loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 68 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

XnExpress Pro ویژه تصویر برداری حرفه ای و با امکانات اضافه در گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. برنامه قادر است با سرعت باور نکردنی تصویر برداری کند و در کمترین زمان ممکن آن ها را ویرایش کند از کارهای ویرایشی نرم افزار باید مواردی چون: تنظیم اثرات رنگ، کنتراست، روشنایی، جلوه های ویژه، چرخش، افکت، قاب و … را نام برد. ویژگی اصلی نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه حجم کم و استفاده کمتر از منابع سخت افزاری گوشی است و برای گوشی های ضعیف بسیار مناسب است.

مصطفی بازدید : 86 دوشنبه 26 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fast Burst Cameraیک نرم افزار بسیار جالب است که در آن شما می توانید در هر ثانیه سی تا عکس بگیرید، البته این تعداد در دستگاه های ضعیف بین ۵ تا ۱۰ متغیر است. برنامه می توانید تعدادی تصاویر زیبا در کمترین زمان خلق کند و دست شما را برای انتخاب تصویر زیبا تر باز بگذارد یا این که می توانید از تصاویر تهیه شده فیلم های سه بعدی به سبک آنونس های صدا و سیما تهیه کنید. بهتر است از این نرم افزار برای تهیه عکس های ورزشی، تصاویری از بچه ها یا حیوانات خانگی، تصاویر شخصی و … استفاده کنید. توجه داشته باشید که به دلیل سرعت بالا و رزولوشن بالا امکان استفاده از فلش و زوم امکان پذیر نیست.

مصطفی بازدید : 86 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار CAMERA 2  این امکان را به شما می دهد تا با گوشی اندرویدی خود عکس های هنری متعددی تهیه کنید . بدون شک تهیه عکس و فیلم های هنری فوق العاده لذت بخش خواهد بود . توجه داشته باشید که پس از گرفتن عکس و فیلم قادر خواهید بود تا آن ها را در شبکه های اجتماعی قرار داده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان تهیه عکس با وضوح بالا ، وجود اثرات مختلف ، اشتراک گذاری عکس ها با دوستان ، فوکوس خودکار ، وجود تایمر عکاسی و حالت فلاش خودکار اشاره داشت .

مصطفی بازدید : 81 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۱ و بالاتر

Nubia camera نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید اقدام به ثبت عکس هایی فراتر از تصور نمایید ! این نرم افزار با در اختیار داشتن طیفی بزرگ از امکانات مورد نیاز برای عکاسی حرفه ای می تواند قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از HDR ، تنظیم کردن فوکوس بر روی تصاویر ، پانوراما و اسنپینگ را در اختیار شما قرار دهد . همه چیز آماده است ؛ اگر خواسته باشید می توان با بهره گیری از حالت خود عکس های خود را تنها با یک کلیک بیاندازید و یا با رفتن به حالت حرفه ای ، تمامی بخش هایی را که در نظر دارید به صورت کاملا سفارشی اجرا نموده و دقیقا همان چیزی را که می خواهید ثبت نمایید .

مصطفی بازدید : 82 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۱ و بالاتر

 آیا می خواهید تجربه برداشتن عکس هایی بهتر را با اندروید خود داشته باشید ؟
Camera Awesome یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی موبایلی است که پس از رسیدن به رکورد ۲۰ میلیونی در iOS ، اکنون پای به اندروید گذاشته است .

مصطفی بازدید : 105 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار DMD Panorama این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با اسمارت فون اندرویدی خود عکس های پاناروما تهیه کنید . این برنامه به صورت خودکار تصاویر را برای شما ضبط می کند . پس از ایجاد عکس های پاناروما این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای عکسبرداری تنها کافی است دستگاه اندرویدی خود را در حالت عمودی قرار داده و سپس شروع به عکسبرداری کنید .

مصطفی بازدید : 296 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Pure HDR Camera Pro می توانید عکس های خود را زیباتر کنید . دیگر نیازی نیست نگران کیفیت عکس های خود باشید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس عکسبرداری کنید . این دوربین این امکان را به شما می دهد تا به صورت HDR از محیط  عکس بگیرید . دقت داشته باشید که وضوح عکس های گرفته شده با این دوربین بسیار بالا می باشد . همچنین لازم به ذکر است که پس از عکسبرداری قادر خواهید بود عکس های خود را ویرایش کنید .

مصطفی بازدید : 86 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال یک دوربین کاملا حرفه ای هستید بدون شک Snap Camera HDR می تواند بهترین انتخاب باشد ! با استفاده از این دوربین این امکان را خواهید داشت تا تنها با یک کلیک عکس ها و فیلم های خود را ضبط کنید . رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به رابط کاربری سیستم عامل اندروید ۴٫۳ می باشد . دقت داشته باشید که این دوربین شامل یک تایمر حرفه ای بوده که می توانید از آن استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان عکسبرداری به صورت پی در پی ، در دسترس بودن تایمر ، عکسبرداری به صورت پانوروما ، و تهیه عکس های HDR اشاره داشت .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,465
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 32,567
  • بازدید کلی : 715,874
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR