loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 538 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (1)

Pinnacle Studio نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و مطرح در عرصه فیلم سازی و محصولی از شرکت Pinnacle Systems می باشد. این نرم افزار ویرایش فیلم یکی از قدرتمندترین ابزارهای رایج در صنعت میکس و مونتاژ فیلم و کلیپ و امور سینماییست و میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از نرم افزار و سخت افزارهای جانبی حرفه ای این کمپانی بزرگ تولید کننده ابزارهای صنعت سینما یعنی Pinnacle استفاده می کنند.

مصطفی بازدید : 67 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

Zortam Mp3 Media Studio هر آنچه شما برای سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 نیاز دارید را در یک برنامه منفرد در اختیارتان قرار داده است که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3، تبدیل فایل های Wav به Mp3، مدیریت پلی لیست های M3U، تغییر نام فایل ها (MP3 Renamer) با استفاده از تگ های ID3، پیدا کردن Mp3 های تکراری، دسته بندی فایل های MP3 براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و … در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و … خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp3 Media Studio Pro شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP3، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.

مصطفی بازدید : 73 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

Virtual DJ Studio نرم افزاری ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود .

مصطفی بازدید : 249 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار RapidComposer برای کمک به افراد فعال در زمینه موسیقی و آهنگسازانی که در سبک های مختلف موسیقی به فعالیت می پردازند، طراحی و ساخته شده است تا به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن و حداقل امکانات موجود قادر به ساخت نمونه اولیه آهنگ خود باشند. حتی اگر شما یک فرد حرفه ای و کارکشته در آهنگسازی هستید و به راحتی می توانید مراحل اولیه ساخت آهنگ و موسیقی خود را انجام دهید؛ RapidComposer را می توانید به عنوان یک راه حل کامل و کارا برای ساخت و ترکیب سریعتر موسیقی ها بکار برید.

مصطفی بازدید : 95 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (1)

Guitar Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار های کمکی برای گیتار، این ساز محبوب و رایج در تمام دنیاست. ویراستار قدرتمند Tablature در دستگاه های گیتار، بانجو و باس است. این نرم افزار منبعی بسیار ارزشمند برای تمامی گیتاریست ها از مبتدی تا مجرب هاست که به پیشرفت، آهنگ سازی و ادامه مسیر هنری بسیار کمک می کند.

مصطفی بازدید : 308 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

MagicScore Note نرم افزاری بسیار مناسب و کاربردی برای نت نویسی و ساخت موسیقی است. کاربران عادی مانند دانش آموزان و معلمان و افرادی که به موسیقی و نت نویسی علاقه داشته اما قدرت خرید نرم افزار های گران قیمتی مانند Sibelius و Final را ندارند می توانند از نرم افزار سبک و خوب MagicScore Note استفاده کنند. این نرم افزار ابزار بسیار مناسبی برای آشنایی کاربران مبتدی با نت نویسی موسیقی می باشد. آهنگ سازان، اجرا کنندگان موسیقی، دانشجویان رشته ی موسیقی، عاشقان موسیقی ،حرفه ای های موسیقی و نوآوران صنعت موسیقی، می توانند از این نرم افزار به خوبی بهره ببرند.

مصطفی بازدید : 66 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Ashampoo Music Studio یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش، ویرایش، ضبط، تبدیل، بازسازی و رایت موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت استفاده و مدریت موزیک ها دارید. نرم افزار Ashampoo Music Studio ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها جهت ویرایش و بطور کلی مدیریت موزیک هایتان برطرف می کند و استفاده نمودن از این نرم افزار تقریبا شبیه کار با یک CD player است.

 

مصطفی بازدید : 75 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

AoA Audio Extractor Platinum نرم افزاری به منظور استخراج فایل های صوتی، موزیک های پس زمینه و … از فایل های ویدئویی می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید هر بخش دلخواه فایل صوتی موجود در یک فایل ویدئویی را استخراج نمایید. به علاوه می توانید اعمالی نظیر تبدیل و ضبط فایل صوتی را نیز انجام دهید.

مصطفی بازدید : 91 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

Acoustica Premium ابزاری حرفه ای جهت ویرایش و نگهداری موزیک می باشد. این نرم افزار تمام امکانات لازم جهت ساخت ضبط صدا و سی دی صوتی و ابزارهای حرفه ای ضبط و آنالیز، ویرایش و رایت CD را دراختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کیفیت بالای ۳۲ بیت را پشتیبانی می کند. توسط این برنامه افکت های بسیاری مانند reverb ،chorus ،flanger را بروی موزیک خود اعمال نمایید. همچنین از DirectX و VST پشتیبانی می کند. قابلیت پشتیبانی از تمامی فورمت های رایج، پشتیبانی از صداهای ۵٫۱ و ۷٫۱ در کنار قابلیت رایت بر روی دیسک، قابلیت ساخت موزیک و آهنگ، توانایی کشیدن و رها کردن، کیفیت در خروجی با قابلیت تنظیم فورمت و کیفیت، برداشتن نویزها از صدا، جدا نمودن بخشی از صدا، چسباندن چند کلیپ به یکدیگر و … تنها بخشی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد. محیط کاربری بسیار جذاب همراه با پلاگین های کامل و استفاده فوق العاده آسان و نهایت کیفیت در خروجی از مهم ترین امکانات Acon Digital Media به شمار می روند. این نرم افزار همچنین کاربران را قادر می سازد تا به ساخت موزیک هایی دلنشین هم بپردازند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 838
  • بازدید سال : 32,422
  • بازدید کلی : 715,729
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR