loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 68 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشتنت دیره

موزیک : امیر رفیعی

 

متن آهنگ مهدی مدرس به نام واسه برگشتنت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راهو نشون دادم

ولی چشماشو بست و رفت ، ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   2.99 مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 325
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,071
  • بازدید ماه : 6,136
  • بازدید سال : 37,720
  • بازدید کلی : 721,027
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR