loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 844 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

Frosty Apex Nova Holo Action یکی از پرطرفدارترین و زیباترین تم های اندرویدی می باشد که با وجود مدت ها از انتشار آن و عرضه شدن چندین نسخه از آن هنوز دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ می باشد و با دارا بودن والپیپرهایی فوق العاده زیبا و شیک هر کاربری را مجذوب خودش می کند

تم دخترانه برای اندروید Frosty Apex Nova Holo Action

دانلود Frosty Apex Nova Holo Action - تم پرطرفدار رویایی اندروید

مصطفی بازدید : 282 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (0)

تم دخترانه و رويايي برای اندروید Frosty Apex Nova Holo Action 3.1

Frosty Apex Nova Holo Action یکی از پرطرفدارترین و زیباترین تم های اندرویدی می باشد که با وجود مدت ها از انتشار آن و عرضه شدن چندین نسخه از آن هنوز دارای امتیاز ۵٫۰ از ۵٫۰ می باشد و با دارا بودن والپیپرهایی فوق العاده زیبا و شیک هر کاربری را مجذوب خودش می کند! این تم به صورت کاملا اچ دی و با کیفیتی خارق العاده طراحی شده و با دارا بودن آیکون ها و والپیپرهایی بسیار شیک و حرفه ای آمده است تا اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را دگرگون سازد و آن را از حالت تکراری و خسته کننده ی قبلی برهاند! این تم با دارا بودن استایلی متفاوت، آیکون هایی اچ دی دایره ای شکل و والپیپرهایی لذت بخش می تواند بهترین گزینه برای هر کاربری که به دنبال یک تم متفاوت برای موبایل خود می باشد، باشد

مصطفی بازدید : 89 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

مجموعه ای از بهترین تم ها را در اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . این پوسته شامل چندین آیکان اختصاصی بوده که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی قرار دهید . توجه داشته باشید که پوسته Theme Crystal Black HD Pack با بیشتر لانچرهای اندرویدی سازگاری دارد . از قابلیت اصلی این تم می توان به وجود ۱۳۵۰ آیکان اختصاصی ، وجود تصویر زمینه های متعدد و در دسترس بودن ویدجت های جدید اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این تم به صورت کامل با لانچرهای ADW, Nova, Apex و Go  سازگاری دارد.

مصطفی بازدید : 268 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ به بالا

این بار یک پوسته جدید برای آنها که کلاسیک زندگی میکنند و دوست دارند علاوه بر شیک بودنشان تک هم باشند . پوسته  Next launcher theme Soft pink که در طراحی آن از رنگ صورتی استفاده شده و ظاهری شیک  به رابط کاربری تلفن همراه شما میدهد . افزون بر این بهره گیری از آیکان های اختصاصی که در طراحی آنها نیز از رنگ های صورتی و مشکی بهره گیری شده است هماهنگی هر چه بیشتر منو و اینترفیس کاربری را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

مصطفی بازدید : 308 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (3)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر از رابط کاری تکراری دیوایس اندرویدی خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم پوسته Mianogen – CM 10.2 Theme را امتحان کنید . آیکان های موجود در این پوسته بسیار زیبا و شیک بوده و می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید . دقت داشته باشید که پس از نصب این پوسته این امکان را خواهید داشت تا از پس زمینه های رنگارنگ موجود در آن نیز استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این تم بر روی رام های AOKP و CM9 قابل اجرا می باشد .

مصطفی بازدید : 140 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Jelly Bean Extreme نام پوسته بسیار زیبایی است که با الهام گیری از اندرویدها ی جلی بین و ICS طراحی گردیده و به شما این امکان را می دهد تا در صورتی که از رام های سیانوژن مد استفاده می کنید ، محیطی دگرگون شده را برای اندروید خود به ارمغان آورید . این پوسته افزون بر وال پیپر اختصاصی شامل بیش از ۲۵۰ آیکان مختلف است که می تواند در هر چه زیباتر کردن محیط کاربری شما یاری تان کند .

مصطفی بازدید : 105 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر از لانچر Next بر روی گوشی اندرویدی خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از تم HD Next Imperator theme استفاده نمایید . این تم شامل ۳۰۰ آیکان سفارشی همراه با جلوه های سه بعدی می باشد . توجه داشته باشید که بیش از ۲۰ آیکان مانند SMS ، Playstore  ، dial و … به صورت اختصاصی ارائه شده اند . لازم به ذکر است که این پوسته تنها بر روی لانچر Next قابل اجرا می باشد.

مصطفی بازدید : 109 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

اگر شما هم از نرم افزار Go SMS بر روی دیوایس اندرویدی خود استفاده می کنید بدون شک حتما به تم Go SMS KitKat Dark Theme  نیاز خواهید داشت ‍! به کمک این تم می توانید  تغییری در  ظاهر برنامه Go sms ایجاد کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا دکمه ها و فونت های تعیین شده را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما از این تم استفاده نمایید .

مصطفی بازدید : 88 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Electric Tourbillon GO Theme یکی از جدیدترین تم های تولید شده برای لانچر Go می باشد . رابط کاربری این پوسته بسیار زیبا و شیک بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد . دقت داشته باشید که این پوسته از ۲ تصویر زمینه اختصاصی پشتیبانی کرده که می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش دیوایس اندرویدی خود قرار دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم حتما این تم را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,336
  • بازدید ماه : 854
  • بازدید سال : 32,438
  • بازدید کلی : 715,745
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR