loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 1522 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

تصور کنید که بتوانید به صورت رایگان از طریق کامپیوتر با گوشی های اندرویدی، آیفون،  ویندوزفونی و … مکالمه برقرار نمایید. این کاری است که نرم افزار LINE برای شما انجام می دهد. با این نرم افزار، علاوه بر تماس رایگان، پیام رایگان نیز ارسال کنید. فقط کافی است از یکی از نسخه های ویندوز، بلک بری، آیفون، اندروید، مک، ویندوزفون استفاده نمایید

مصطفی بازدید : 291 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

BeeTalk یک برنامه فوق العاده می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه ویچت می باشد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. این برنامه تمامی قابلیت های برنامه ویچت را دارا می باشد

نرم افزار دوستیابی اندروید

مصطفی بازدید : 610 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

LINE Free Calls & Messages 4.2.2 نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد .

مصطفی بازدید : 245 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر عضو انجمن های اینترنتی هستید و مایلید که با گوشی و یا تبلت خود انجمن ها را مشاهده کنید برنامه Tapatalk Pro یکبرنامه مخصوص برای مرور انجمن ها می باشد. همانطور که می دانید با مرورگر گوشی مشاهده انجمن ها بسیار سخت و دشوار است و به همین دلیل این برنامه به شما کمک می کند تا راحت تر مطالب انجمن ها را مشاهده کنیدو همچنین دارای اطلاع رسانی مطالب جدید است و می توانید مطلب قرار دهید. از ویژگی های دیگر ان نیز مشاهده سایت های با مدیریت محتوای وردپرس می باشد. البته باید توجه داشته باشید که انجمن و سایت موردنظر این امکان را فراهم ساخته باشد.

مصطفی بازدید : 85 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر می خواهید در جهان با هر کسی که این رنامه را در گوشی همراه خود داردارتباط برقرار کنید این نرم افزار را دانلود ودر گوشی خود نصب نمایید این نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد ودر حال حاضر بیش از دویست میلیون کابر ان را در اختیار داشته که  شما می توانید پس از نصب در گوشی یا رایانه لوحی خود وبار گزاری آن با جستجو در بیت مخاطبین تان آن هایی را که از نرم افزار وایبر استفاده می کنندشناسایی کرده واز طریق WIFIیا اینترنت دستگاه اندروید تان تماس رایگان برقرار نمایید.

مصطفی بازدید : 126 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز:اندروید ۲,۱ و بالاتر

LINE: Free Calls & Messages یک نرم افزار ارتباطی می باشد که به شما اجازه میدهد در هرساعت از شبانه روز بدون محدودیت مکالمه صوتی و تصویری داشته باشید و پیام رایگان ارسال کنید .این نرم افزار در بیش از ۲۳۱ کشور دنیا ۳۵۰ میلیون کاربر به خود جذب کرده است که تنها برای استفاده از آن نیازمند به اینترنت سیم کارت و یا وای فای اندروید خود خواهید بود .

مصطفی بازدید : 105 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

نیاز به اندروید:۲٫۱ وبالاتر
جدیدترین نسخه یا هو مسنجر یا هو برای اندروید که  باقابلیت ارسال اس ام اس رایگان بین المللی عرضه شده است .

این مسنجر قابلیت های متفاوتی دارد که تعدادی از انها را نام می بریم امکان چت به صورت نوشتاری یا صوتی یا ویدئوی به صورت زنده با اندروید دیگر امکان ان چت با دوستان خود در فیس بوک است  و دیگر امکانات دیگری ه بعد از دانلود می توانید از ان ها استفاده کنید .

مصطفی بازدید : 229 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک حتما تا به حال نام WeChat  به گوشتان خورده است . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده و به شما این امکان را می دهد تا با دوستان خود چت کنید . بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای پیدا کردن دوست تنها کافی است گوشی خود را تکان دهید . دقت داشته باشید که یک گزینه اختصاصی بر روی این مسنجر وجود دارد که آن را رقبای خود مجزا می کند و آن قابلیت این است که با انتخاب آن گزینه می توانید  افرادی که در شعاع ۵ کیلومتری عضو این مسنجر هستند را پیدا کرده و به آن ها درخواست دوستی بفرستید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیام های متنی ، ارسال شکلک ، به اشتراک گذاری تصاویر ، فیلم و اضافه کردن مخاطبین به عنوان کاربر we chat اضافه داشت .

مصطفی بازدید : 81 شنبه 09 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Nimbuzz Messenger یکی از بهترین و محبوب ترین مسنجرهای موجود در دنیا بوده که تا به اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون بار دانلود شده است  ! با استفاده از این مسنجر این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود به صورت رایگان صحبت کرده و یا با آن ها چت کنید . این مسنجر به صورت کامل از اتاق های روم پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا با افراد جدید آشنا شوید . عکس ها ، فیلم ها و اسناد خود را به اشتراک گذاشته و ساعات خوشی را با دوستان خود سپری کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برقراری ارتباط با دوستان ، ارسال پیامک های متنی ، برقراری تماس های  صوتی بین المللی رایگان ، چت کردن ، اتصال به اتاق های روم ، به اشتراک گذاری فیلم و عکس و رابط کاربری بسیار زیبا و شیک اشاره داشت .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,350
  • بازدید ماه : 868
  • بازدید سال : 32,452
  • بازدید کلی : 715,759
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR