loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 78 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

OfficeSuite Pro 7.4.1853 با استفاده از نرم افزار کاربردی  OfficeSuite Pro به مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاری اسناد آفیس  بپردازید . این  نرم افزار قابلیت ایجاد ، مشاهده ، ویرایش و به اشتراک گذاشتن  ورد، مایکروسافت اکسل و فایل های پاورپوینت  و همچنین  مشاهده فایل های PDF را دارد . نرم افزار OfficeSuite Proکاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند

مصطفی بازدید : 83 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Quickoffice  این امکان را به شما می دهد تا به آسانی اسناد مایکروسافت خود را ویرایش کنید . بدون شک اپلیکیشن های مختلفی در زمینه ویرایش اسناد برای سیستم عامل اندروید وجود دارند ، اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که از این برنامه جهت ویرایش فایل های آفیس استفاده کنید . علاوه بر ویرایش فایل های آفیس ، این برنامه این امکان را برای شما فراهم می کند تا با هماهنگ سازی کامل ، به فایل های آفیس خود در اسمارت فون و کامپیوترخود دسترسی داشته باشید .

مصطفی بازدید : 90 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از برترین و بهترین آفیس های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام Polaris Office را به شما کاربران عزیز داریم . در هر کجا که باشید ، با استفاده از این اپیلیکشن می توانید اسناد مایکروسافت خود را مشاهده نمایید . این برنامه ، با عرضه رابط کاربری بسیار شیک ، توجه کاربران را نسبت به خود جلب کرده است . لازم به ذکر است که این نرم افزار از اسنادی نظیر  ورد ، اکسل ، پاور پوینت و پی دی اف به صورت کامل پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 85 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 نرم افزار Pdf to Speech Pro فایل پی دی اف مورد نظرتان را برای شما می خواند ! اگر قصد دارید  که اسناد رسمیتان با صوت خوانده شود ، می توانید از این اپیلیکشن استفاده نمایید . به عنوان مثال زمانی که در حال رانندگی هستید ، می توانید از این برنامه استفاده کنید . تنها کافی است  اپیلیشکن را باز کرده و سپس به آن  اجازه دهید تا اسناد پی دی اف را برای شما بخواند . لازم به ذکر است که همچنین می توانید از این نرم افزار به عنوان یک آفیس همه جانبه استفاده نمایید .

مصطفی بازدید : 60 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار PDF Max: The #1 PDF Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی فایل های پی دی اف را در اسمارت فون اندرویدی خود مشاهده کنید . میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این برنامه استفاده می کنند . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا متن های مختلفی را در قسمت حاشیه نیز یادداشت کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان مشاهده و زوم بسیار سریع و سرعت بسیار بالای آن هنگام اجرا اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 80 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار OfficeSuite Pro 7 این امکان را به شما می دهد تا به آسانی اسناد آفیس خود را در اسمارت فون اندرویدی خود مشاهده کنید . با این برنامه ، به راحتی قادر خواهید بود به مشاهده فایل های پاورپوینت ، اکسل ، ورد و پی دی اف پرداخته و آن ها را ایجاد ، ویرایش ، چاپ و به اشتراک بگذارید . این اپیلیکشن ، شامل یک مرورگر مخصوص جهت مرور فایل های آفیس می باشد . لازم به ذکر است که اگر به به دنبال یک آفیس قدرتمند همراه با رابط کاربری بسیار شیک هستید ، به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید .

مصطفی بازدید : 295 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بدون شک نرم افزار های متعددی جهت مشاهده اسناد PDF برای اسمارت فون های اندرویدی وجود دارد، در این پست قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزار ها، جهت مشاهده اسناد PDF را به شما داریم. به کمک نرم افزار iAnnotate PDF می توانید اسناد PDF خود را مشاهده کنید و بر روی آن ها مدیریت کامل داشته باشید. می توانید به آسانی اسناد را ویرایش کنید.

مصطفی بازدید : 204 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Foxit Mobile PDF  این امکان را به شما کاربران عزیز می دهد تا به آسانی فایل های پی دی اف خود را اجرا نمایید . از این پس از مطالعه مجله های الکترونیکی نهایت لذت را ببرید . سرعت این برنامه بسیار بالا بوده و شما از مطالعه لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که از قابلیت های اصلی این اپیلیکشن می توان به امکان مشاهده ، مدیریت و به اشتراک گذاری فایل های پی دی اف در شبکه های اجتماعی اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 81 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Documents To Go 3.0 Main App  می توانید به آسانی اسناد خود را در گوشی اندرویدی خود مشاهده کرده و یک آفیس کوچک در گوشی به همراه داشته باشید . این برنامه به صورت کامل از فرمت های DOCX،. XLS،. XLSX،. PPT،. PPTX پشتیبانی می کند .از این پس فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت خود را مشاهده کرده و یا آن ها را ویرایش کنید . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان هماهنگ سازی با سرویس Google Docs اشاره داشت . لازم به ذکر است همچنین این برنامه از فایل های پی دی اف نیز پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,345
  • بازدید ماه : 863
  • بازدید سال : 32,447
  • بازدید کلی : 715,754
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR