loading...
ملک دانلود WwW.MalakDownload.CoM ، دانلود برنامه ، دانلود نرم افزار ، نرم افزار آندرويد ، دانلود آهنگ جديد ، دانلود فيلم ،‌دانلود فيلم ايراني
مصطفی بازدید : 295 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Find My Friends می توانید به راحتی دوستان خود را پیدا کنید . به عنوان مثال اگر قرار است تا با دوستان خود به ماموریت بروید ، می توانید از این برنامه استفاده کرده و دوستان خود را هنگام اجرای علمیات پیدا کنید ! دقت داشته باشید که پیدا کردن دوستان بر روی نقشه کار بسیار آسانی است . همچنین لازم به ذکر است که اگر دوستان شما گوشی هوشمند ندارند ، شما باز هم می توانید از این اپلیکیشن جهت پیدا کردن آن ها استفاده نمایید ، تنها کافی است به آن ها یک پیام متنی ارسال کنید .

مصطفی بازدید : 110 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار GPS Widget Pro می توانید به آسانی از موقعیت جغرافیایی مورد نظر  خود مطلع شوید . این ویدجت طول و عرض جغرافیایی را به صورت دقیق به شما نمایش داده  و شما می توانید اطلاعات جامعی از محیط به دست آورید . دقت داشته باشید که این ویدجت تمامی اطلاعات را از ماهواره دریافت می کند ، بنابراین توصیه می کنیم در مواقع اضطراری از آن استفاده نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موقعیت جغرافیایی خود را از طریق پیامک ، ایمیل و  … با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

مصطفی بازدید : 269 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار OruxMaps Donate  می توانید به راحتی نقشه شهر مورد نظر را به صورت آنلاین دانلود کنید . برای این کار تنها کافی است نام شهر مورد نظر خود را در برنامه ذکر کرده و سپس نقشه آن را دریافت کنید . دقت داشته باشید که فقط برای اولین بار باید نقشه ها را به صورت آنلاین دانلود کنید . پس از دانلود ، قادر خواهید بود تا آن را به صورت کاملا آفلاین مشاهده کنید . دقت داشته باشید که این نقشه سرعت دوچرخه و ماشین را به صورت کیلومتر و مایل به شما نمایش می دهد . همچنین لازم به ذکر است که تمامی ابزارهای جی پی اس در این نقشه موجود می باشند .

مصطفی بازدید : 305 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Weather Live یگی از بهترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن های هواشناسی برای دستگاه های اندرویدی بوده که می توانید از آن استفاده کنید . از این پس دیگر اجازه ندهید تا آب و هوای بد شما را شگفت زده کند ! با نصب این برنامه قادر خواهید بود تا از وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع شوید . آب و هوای گرم و سرد به طرز شگفت انگیزی  بر روی صفحه نمایش گوشی شما نمایش داده می شود . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به نمایش سرعت باد ، پیش بینی آب و هوا تا ۱۵ روز آینده ، نمایش درجه حرارت و اعلام رطوبت هوا اشاره داشت .

 

مصطفی بازدید : 91 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما عادت دارید که مدام در اینرنت گشت و گذار کرده و فایلهای مختلف را دانلود کنید یا اسمارت فون اندرویدتان تبدیل به کامپیوتر شخصی تان گردیده است ؟
دانلود کردن فایلهای زیاد از اینترنت و انباشته شدن آنها ، سرعت عمل را هنگام نیاز به استفاده آنها از شما خواهد گرفت و راهکاری که برای این مشکل ارایه شده است استفاده از نرم افزار File Manager Advance می باشد . با استفاده از این اپلیکیشن خواهید توانست به سادگی هر چه تمام تر ،‌ به هر آنچه که برای مدیریت کردن فایلها و نگهداری آنها نیاز دارید دسترسی پیدا نموده و در محیطی منحسر به فرد عملیات های دلخواه تان را روی آنها انجام دهید .

مصطفی بازدید : 91 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار ORDO Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اپیلیکشن های خود مدیریت داشته باشید . اگر به دنبال یک فایل منیجر قوی برای گوشی اندرویدی خود هستید ، بدون شک این اپلیکیشن می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این نرم افزار ، یک مدیر پرونده بسیار ساده و در عین حال شیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بدون هیچ گونه تبلیغاتی عرضه شده است .

مصطفی بازدید : 101 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

AndroXplorer Pro File Manager فایل منیجری است که به شما امکان محافظت از اطلاعات دستگاه تان را می دهد . دارا بودن محیطی کاربرپسند به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر نیازهای خود را برطرف سازید . این برنامه از فرمت های فشرده و آرشیو سازی مختلف پشتیبانی می کند که از میان آنها می توان به Zip, 7Z, GZIP, TAR, BZIP2, XZ, WIM, ARJ, CAB, CHM, CPIO, CramFS, DEB, DMG, FAT, HFS, ISO, LZMA, MBR, MSI, NSIS, NTFS*, RAR, RPM, SquashFS, UDF, VHD, WIM, XAR, Z اشاره نمود .

مصطفی بازدید : 89 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار ES File Explorer File Manager با بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب ترین فایل منیجرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و به بهترین صورت ممکن فایل های خود را مدیریت کنید . از این پس اسناد خود نظیر فیلم ها ، تصاویر ، موزیک و … را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و لحظات خوبی را با آن ها سپری کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های انگلیسی، روسی، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی ساده ، هلندی ، ایتالیایی، عربی ، ویتنامی ، اسلواکی و چک پشتیبانی می کند .

مصطفی بازدید : 214 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهتری ابزارهای مدیریت فایل به نام Aico File Manager را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از آن می توانید فایل های مورد نظر خود را در گوشی اندرویدی پیدا کرده و بر روی آن ها مدیریت داشته باشید . این برنامه از موتور جستجوگر قدرتمندی برای پیدا کردن اطلاعات پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان کپی ، انتقال ، حذف ، پشتیبان گیری ، آپلود و فشرده سازی فایل ها اشاره داشت .

تعداد صفحات : 89

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 797
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 72
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 663
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,409
  • بازدید ماه : 6,474
  • بازدید سال : 38,058
  • بازدید کلی : 721,365
  • کدهای اختصاصی

    رتبه سنج گوگل

    رتبه سنج گوگل

    دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ

    malakdownload.com Real PR