loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 117 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی Fowl Play Gold تجربه بازی ایتالیایی معروف به نام ۶a را بر روی تبلت و گوشی های هوشمند اندرویدی ارائه می‌کند. نمونه‌های زیادی وجود دارند اما این تنها نسخه اصلی این بازی است که توسط دو استودیوی بازی‌سازی CMS Gaming و MAG Elettronica توسعه داده شده است. از شلیک به پرندگان، بازی با سکه‌ها و بازی‌های شانسی در این بازی لذت ببرید.

مصطفی بازدید : 78 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Traffic Rush یکی از بهترین بازی های کنترل ترافیک می باشد که در گوگل پلی منتشر شده است. ترافیک شهر به صورت سرسام آوری در حال افزایش است. در این بازی شما با دیدی استراتژیک وسیله های نقلیه را هدایت می کنید تا از تقاطع ها عبور کنند. قوانین بازی واقعا ساده هستند اما کنترل جاده ها و خیابان ها کار آسانی نیست. بازی دارای دو حالت می باشد که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. با گذشت مراحل بازی هدایت وسایل نقیله به شدت دشوار خواهد شد و شما را به چالش می کشند. 

مصطفی بازدید : 98 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی What’s This در بیش از ۵۰ کشور از جهان بازی شده است. این بازی، پازلی با سبک جدید می باشد که هیچ مهارت خاص و پیچیده ای نمی خواهد. در این بازی، تعدادی سایه عکس وجود دارد که شما باید تصویری که مربوط به آن سایه هست را پیدا کنید. البته این بازی خیلی ساده به نظر می رسد ولی سازندگان آن ادعا دارند که این بازی سخت و دشوار است. این بازی علاوه بر اینکه ابزاری سرگرم کننده برای شما و دوستانتان خواهد بود، می تواند در پرورش ذهن کودکان و آشنایی آنها با جهان پیرامون خود نیز موثر و مفید واقع شود. همچنین در این بازی پازل، بیش از ۵۰۰ عکس وجود دارد.

مصطفی بازدید : 67 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

در بازی SongPop Plus حافظه شما مورد بررسی قرار می گیرد. اگر واقعاً احساس می کنید خیلی از موسیقی می دانید و با خوانندگان و نوازندگان آشنایی دارید، با این بازی می توانید خودتان را محک بزنید. شما باید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید، به این ترتیب که حریف شما موزیکی برای شما پخش خواهد کرد و گزینه هایی برای انتخاب به شما می دهد. سوالاتی که مطرح می شوند در مورد خواننده و سبک موسیقی می باشد که شما باید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید. هرچه جواب شما به گزینه صحیح نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری می گیرید. در ادامه بازی، همین کار به صورت برعکس انجام می شود تا برنده مشخص شود. از ویژگی های این بازی کیفیت HD، هزاران آهنگ، ۶ لیست برای پخش آهنگ ها، بازی با دوستانتان در یک زمان، انتخاب آهنگ از گوشی همراهتان و اتصال به فیسبوک برای بازی با دوستان یا افراد غریبه می باشد. در این ورژن، یک لیست پخش آهنگ اضافه شده و اشکالاتی که قبلا در صفحه چت وجود داشت، برطرف شده است. از تغییرات جدید این بازی می توان به بهبود اطلاعات آهنگ ها، رفع پیام های خوانده شده در صفحه چت و جوایز و سکه های روزانه اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 108 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

منچ یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تخته ای در سرتاسر جهان می باشد که تمامی رده های سنی را به خود جذب کرده است. Battle Ludo نیز نام یک بازی منچ ساده و جذاب برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما می توانید این بازی را به صورت تک نفره یا چند نفره و حداکثر تا چهار نفر انجام دهید. این بازی دارای گرافیک رنگارنگ و زیبایی است و محیط جالبی دارد. از دیگر ویژگی های این بازی می توان به امکان ذخیره سازی خودکار بازی، رابط کاربری آسان و ساده، جلوه های صوتی زیبا، وجود پس زمینه کلاسیک و خاطره انگیز، پشتیبانی از چند زبان مختلف و تاس کاملا تصادفی و اتفاقی اشاره کرد. از تغییرات این ورژن می توان به اضافه شدن دکمه ای برای سویچ کردن بین زبان ها و ساپورت از تبلت های ۷ اینچی اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 97 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی miner island به پیرمرد معدنچی بپیوندید و با او چالش هایی که برسر راه دارید را از پیش رو بردارید و شروع به یافتن و استخراج طلا ها بپردازید. این بازی از سری بازی های ماجراجویانه میباشد که شما بایدبا پیرمرد معدنچی زمین های سرزمین های مختلف رو به تسخیر خود در آورید.

مصطفی بازدید : 95 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی bloody harry شما باید به هری خونی ملحق شوید و با او و با سلاح ها و مهماتی در اختیار داررید به نابود کردن زامبی های سبزی بروید . هنگام مبارزه با این زامبی های سبزیجات به شما امتیاز تعلق میگیرد و رتبه شما ره در جهان افزایش میدهد و در آخر با رئیس سبزیجات به مبارزه بپردازید تا آن را شکست دهید.

مصطفی بازدید : 250 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)

شما در حال بازی پر هیجان Hot rod racers می باشید.شما می توانید در این بازی از هر وسیله ای برای برنده شدن استفاده کنید . شما می توانید به شدت در این بازی با دیگر اتومبیل ها تصادف کرده و به آنها بفهمانید که می خواهید هر طور که هست برنده شوید.وبا جمع آوری سکه هایی که به شما داده می شود اتو مبیل های بهتری خریداری کرده وبه سلطان جاده ها تبدیل شوید.

 

مصطفی بازدید : 88 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

شما در این بازیکه Big Gun نام دارد قهرمان قدرتمند بازی را در کنترل خود گرفته وبا انواع سلاح های مرگباری که در اختیار داریدبه جنگ با هیولاها خواهید رفت.  دراین بازی مهیج شما بیش از 30 سلاح را در اختیار دارید که باید هیو لاها را نابود کرده واز خود دفاع کنید.این بازی دارای مراحل مختلفی جهت افزایش قدت بازیکن می باشد.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,381
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 32,483
  • بازدید کلی : 715,790
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR