loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 239 سه شنبه 24 تیر 1393 نظرات (0)

Helicon Filter نرم افزاری کامل برای ویرایش عکس های دیجیتال و مناسب عکاسان می باشد. رابط کاربری ساده و ابتکاری ، امکان پیش نمایش زنده و ابزار قدرتمند ویرایش عکس این نرم افزار ، راهی خوب برای آغاز یادگیری ویرایش عکس برای افراد مبتدی می باشد. این نرم افزار دارای جریان کاری مرحله به مرحله می باشد و شما را در تمامی مراحل ویرایش عکس همراهی می کند.

مصطفی بازدید : 122 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

MotionArtist نرم افزار حرفه ای نسل جدید طراحی انیمیشن با امکانات فراوان است. این نرم افزار جهت خلق آثار انیمیشنی ساخته شده است و به راحتی و آسان تر از آن چه که فکر کنید شما را در ساخت آثارتان همراهی می کند. همچنین این نرم افزار به شما در متحرک کردن طراح های انیمیشنی کمک خواهد کرد. امکان اضافه کردن افکت های حرکتی به آثار و ایجاد تصاویر%:۸.۹!خیره کننده از جمله قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود

 

مصطفی بازدید : 79 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

ArcSoft PhotoStudio 6.0.5.182 نرم افزاری برای پردازش تصویر می باشد که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا طیف وسیعی از نیازهای خود راکه برای ویرایش تصاویر دیجیتال به آنها نیاز دارید را بر آورده سازید. همچنین این نرم افزار از فرمتهای RAW نیز پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین قابلیتهایی چون دستورالعمل کپی و چسباندن و ابزارهای برداشت نقص متنوع، تنها با استفاده از یک کلیک  که باعث می شود تا نتایج کار حرفه ای تر به نظر آیند نیز از ویژگی های این نرم افزار می باشد. هم چنین می توانید تصاویر خود رااز طریق دوربین بصورت مستقیم و نیز از طریق درایوهای قابل حمل وارد برنامه نمایید. مرورگر داخلی تصویر برنامه امکان مشاهده  مدیریت هر چه بهتر تصاویر را به شما ارائه می نماید .

مصطفی بازدید : 100 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Face Off Max 3.6.0.8 نرم افزاری کاربردی و سودمند در زمینه مونتاژ چهره بر روی تصاویر مختلف می باشد. یه کمک این نرم افزار می توانید چهره خود را بر روی هر بدنی که دوست دارید قرار دهید و عکس را به شکلی حرفه ای مونتاژ نمایید. استفاده آسان از نرم افزار و انجام عملیات در چند مرحله از ویژگی هایی می باشد که موجب محبوبیت این برنامه در میان کاربران علاقه مند شده است.

مصطفی بازدید : 193 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

OmniFormat برنامه ای است که به منظور تبدیل مستندات طراحی شده است و به شما امکان تبدیل دینامیک و دستکاری فایل های تصویری با بیش از ۷۵ فرمت مختلف مانند HTML ،DOC ،XLS ،WPD ،PDF ،JPG ،GIF ،TIF ،PNG ،PCX ،PPT ،PS ،TXT ،Photo CD ،FAX و MPEG را می دهد. ابزار HTML2PDF995 به شما در زمینه ی تبدیل سریع و با کیفیت فایل HTML به PDF و به سایر فرمت ها کمک می کند. تبدیل فرمت عکس به متن توسط ماژول OCR ممکن است به علاوه این ماژول قابلیت استخراج متن از فایل PDF را نیز دارد. ماژول Signature995 Standard Encryption به منظور محدود کردن کاربران در زمینه ی کپی، پرینت و تعریف فایل های PDF طراحی شده است به کمک این ماژول می توان بر روی این فایل ها رمز عبور قرار داد. 

مصطفی بازدید : 220 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

محصول معروف و نام آشنای شرکت نرم افزار آدوب می باشد که به شما این اجازه رامی می دهد تا  تصاویر واقعی و با کیفیت را ایجاد نموده وهمچنین این امکان را برای شما فراهم می آورد تا آنها رابا استفاده مجموعه ای کامل از ابزارهای نقاشی، رسم، نیز ابزارهای روتوش ، تغییر داده و بهبود بخشید. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به بازبینی سریع ، برچسب گذاری، مرتب نمودن تصاویر، جستجو و ویرایش Metadata و لغت های کلیدی، و به اشتراک گذاری خودکار دسته ای از فایلها توسط مرورگرفایلی ارتقا یافته و مفید نام برد. با استفاده از می توانید با روشی که بهترین راه برای شما با  ذخیره فضای کاری شخصی شده و تنظیمات ابزارها و نیز ایجاد کلیدهای میانبر صفحه کلید برروی تصاویر خود کار کنید. همچنیین می توانید چندین مرحله متفاوت را بلافاصله توسط پلات History  نرم افزار، undo  یا  redo نمایید .
همچنین میتوانید فیلترهای مختلف و متنوع فتوشاپ را از گالری فیلترها ، محلی که می توانید افکتهای جمع شده را بازبینی نمایید، مرور کنید. و همچنین نتایجی تحسین برانگیز با استفاده از ترکیب تصاویر ، متون، وصدها افکتها لایه بندی که به شما اجازه کنترل توسط گروه بندی کردن مجموعه ها، کدینگ رنگها، و قفل نمودن را می دهد، بدست آورید. تنوع در طراحی ساختارها برای کلاینتها توسط ذخیره مجموعه ای از لایه ها درون یک فایل به عنوان Layer Comp ها بسیار کار آمدتر خواهد بود. می توانید با استفاده ازقراردادن متن برروی وسشیرها و یا درون اشکال ،  چاپ چشم گیری را ایجاد نمایید. همچنین می توانید حتی درنرم افزار Adobe Illustrator در هرزمانی متن را ویرایش نمایید.

مصطفی بازدید : 96 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

Mosaizer Pro نرم افزاری بسیار جالب برای کاربران علاقمند به کارهای گرافیکی می باشد که به وسیله آن میتوانند نسبت به ساخت انواع تصاویر موزاییکی اقدام نماید. یکی از اصلیترین امکانات نرم افزار موزاییکی کردن تصاویر است که توسط آن کاربر میتواند با ارائه عکس به نرم افزار با تنظیمات مختلف نظیر تعداد موزاییک ها و کیفیت و… نسبت به خروجی گرفتن عکس در حالت موازییکی اقدام کنند. از دیگر قابلیت های نرم افزار ساخت عکسی موزاییکی از تعداد زیادی عکس دیگر که هر عکس به عنوان یک موازییک ثبت می شود. همچنین نرم افزار میتواند تصویری خاص مثلاً یک S را به صورت موازییکی از عکس های کاربر تشکیل دهد. یا یک عکس را با کلمات مختلف بسازد به طوری که عکس ساخته شده تماما از متن تشکیل شده باشد.

 

مصطفی بازدید : 132 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

STDU Converter نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فرمت فایل های کتاب های فشرده و با کیفیت که با فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX منتشر می شوند به فرمت محبوب و پرکاربرد PDF می باشد. فرمت های ذکر شده معمولاً برای انتشار کتاب های کمیک به کار می روند و که دلیل عدم همه گیر بودن آنها اکثر کاربران برای مشاهده آنها به مشکل بر میخورند. برای مثال فرمت فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که با کیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فایهای DJVU در حقیقت تصاویری فشرده شده هستند که باکیفیت بالایی امکان منتشر کردن اطلاعات را بر روی وب مقدور می سازند. فرمت های دیگر نظیر cbr و… نیز همانند djvu هستند و برای بازگشایی آنها بهتر است ابتدا به فرمت pdf تبدیل شوند تا همگان به راحتی توانایی مشاهده آنها را داشته باشند. نرم افزار STDU Converter به راحتی میتواند فرمت های DjVu, TIFF, CBR, CBZ, DCX و PCX به پی دی اف تبدیل کنند. امکانات ویرایشی قبل از تبدیل فرمت نظیر تنظیم اندازه صفحات،تنظیم حاشیه صفحات،حذف صفحات دلخواه،تنظیم روشنایی و کیفیت صفحات و… از جمله امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

 

مصطفی بازدید : 90 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

Efficient Sticky Notes Pro نرم افزاری عالی برای چسباندن یادداشت هایتان به صفحه دسکتاپ هست. شما هنوز هم روی کاغذ نوشته های کاریتان را مینویسید و به مانیتور می چسبانید؟ فکر نمیکنید این کار در دورانی که همه چیز دیجیتال شده است ، کمی نشانه عقب ماندگی باشد؟ اگر دوست دارید این کار را ترک کنید و به شکلی دیجیتال و بدور از نیاز کاغذ و قلم و چسب و چسباندن نوشته ها به مانیتور و دیگر اشیاأء ، نوشته ها کاریتان را برروی صفحه دسکتاپ بچسبانید و خیلی راحت آنها را طبقه بندی و مشاهده کنید ، نرم افزار Efficient Sticky Notes Pro را از دانلودها ، دانلود کنید. با این نرم افزار میتوانید یادداشت های خودتان را روی تکه های کاغذ مجازی بنویسید و به صورت زیبا به محل های مختلف دسکتاپ بچسبانید. مسلما صحبت از تکه های کاغذ و چسباندن تماما مجازی است! امکان انتخاب فونت های مختلف برای یادداشت با رنگ و اندازه های مختلف و همچنین قابلیت انتخاب بکگراندهای مختلف برای تکه های کاغذ نیز وجود دارد. همچنین میتوانید تعیین کنید که میزان وضوح و پیدا بودن تکه کاغذ چقدر باشد ، آیا کاملا برروی عکس دسکتاپ قرار بگیرد یا کمی کم رنگ باشد و بازهم نوع های مختلفی از نحوه نمایش که خودتان میتوانید انها را انتخاب کنید. قابلیت جالب دیگر ، قابلیت پیوست کردن فایل و سند به آن متن و یادداشت است و این مورد میتواند بسیار موثر باشد. همچنین این نرم افزار تاریخ اضافه شدن و ویرایش شدن متن ها را نیز در خود خواهد داشت تا در صورت نیاز بررسی شود. یادداشت های حذف شده درون نرم افزار ذخیره خواهند شد تا در صورت نیاز کاربر از انها استفاده کند.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,483
  • بازدید ماه : 1,001
  • بازدید سال : 32,585
  • بازدید کلی : 715,892
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR