ بر بیش از ۵۳۰ عدد از آیکان های بسیار زیباست که می توانید با بهره گیری از آنها در محیط اندرویدتان ، فضای کاربری جدید و البته بسیار شیکی را برای خود فراهم آورید . از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به دسته بندی نمودن آنها و قابلیت استفاده بر روی لانچر های محبوب دنیای اندروید اشاره نمود .

مصطفی بازدید : 66 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا مجموعه آیکان های Morena را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از آیکان های موجود در این مجموعه این امکان را خواهید داشت تا رابط کاربری دستگاه اندرویدی خود را تقویت کرده و آن را زیباتر کنید . بیش از ۷ تصویر زمینه زیبا و شیک هم در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . اگر به رابط کاربری اهمیت می دهید بدون شک این مجموعه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود . لازم به ذکر است که این آیکان ها بر روی لانچر های Apex ، Nova  ،  Adw  ، Action  ، Holo  و Smart  قابل اجرا می باشد .

مصطفی بازدید : 79 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Synergy مجموعه ای است از آیکان های جدید و رنگارنگ که برای لانچر های محبوب اندروید طراحی شده است . این مجموعه که در حال حاضر چیزی در حدود ۵۰۰ آیکان را شامل می شود همگی در رزولوشن های بالا ( ۳۱۵×۳۱۵ ) طراحی شده اند که بی شک هنگام استفاده خواهید توانست از کیفیت بسیار بالا و نیز طراحی زیبایشان نهایت لذت را ببرید .

مصطفی بازدید : 67 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:‌ اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Blitz PRO – Icon Pack مجموعه ای خارق العاده از ۲۰۰ آیکون بی نظیر اندروید است که برای افراد پر شور طراحی شده و به صورت منظم بروز رسانی می شود . این پکیج قدرتمند پس از بارگذاری بر روی دستگاه اندروید شما قادر است در لانچر های Apex و Nova با کیفیت HD گنجینه وسیع خود را به نمایش بگذارد و هر سلیقه ای را با توجه به بخش های متفاوتش پوشش دهد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,484
  • بازدید ماه : 1,002
  • بازدید سال : 32,586
  • بازدید کلی : 715,893
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR