loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 302 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

مصطفی بازدید : 520 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد.  قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود.

دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.3.6 Final

مصطفی بازدید : 585 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (0)

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

 

Flashget دانلود سریع و بی دردسر FlashGet 3.7.0.1203

 

مصطفی بازدید : 385 یکشنبه 24 دی 1391 نظرات (1)

Orbit Downloader یکی از معروفترین نرم افزارهای مدیریت دانلود است ، این نرم افزار مدیریت دانلود در مرحله اول سرعت کاربر را به دلیل مصرف از تمامی پهنای باند ممکن ، افزایش خواهد داد. این نرم افزار رایگان می باشد و کاربر مشکلات رایج در کرک کردن را نخواهد داشت و تمامی امکانات آن در دسترس خواهد بود. Orbit Downloader ضمن اینکه نرم افزاری برای دانلود با سرعت بالاست ، میتواند انواع ویدیوها و صوت های آنلاین در دنیای وب را دانلود کند. به این ترتیب این نرم افزار تبدیل به یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریت دانلود خواهد شد. محیط کاربری ساده باعث می شود کار با آن بسیار ساده باشد و بعد از مدت زمان کمی امکانات نرم افزار کاملا برای کاربر مشخص خواهد شد. این نرم افزار میتواند از انواع سایت ها که ویدیو و صوت را به صورت آنلاین به اشتراک میگذارند ، نظیر گوگل ، فیس بوک و یوتوب دانلود را انجام دهد. شرکت سازنده ادعا میکند که میتواند تا ۵ برابر سرعت دانلود کاربر را افزایش دهد. این نرم افزار از مرورگرهای کروم ، فایرفاکس ، اپرا و اینترنت اسکپلورر برای دانلود مستقیم لینک ها پشتیبانی خواهد نمود. این نرم افزار دارای تنظیمات اختصاصی در زمینه پراکسی بوده و کاربر به راحتی میتواند نسبت به تنظیم آن اقدام کند. یکی از ساده ترین قابلیت های نرم افزارهای مدیریت دانلود امکان resume و pause کردن لینک هایی است که این قابلیت ها را دارند می باشد و Orbit Downloader نیز آماده است تا در صورت امکان پذیر بودن pause و resume این کار را انجام دهد تا کاربر بتواند دانلود را متوقف کرده و در زمان دیگری ادامه آن را انجام دهد.

 

Orbit Downloader مدیریت دانلود محبوب Orbit Downloader 4.1.1.14

 

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 104
  • بازدید امروز : 209
  • باردید دیروز : 202
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,534
  • بازدید ماه : 1,052
  • بازدید سال : 32,636
  • بازدید کلی : 715,943
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR