loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 93 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IObit Malware Fighter Pro نرم افزاری مناسب برای مبارزه با فایل های مخرب از جمله تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، کی لاگرها (کلید دزدها) ، ربات ها و… می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتوانید هوشمندترین این فایل ها را شناسایی و حذف کنید. این نرم افزار پشتیبانی از تکنولوژی ابری نسبت به حذف اینگونه فایل ها به صور. ت لحظه ای اقدام میکند. این نرم افزار با داشتن موتور اسکنر دو هسته ای به صورت عمیق و هوشمند نسبت به جستجوی فایل های مخرب اقدام میکند و به همین دلیل امکان اینکه فایل های مخرب توانایی گریز داشته باشند ، بسیار کم خواهد بود. این نرم افزار دارای بخش های محافظتی به نام Startup Guard برای جلوگیری از اجرای فایل های مخرب در لحظه شروع ویندوز ، Browser Guard برای محافظت از مرورگرهای وب ، Network Guard برای محافظت از شبکه و اینترنت ، File Guard برای محافظت از فایل ها و Cookie Guard برای محافظت از کوکی ها و به این ترتیب امنیت بسیار بالایی برای کاربر تامین خواهد شد. نرم افزار بسیار آرام و سبک در پشت صحنه ویندوز فعال خواهد بود و دارای آپدیت های امنیتی نیز می باشد.

مصطفی بازدید : 109 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجرها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

مصطفی بازدید : 98 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IDM UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .IDM UltraEdit ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست .

مصطفی بازدید : 108 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Glary Utilities Pro مجموعه ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزابش سرعت، تعمیر و محافظت از کامپیوتر شما می باشد. Glary Utilities به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلید های رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی های شما را می دهد. بوسیله این نرم افزار شما همچنین می توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبر ویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می نماید و عزل کردن برنامه ها می باشد.

مصطفی بازدید : 78 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

EmEditor Professional محصول شرکت Emurasoft یک ویرایشگر متن حرفه ای با امکانات متعدد می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایند. در این نرم افزار انواع ابزارهای ویرایشی و نگارشی موجود می باشند. قدرت این نرم افزار در باز نمودن فایل ها و سند های متنی با حجم بالا می باشد. این نرم افزار قادر است تا فایل متنی مختلف را کمترین زمان ممکن اجرا نماید و این ویژگی در نسخه جدید این نرم افزار بهبود بخشیده شده است. اگر سیستم استفاده کننده از این نرم افزار دارای ۱ گیگابایت حافظه اصلی باشد، این نرم افزار قادر است تا یک فایل ۴ گیگابایتی را اجرا نماید. در نسخه ۶٫۰۰ این نرم افزار زمان بارگذاری یک فایل حجیم حداکثر ۳ دقیقه و ۵۴ ثانیه بود که در نسخه ۷٫۰۰ این برنامه، این زمان به ۱۳ ثانیه کاهش داده شده است.

مصطفی بازدید : 73 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری حرفه ای برای یکپارچه سازی سریع و قدرتمند و کامل و ایمن هارد دیسک می باشد. فرایند یکپارچه سازی لازم است بسته به میزان رد و بدل شدن اطلاعات درون هارد دیسک هرچند هفته یکبار انجام شود تا ضمن اینکه سرعت دسترسی به اطلاعات افزایش یابد ، عمر هارد دیسک نیز بیشتر شود. این نرم افزار برای یکپارچه سازی از ۴ الگوریتم مختلف استفاده میکند که همگی به دلیل پیشرفته بودند با سرعت بسیار مناسبی انجام خواهند شد. نرم افزار از تمامی فرمت های سیستمی معتبر نظیر ntfs و fat32 , 16 پشتیبانی میکند و تمامی هارد دیسک ها نیز با این نرم افزار سازگاری دارند همچنین هارد دیسک های جدید SSD نیز در نسخه جدید پشتیبانی شده اند. درون ویندوز فایل هایی وجود دارند که قفل شده اند و یا در هنگام یکپارچه سازی در حال استفاده هستند ولی این نرم افزار میتواند به راحتی در هنگام انجام فرایند آنها را نیز مدنظر قرار دهد. یکی دیگر از قابلیت های مهم ، یکپارچه سازی منطقه ای است. اکثر نرم افزارها فقط میتوانند درایوها و یا کل هارد دیسک را یکپارچه سازی کنند ،ولی این نرم افزار میتواند به صورت خاص فقط یک پوشه یا فایل را یکپارچه سازی نماید. ارائه نمودارهای لازم جهت مشاهده وضعیت هارد دیسک و نمایش وضعیت هارد دیسک قبل و بعد از یکپارچه سازی نیز از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. زمان بندی برای انجام فرایند یکپارچه سازی و یا انجام یکپارچه سازی به صورت اتوماتیک در زمان مورد مصرف نبودن کامپیوتر نیز از امکانات حرفه ای نرم افزار محسوب می شود.

مصطفی بازدید : 91 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزار AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سرعت بوت شدن کامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مرورکردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تکانی رجیستری بپردازد و موجبات استحکام و پایداری بیشتر کامپیوتر را فراهم آورد، دیسک‌های کامپیوترتان را نظافت نماید تا حداکثر بازده سیستم به دست آید و …. این بهینه‌ساز قدرتمند یک وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی کامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

مصطفی بازدید : 157 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

AnyDVD & AnyDVD HD یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی، دی وی دی، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست همچنین این نسخه قابل نصب بر روی ویندوز می باشد. همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن کپی برداری کنید. AnyDVD به مانند یک درایور در پشت صحنه کامپیوتر در حال اجراست و بصورت اتوماتیک DVD های شما رو بدون قفل کرده و به شما اجازه دیدن و یا رایت کردن اونها را می دهد. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد اونو باز کرده و شما میتونین براحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، اونو پخش کرده و یا ازش کپى بگیرید.

مصطفی بازدید : 153 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری با نام عشق احساس با بالا ترین کیفیت
ترانه : فرید احمدی ، آهنگ : بنیامین بهادری ، تنظیم : نمیا وارسته

 

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,430
  • بازدید ماه : 948
  • بازدید سال : 32,532
  • بازدید کلی : 715,839
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR