loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 287 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پویا بیاتی به نام یه حالی دارم با بالا ترین کیفیت
ترانه و ملودی : پویا بیاتی ، تنظیم : عابد بسطامی ، گیتار : مجتبی تقی پور

 

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم :

یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست

که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست

بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره

اگه دیدیش بهش بگو داره می میره

بهش بگو جدایی چشمم و تر کرد

بهش بگو نمیشه بی صداش سر کرد

بهش بگو کجا گذاشتی و رفتی

نمی تونه فراموشت کنه برگرد

دنیا دنیا چطور دلت امد بگیریش از من تنها

شدم غربیه ای میون غربت و غم ها

دلم گرفته از تو تموم آدم ها غم ها

دنیا دنیا کجا برم که یکی غم تو دلم وا شه

می خواستی گریه من و ببنی خوب باشه

الان ستارمون درست تو بد ترین جاشه

خوب باشه

 

 

دانلود دانلود با کیفیت 128
حجمحجم :   3.5مگابایت
فرمتفرمت : mp3
پسوردپسورد : ندارد
منبعمنبع : ملک دانلود

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 1,041
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,787
  • بازدید ماه : 6,852
  • بازدید سال : 38,436
  • بازدید کلی : 721,743
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR